Νίκι Μινάζ, Μπίλι Έιλις, Έιμι Γουάινχαουζ
Νίκι Μινάζ, Μπίλι Έιλις, Έιμι Γουάινχαουζ / © EPA/PAUL BUCK, EPA/CHRISTIAN MONTERROSA, EPA/HUBERT BOESL
Celebrities

Η Θεωρία του Χολιγουντιανού Μαλλιού ή πώς να γίνεις διάσημος

Το TikTok κατέληξε σε ένα ακόμα χρήσιμο συμπέρασμα για τις ζωές μας (not)

Hollywood Hair Theory: Ένα viral του TikTok που μας δείχνει με παραδείγματα πώς να γίνουμε διάσημοι.

Σκεφτείτε μια δημοφιλή διασημότητα ανά τις δεκαετίες: από τη Μέριλιν, την Ντόλι Πάρτον και τη Φάρα Φόσετ μέχρι την Τζένιφερ Άνιστον, την Έιμι Γουαάινχαουζ, την Μπίλι Έιλις. Ποιο ήταν το χαρακτηριστικό για το οποίο ξεχώρισαν περισσότερο πέρα από την τέχνη τους; Τα μαλλιά τους!

Θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς άλλα celebrities των καιρών που συζητιούνται για άλλα χαρακτηριστικά τους, ας πούμε η Τέιλορ Σουίφτ μιλιέται για το κόκκινο κραγιόν της και η Κιμ Καρντάσιαν για τον σωματότυπο-κλεψύδρα. Κι όμως, σύμφωνα με το TikTok που άλλωστε έχει ευφεύρει τη Θεωρία του Χολιγουντιανού Μαλλιού, όλα αυτά είναι ένα τίποτα μπροστά στα μαλλιά τους. 

Τέιλορ Σουίφτ
Τέιλορ Σουίφτ © EPA/ANDREW GOMBERT

Με βάση το viral «Hollywood Hair Theory», όλοι μπορούμε να γίνουμε status icons, αρκεί να έχουμε ένα ξεχωριστό χτένισμα. Η θεωρία ξεκίνησε από τους TikTokers Nicky Reardon και Coco Mocoe, οι οποίοι με όχημα τις τρίχες αναπτύσσουν έναν δικό τους τρόπο branding. Τον τρόπο τους δεν τον λες και υπερβολικά σύγχρονο, αν θυμηθείς πόσα ονόματα της σόου-μπιζ ξεχώριζαν για το μαλλί τους (ξαναδιάβασε την πρώτη παράγραφο αν βαριέσαι να θυμηθείς). 

Η Σουίφτ ή η Καρντάσιαν, όντως, μπορεί να είναι γνωστές για το κραγιόν ή τη σιλουέτα τους αντίστοιχα, ωστόσο και τα μαλλιά έπαιξαν τον ρόλο τους στην αρχή της καριέρας τους. Είναι δύσκολο να μιλήσουμε για την Τέιλορ Σουίφτ χωρίς να τη φανταστούμε ως το επαρχιοκόριτσο με τις ξανθές μπούκλες. Στα πρώτα χρόνια της καριέρας της η Μπίλι Έιλις ήταν το κορίτσι με το πράσινο (και μετά κόκκινο) τσουλούφι, η Νίκι Μινάζ η τύπισσα με τα ροζ μαλλιά και ο Τζάστιν Μπίμπερ ο τραγουδιστής με το κούρεμα τάπερ. 

How Chappell Roan used the “Hollywood Hair Theory” to become famous 😱❤️ #chappellroan #marketing

Η θεωρία του Χολιγουντιανού Μαλλιού υποστηρίζει ότι μια χαρακτηριστική κόμμωση είναι το κλειδί μιας διασημότητας για να γίνει πιο γρήγορα διάσημη. Σε ελληνικά συμφραζόμενα, υπάρχει ο Τόνι Σφήνος, που πέρα από τη μουσική του διάσταση έγινε διάσημος με το μαλλί-περούκα τύπου «Γαμπρός απ’ το Λονδίνο». Σκεφτείτε και τη Βάνια με το λαμπερό, φουντωτό, χάλκινο μαλλί στο πλάι του Μουτσινά. Πόσοι θα την αναγνώριζαν στο πρόσωπο της Ματίνας Νικολάου με το πραγματικό της μαλλί; Σε ποιο συμπέρασμα καταλήγουμε μετά από όλα αυτά; Αν θέλετε να γίνετε διάσημοι, ίσως πρέπει να ξεκινήσετε να πειραματίζεστε με τα μαλλιά σας. 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice