Η ηθοποιός Σίντνεϊ Σουίνι δηλώνει πως η σιωπή της για τη διαφήμιση American Eagle, που θεωρήθηκε ότι προωθεί λευκή υπεροχή, «μεγάλωσε το χάσμα»
Η Σίντνεϊ Σουίνι μετανιώνει για τη σιωπή της στην κριτική για τη διαφήμιση των τζιν American Eagle © EPA/Caroline Brehman
Celebrities

Σίντνεϊ Σουίνι: Μετανιώνει για τη σιωπή της στο σκάνδαλο με τη διαφήμιση American Eagle

Η σταρ παραδέχεται ότι έπρεπε να μιλήσει για την αμφιλεγόμενη καμπάνια που κατηγορήθηκε για υπαινιγμούς ευγονικής

62224-137655.jpg
Newsroom |

Η ηθοποιός Σίντνεϊ Σουίνι δηλώνει πως η σιωπή της για τη διαφήμιση American Eagle, που θεωρήθηκε ότι προωθεί λευκή υπεροχή, «μεγάλωσε το χάσμα»

Η ηθοποιός Σίντνεϊ Σουίνι παραδέχθηκε ότι έπρεπε να τοποθετηθεί δημόσια για τη διαμάχη γύρω από τη διαφήμιση τζιν της εταιρείας American Eagle, η οποία κατηγορήθηκε από επικριτές ότι φλέρταρε με την ευγονική.

Όπως είπε η Σίντνεϊ Σουίνι, η μη αντίδρασή της «διεύρυνε το χάσμα» αντί να το μειώσει.

Η Σίντνεϊ Σουίνι δήλωσε στο περιοδικό People ότι μετανιώνει για τη σιωπή της, ενώ στη διάρκεια της αντιπαράθεσης παρενέβη ακόμη και ο Ντόναλντ Τραμπ. Η ηθοποιός σημείωσε: «Κατάλαβα ότι η σιωπή μου γύρω από αυτό το ζήτημα απλώς διεύρυνε το χάσμα, δεν το έκλεισε» και τόνισε πως είναι «κατά του μίσους».

Η καμπάνια “Sydney Sweeney has great jeans” είχε τεράστια επιτυχία το καλοκαίρι, με το brand να αναδεικνύεται σε κορυφαία επιλογή τζιν ηλικιών 15–25 ετών, ενώ η μετοχή της American Eagle αυξήθηκε κατά 30%.

Όμως, η χρήση από την εταιρεία ενός μοντέλου με ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια που έλεγε ότι «έχει υπέροχα τζιν» επικρίθηκε ως υπονοούμενο ευγονικής και «νεύμα στην λευκή υπεροχή». Ο όρος «great jeans» (υπέροχα τζιν) στην αγγλική γλώσσα, μπορεί να εκληφθεί και ως «υπέροχα γονίδια» («great genes»).

Ο Ντόναλντ Τραμπ χαρακτήρισε την καμπάνια «η πιο καυτή διαφήμιση εκεί έξω». Οι αντιδράσεις δεν περιορίστηκαν στην αριστερά: το οικονομικό περιοδικό Forbes υποστήριξε ότι η εταιρεία πρέπει να «ξανασκεφτεί» την καμπάνια, αναφέροντας επίσης πτώση επισκέψεων στα καταστήματα κατά 9% στο τέλος του καλοκαιριού.

«Ειλικρινά εξεπλάγην από την αντίδραση», δήλωσε η Σουίνι. «Το έκανα γιατί αγαπώ τα τζιν και το brand. Δεν υποστηρίζω τις απόψεις που επέλεξαν κάποιοι να συνδέσουν με την καμπάνια. Πολλοί μου απέδωσαν κίνητρα και ταμπέλες που απλώς δεν ισχύουν».

Και πρόσθεσε: «Όποιος με γνωρίζει ξέρει ότι προσπαθώ πάντα να φέρνω τους ανθρώπους κοντά. Είμαι κατά του μίσους και της διχόνοιας. Ελπίζω η νέα χρονιά να φέρει περισσότερη εστίαση σε αυτά που μας ενώνουν και όχι σε όσα μας χωρίζουν».

Η Σουίνι θεωρείται πιθανή υποψήφια για Όσκαρ για την ερμηνεία της στην ταινία Christy, τη βιογραφία της πρωτοπόρου πυγμάχου Κρίστι Μάρτιν, σε σκηνοθεσία Ντέιβιντ Μίκοουντ.

Σε συνεντεύξεις έχει αποφύγει να αναφερθεί εκτενώς στη διαφήμιση, χαρακτηρίζοντας πάντως τα σχόλια του Τραμπ «μη πραγματικά» και «σουρεαλιστικά».

(Με πληροφορίες Guardian)

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice