Για λίγες μόνο μέρες, με αγορές μαγιό και beachwear αξίας 34,90€
Οι Metallica στην τρίχα με κοστούμια Brioni
Ιταλική φινέτσα και heavy metal σε μια τολμηρή κολεξιόν
Δίχασαν τους αναρίθμητους οπαδούς τους ακριβώς πριν 20 χρόνια, όταν αποφάσισαν να κόψουν τα μαλλιά τους και να ποζάρουν με κοστούμια για την κυκλοφορία του «Load» που σηματοδοτούσε τη μεγάλη στροφή στον ήχο τους. Τι έγινε και οι Metallica θυμήθηκαν ξανά την υψηλή ραπτική;
Σε μια φωτογράφιση που παραπέμπει στο εξώφυλλο του «Bohemian Rhapsody» των Queen, οι γεννήτορες του thrash metal που μετεξελίχθηκαν στο μεγαλύτερο brand του σκληρού ήχου, συνεργάζονται με τον ιταλικό οίκο μόδας Brioni που από το 1955 ντύνει φίνα τον κόσμο. Οι rock stars είναι πάντα πόλος έλξης για να τραβήξεις την προσοχή του κοινού.
Θα τους δείτε σε μεγάλες διαφημιστικές πινακίδες στις ΗΠΑ, στο Παρίσι, στο Λονδίνο, στη Μόσχα και σε άλλες μητροπόλεις, αρχής γενομένης από τις 4 Ιουλίου. Μεταλογαμπροί.
Οι Lars Ulrich, James Hetfield, Kirk Hammett και Robert Trujillo σε tuxedo και μαυροντυμένες εμφανίσεις υπηρετούν το στιλιστικό πλάνο του creative director της Brioni, Justin O'Shea. O φωτογράφος Zackery Michael κάνει κλικ σε ασπρόμαυρο φιλμ.
Σε μια εποχή που το ανδρικό ντύσιμο αποκτά μια ολοένα και περισσότερο θηλυκή γραμμή, o οίκος μόδας Brioni το παίρνει αλλιώς. Μανίκια που αναπνέουν περισσότερο, χοντρά κουμπιά, φαρδιά πέτα, μεγάλα V ανοίγματα. Τις δημιουργίες του έχουν εμπιστευτεί ο George Miller, δημιουργός του Mad Max, στην τελετή απονομής βραβείων Όσκαρ, η Chiara Mastroianni και ο Donald Sutherland στο Φεστιβάλ Καννών.
Δηλώνουν ενθουσιασμένοι. Εντάξει, τι θα δήλωναν; Προετοιμάζονται για το διάδοχο του «Death Magnetic» που αναμένεται το ερχόμενο φθινόπωρο, μετά από 9 ολόκληρα χρόνια. Και όπως αρέσκονται να κάνουν πάντα, τολμούν και προκαλούν. Μπορεί να ταιριάξει η ιταλική φινέτσα με το χεβιμετάλαδικο στιλ; Τα συμπεράσματα δικά σας.