Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare
Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare
Celebrities

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Πότε οι celebrities σταμάτησαν να είναι beauty ambassadors και έγιναν ιδιοκτήτες και creative directors σε εταιρίες ομορφιάς;

Beauty stars: Από τη Rihanna στον Pharrell Williams, οι celebrities πρωταγωνιστούν στο χώρο της ομορφιάς και της περιποίησης  

Ηθοποιοί, μουσικοί, μοντέλα, παρουσιάστριες, κυκλοφορούν σειρές μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, μαλλιών και στοματικής υγιεινής, με τη σιγουριά ότι ένας celebrity μπορεί να φέρει την άνοιξη στον χώρο της ομορφιάς. 

Οι αυθεντικοί influencers ήταν, είναι και θα είναι οι celebrities. Και ο χώρος της ομορφιάς είναι ένας κατεξοχήν χώρος που έχει συνδεθεί εδώ και χρόνια με διάσημα ονόματα. Όλα ξεκίνησαν με ένα άρωμα. Κάποια έκανε την αρχή. Ένα όμως ψέκασμα ήταν αρκετό για να μυριστούν και άλλοι celebrities ότι ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι απλά όμορφος. Είναι πανέμορφος. Και δημιουργικός και προσοδοφόρος και ακούραστος. Τελευταία, όλο και περισσότερα διάσημα ονόματα ενδίδουν στην beauty επιχειρηματικότητα, κάνοντας τη σχετική λίστα να φαντάζει ατελείωτη. Άλλοι κερδίζουν στην κούρσα πάρα πολλά, άλλοι πάλι εισπράττουν μέτριο feedback. Η προσπάθεια όμως, όπως φαίνεται, ανταμείβεται πάντα – έστω και με μερικά εκατομμύρια λιγότερα. Γιατί, αν συσκευάσεις σε βαζάκια και σωληνάρια λέξεις και έννοιες όπως πεπτίδια, υαλουρονικό οξύ, απολέπιση, βιταμίνες, βούτυρο καριτέ από τη Γκάνα, κολλαγόνο, σκουαλένιο, φύλλα Qasil από τη Σομαλία, αντιοξειδωτικά, αμάρανθο, οξέα φρούτων κ.λπ., βάλεις το όνομά σου και στοχεύσεις σε μερικά εκατομμύρια followers στα social media, έχεις πετύχει το τέλειο pivot! Aλήθεια, όποιος θυμάται ότι η Βικτόρια Μπέκαμ υπήρξε ένα Spice Girl να σηκώσει το χέρι.

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Τζένιφερ Άνιστον: Lola Vie 
Όσα χρόνια ξέρουμε την Τζένιφερ Άνιστον, άλλα τόσα ξέρουμε και τα μαλλιά της. Τα έχουμε ζηλέψει κι αγαπήσει – ποια δεν θυμάται τα «Rachel hair cuts» στα 90s; Όταν, λοιπόν, το φθινόπωρο του 2021 κυκλοφόρησε το δικό της brand περιποίησης μαλλιών, το «Lola Vie» όλος ο πλανήτης ενθουσιάστηκε και μαζί αναρωτήθηκε: «Μα καλά, γιατί άργησες τόσο;» «Lola» είναι το παρατσούκλι με το οποίο τη φωνάζουν οι φίλοι της εδώ και χρόνια ενώ, όπως λέει η ίδια, η σειρά δημιουργήθηκε με βάση τις δικές της ανάγκες – και τις δικές μας, πίστεψέ μας. Περιλαμβάνει σαμπουάν, κρέμα μαλλιών, leave-inconditioner, ειδικό λαδάκι και ένα προϊόν που εγγυάται ότι ναι, ξεμπερδεύει τα μαλλιά χωρίς «αουτς-αουτς» και τα προστατεύει από το styling δημιουργώντας μια vegan ασπίδα θερμότητας. Σπόροι chia ενωθείτε! 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Ριάνα: Fenty Beauty & Fenty Skin 
Για το 2023 η σειρά μακιγιάζ Fenty Beauty φιγουράρει πρώτη στη λίστα με τις πιο επιτυχημένες εταιρίες. Εμφανίστηκε στα ράφια το φθινόπωρο του 2017 και θα μπορούσε άνετα να αποτελειώσει με ένα δεξί κροσέ όλα τα celebrity beauty brands. Yμνήθηκε για την καινοτομία της, καθώς κυκλοφόρησε 40 αποχρώσεις foundation (που σύντομα έγιναν 50), καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στην αγορά και ανοίγοντας τον δρόμο και για άλλα brands δημιουργώντας το λεγόμενο «Fenty Effect». «Shine bright like a billionaire» και η ασταμάτητη Riri, κυκλοφόρησε το 2020 και τη σειρά περιποίησης προσώπου Fenty Skin. Το 2022 συνεργάστηκε με τον master perfumer του οίκου LouisVuitton, Jack Cavallier Belletrud, και κυκλοφόρησε το πρώτο άρωμα Fenty Beauty perfume – ένα μείγμα από μανόλια, musk, μανταρίνι και blueberry. Εξαντλήθηκε σε λιγότερο από 24 ώρες.

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

 

Ναόμι Γουοτς: Stripes
Τι και αν ξεπέρασε το χτύπημα από τσουνάμι και ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Κινγκ Κονγκ; Τίποτα δεν την είχε προετοιμάσει, όπως λέει η ίδια, στην πραγματική ζωή για τα καταιγιστικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης που εμφανίστηκαν αρκετά νωρίς στη ζωή της. Δημιούργησε την εταιρία Stripes με σκοπό να προσφέρει μια σειρά προϊόντων ολιστικής προσέγγισης  και ευεξίας για τις γυναίκες που βιώνουν αυτή την τόσο σημαντική αλλαγή στη ζωή τους. Στην ιστοσελίδα της εταιρίας, μια γυναίκα μπορεί επίσης να βρει χρήσιμες συμβουλές και απαντήσεις, έναν χρήσιμο χάρτη πλοήγησης ανάμεσα στους ορμονικούς σκοπέλους. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Κιμ Καρντάσιαν: SKKN by Kim 
Φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείπει από τη συγκεκριμένη λίστα η Κιμ.To 2022 σύστησε στο πιστό κοινό της τη σειρά περιποίησης SKKN by Kim κάνοντας rebranding στην εταιρία ΚΚW Beauty, που είχε ξεκινήσει το 2017. Η σειρά, η οποία απευθύνεται στα ώριμα δέρματα, περιλαμβάνει ένα beauty τελετουργικό το οποίο αποτελείται από 9 προϊόντα των οποίων η συνολική αξία ξεπερνά τα 600 δολάρια. Μπορούν να αγοραστούν ξεχωριστά, συστήνεται όμως να χρησιμοποιούνται όλα μαζί σαν καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς. Η σειρά με τη minimal αισθητική στο packaging και τις επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες –γιατί φροντίζει και για το περιβάλλον–, περιλαμβάνει από καθαριστικό προσώπου και βιταμινούχα serum μέχρι ένα λάδι-ελιξίριο νύχτας. Όλα τα προϊόντα έχουν δημιουργηθεί σε συνεργασία με τη διάσημη και αγαπητή στους κύκλους των celebrities αισθητικό Joanna Czech. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Ίντρις & Σαμπρίνα Έλμπα: S’Able Labs 
Μαζί στο κόκκινο χαλί, μαζί και στις beauty business. O γνωστός ηθοποιός μαζί με τη σύζυγό του σκέφτηκαν να συνεργαστούν την περίοδο της πανδημίας, ενώ μετά τη λήξη της καραντίνας επικοινώνησαν πλέον επιχειρηματικά την αγάπη τους για το skincare. H genderless σειρά περιποίησης προσώπου περιλαμβάνει 5 προϊόντα, από cleanser, toner και ενυδατική κρέμα μέχρι μάσκα απολέπισης και νερό Micellar – όλα παρασκευασμένα με φυσικά συστατικά από την Ανατολική Αφρική. Η ονομασία της εταιρίας S’Able προκύπτει αν διαβάσει κάποιος ανάποδα το Elba, ενώ θέλοντας να τιμήσουν την αφρικανική καταγωγή τους, κάθε χρόνο δωρίζουν μέρος των εσόδων της εταιρίας στον διεθνή οργανισμό Farm Africa. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Xέιλι Μπίμπερ: Rhode Skin 
H σειρά μανιφέστο της καθαρής και υγιούς επιδερμίδας, δεν θα μπορούσε να έχει άλλη πρέσβειρα από τη Χέιλι Μπίμπερ. Το κορίτσι με την αλαβάστρινη επιδερμίδα κυκλοφόρησε το 2022 τη δική της σειρά με 3 –μέχρι σήμερα– προϊόντα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Serum, ενυδατική κρέμα με βούτυρο καριτέ και πεπτίδια, και ένα προϊόν ενυδάτωσης και θρέψης για τα χείλη με γεύσεις όπως κέικ βανίλια, καρπούζι και αλατισμένη καραμέλα. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare
©ΑΠΕ

Σκάρλετ Γιοχάνσον: The Outset 
Toν Απρίλιο του 2022 όταν η skincare σειρά συστήθηκε στο κοινό, η σταρ ξεκαθάρισε σε όλες εμάς ότι δεν είναι ένα απλό project για να καλύψει τη ματαιοδοξία της. Ευχαριστούμε, Σκάρλετ, για την ενημέρωση και συνεχίζουμε. Η ακμή από την οποία ταλαιπωρούνταν για χρόνια, την ώθησε να συσκευάσει την επιθυμία της για ένα καθαρό και υγιές δέρμα σε μια σειρά προϊόντων που περιλαμβάνουν από ενυδατική κρέμα ματιών μέχρι συσφικτικό serum. Προορισμένη για ευαίσθητα δέρματα, αποτελείται από συνολικά 5 προϊόντα –όλα χωρίς άρωμα– το καθένα από τα οποία έχει παρασκευαστεί με το σήμα κατατεθέν του brand, το Hyaluroset Complex, φυτικό εναλλακτικό του υαλουρονικού οξέως. Στη διακήρυξη της εταιρίας περιλαμβάνεται η πίστη στην αποτελεσματικότητα των clean προϊόντων χωρίς τη χρήση σκληρών συστατικών και η ανάγκη για ενυδάτωση και θρέψη, στοιχεία που οδηγούν σε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα, δηλαδή σε ένα λαμπερό δέρμα. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Κάιλι Τζένερ: Kylie Cosmetics & Kylie Skin 
Σοκ και δέος, αισθάνεται όποιος βλέπει τις φωτογραφίες με το πριν και το μετά των αισθητικών επεμβάσεων της ετεροθαλούς αδερφής Καρντάσιαν και ας λέει η ίδια ότι έχει βάλει μόνο fillers στα χείλη. Δέος, όμως, αισθάνεται και όποιος συνειδητοποιεί ότι αναφερόμαστε σε ένα από τα σημαντικότερα ονόματα στον χώρο της ομορφιάς σήμερα. Η Kylie Cosmetics ξεκίνησε το 2014, ενώ τoν Νοέμβριο του 2019 η Coty, από τις μεγαλύτερες εταιρίες στο beauty industry, εξαγόρασε το 51% του brand, έναντι 600 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την παγκόσμια προώθησή του. Την ίδια χρονιά, το κορίτσι που θεωρείται μέχρι σήμερα μια από τις πιο influential γυναίκες στον πλανήτη, μας σύστησε και την εταιρία Kylie Skin. Για το 2023 βρίσκεται στη 2η θέση στη λίστα με τα πιο επιτυχημένα beauty brands, πίσω από τη Ριάνα, ενώ το 2022 έγινε η γυναίκα με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram – 300 εκατομμύρια. Έτσι για την ιστορία, έχει γεννηθεί το 1997. Το είπαμε; 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Φαρέλ Γουίλιαμς: Human race 
Ακούει και στο όνομα Ντόριαν Γκρέι, αφού είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που ο χρόνος τον αφήνει αναλλοίωτο. O Αμερικανός ράπερ, τραγουδιστής, παραγωγός, τραγουδοποιός αλλά και (πρόσφατα) creative director στην ανδρική σειρά του οίκου Louis Vuitton, αποκάλυψε επιτέλους στους fans του –που αδημονούσαν καιρό– το μυστικό της νεότητάς του. Σε συνεργασία με την εδώ και χρόνια δερματολόγο του, Dr Elena Jones, κυκλοφόρησε στα τέλη του 2020 μια vegan, clean σειρά, χωρίς άρωμα που απευθύνεται και στα δύο φύλα. Περιλαμβάνει 3 προϊόντα. Cleanser προσώπου, απολεπιστικό και ενυδατική κρέμα. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Έλεν Ντε Τζένερις: Kind Science 
Η είσοδός της στον χώρο των beauty brands αποτέλεσε πραγματικά έκπληξη. Ακόμα περισσότερο έκπληξη αποτέλεσε, όμως, και το όνομα του brand «Kind Science», αφού η διάσημη οικοδέσποινα talk show και κωμικός βρέθηκε στο παρελθόν αντιμέτωπη με μια σειρά κατηγοριών που την περιέγραφαν ως το αντίθετο του kind. Η skin care σειρά, λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 2021, ενώ για τη δημιουργία της συνεργάστηκε με την make up artist Victoria Jackson. Το «age-posisitive skincare» brand θεωρεί ότι το να μεγαλώνουμε είναι κάτι καλό, μπορούμε όμως να συνεχίσουμε να ζούμε ακόμα καλύτερα έχοντας λιγότερες ρυτίδες. Οι τιμές κυμαίνονται από 22 δολάρια για ένα cleanser προσώπου μέχρι 48 δολάρια για ένα serum σύσφιξης και λείανσης της επιδερμίδας. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

