One way or another
Το νέο ημερολόγιο Pirelli για το 2019 χρειάζεται Όσκαρ
Κινηματογραφική θηλυκότητα στην εποχή του #MeToo
To καινούριο ημερολόγιο της ιταλικής εταιρίας ελαστικών Pirelli μοιάζει με κινηματογραφική ταινία.
Από την πρώτη σελίδα του τοποθετεί μερικές από τις πιο διάσημες γυναίκες του σήμερα σε ένα διαφορετικό περιβάλλον και τις μετατρέπει σε άγνωστους καλλιτέχνες με μεγάλες φιλοδοξίες και όνειρα που προσπαθούν να τα καταφέρουν στο Χόλιγουντ. Προσωπικότητες όπως η Μίστι Κοπλαντ και η Τζίτζι Χαντίντ στήθηκαν μπροστά από τον φακό του πασίγνωστου φωτογράφου Άλμπερτ Γουάτσον και το αποτέλεσμα παρέχει μία ευαίσθητη και vintage ματιά στα «working girls» της Αμερικής.
Ενώ οι περισσότεροι από τους προηγούμενους φωτογράφους επέλεξαν εικόνες βασισμένες στο σεξ, ο Γουάτσον αποφάσισε να προσεγγίσει το θέμα διαφορετικά, εκμεταλλευόμενος την κινηματογραφική του ματιά και αναδεικνύοντας «γυναίκες που ονειρεύονται».
«Το ημερολόγιο Pirelli ξεκίνησε ως ένα pinup calendar, απευθυνόμενο σους μηχανικούς που ήθελαν να βλέπουν κάτι ωραίο όσο αλλάζουν λάστιχα» εξηγεί. «Συνέχισε να βασίζεται στην έννοια του ‘σέξυ’ για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα όμως όταν ήρθε η ώρα να το κάνω εγώ, μου φάνηκε πολύ λάθος να πάρω μερικά μοντέλα στην παραλία και να τους πω να βγάλουν την μπλούζα τους. Είναι εκτός τόπου και χρόνου, ειδικά μετά το κίνημα #MeToo.»
Η φωτογράφιση συνέβη στο Μαϊάμι και την Νέα Υόρκη και η αφήγηση εξελίσσεται γύρω από τέσσερις γυναικείους χαρακτήρες και το ταξίδι τους προς την επιτυχία.
Η Μίστι Κοπλαντ, μπαλαρίνα στο American Ballet Theater, υποδύεται μία φιλόδοξη χορεύτρια που περνάει την ώρα της σε ένα strip club του Μαϊάμι. Η Τζίτζι Χαντίντ είναι μία στιλάτη και μελαγχολική κληρονόμος. Η Λετίσια Κάστα κάνει την bohemian ζωγράφο ενώ η ηθοποιός Τζούλια Γκάρνερ αλλάζει ρόλους και γίνεται φωτογράφος. Υπάρχουν και άνδρες. Σε δεύτερους ρόλους.
Ο σχεδιαστής Αλεξάντερ Γουάνγκ εμφανίζεται ως συνεταίρος της Τζίτζι στις φωτογραφίες της και όπως δήλωσε ο ίδιος ήταν ανυπόμονος να συμμετέχει στο project.