Χάρι Στάιλς: Pleasing 
Ο άνθρωπος με τα πολλά ταλέντα, διάσημος για τη μουσική του αλλά και τις εκκεντρικές του εμφανίσεις, βούτηξε και αυτός στη θάλασσα της beauty βιομηχανίας το 2021. Αρχικά το brand λανσάρισε μια skincare σειρά, καθώς και βερνίκια νυχιών, ενώ λίγο αργότερα κυκλοφόρησε και προϊόντα μακιγιάζ σε συνεργασία με τον Βραζιλιάνο σχεδιαστή μόδας Marco Ribeiro. Star προϊόν θεωρείται ένα στυλό, το Τhe Pleasing Pen. Κάθε άκρη του καταλήγει σε ένα μικρό roller ball. Η μια πλευρά περιέχει serum για τα μάτια και η άλλη lip oil για βαθιά ενυδάτωση στα χείλη χωρίς ίχνος γυαλάδας. 

Οι celebrities κάνουν take over στον κόσμο του skincare

The «brand» side of the moon 
Και άλλοι stars (σε box) 

  • Ρόζι Χάντινγκτον-Γουάιτλι: Rose Inc. 
  • Aριάνα Γκράντε: R.E.M. Beauty 
  • Αλίσια Κις: Keys Soul care 
  • Σελένα Γκόμεζ: Rare Beauty 
  • Τζέσικα Άλμπα: Honest Beauty 
  • Ντριου Μπάριμορ: Flower Beauty 
  • Lady Gaga: Haus Labοratories by Lady Gaga 
  • Βικτόρια Μπέκαμ: Victoria Beckham Beauty 
  • Μισέλ Φάιφερ: Henry Rose (αρώματα) 
  • Τζάντα Πίνκετ Σμιθ: Hey Humans 
  • Σίντι Κρόφορτν: Meaningful Beauty 
  • Μιράντα Κερ: Kora Organics 
  • Τζένιφερ Λόπεζ: Jlo Beauty 
  • Κένταλ Τζένερ: Moon (προϊόντα στοματικής υγιεινής) 
  • Λένι Κράβιτς: Twice (προϊόντα στοματικής υγιεινής) 
  • Λάιονελ Ρίτσι: Hello (αρώματα) 
  • Γκουίνεθ Πάλτροου: Goop 
  • Μαρία Σαράποβα: Supergoop! 
  • Μπίλι Έιλις: Eilish by Billie Eilish (αρώματα) 
  • Ελ Μακ Φέρσον: Welleco (συμπληρώματα διατροφής και σκόνες πρωτεΐνης) 
  • Iμάν: Iman Cosmetics 
  • Κάρμεν Ηλέκτρα: Gogo Skincare 
  • Λόρεν Κόντραντ: Lauren Conrad Beauty 
  • Πριγιάνκα Τσόπρα: Anomaly (σειρά περιποίησης μαλλιών) 
  • Γκουέν Στεφάνι: GXVE 
  • Μπρίτνει Σπίαρς: BritneySpears (αρώματα) 
  • Mαράια Κάρει: Mariah Carey (αρώματα) 
  • Πάρις Χίλτον: Paris Hilton (αρώματα) 
  • Μαντόνα: MDNA Skin 
  • Τζάρεντ Λέτο: Twenty nine Palms 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice