Τα θρυλικά παπούτσια που σχεδίασε ο Jamie Reid
Αυτή η διαφημιστική καμπάνια του Louis Vuitton έχει για πρωταγωνιστή ένα πανέμορφο αγοράκι
Και καλοντυμένο!
Η πρώτη συλλογή ρούχων του σχεδιαστή Virgil Abloh για τον οίκο του Louis Vuitton ήταν από τις πιο πολυσυζητημένες στιγμές μόδας της προηγούμενης χρονιάς. Όχι μόνο είναι ο πρώτος μαύρος creative director στην ιστορία του brand αλλά πολλοί ήταν οι οπαδοί που θεώρησαν την παρουσίαση της κολεξιόν του ως στιγμή-σταθμό για την μαύρη κοινότητα στον χώρο του fashion, εξαιτίας των μοντέλων, του σκηνικού και της παρουσίας του Kanye West, ο οποίος μοιράστηκε την χαρά του φίλου του όταν η πασαρέλα τελείωσε.
Σχεδόν οχτώ μήνες μετά από το θριαμβευτικό ντεμπούτο, επιτέλους μπορούμε να πάρουμε μία γεύση της συνέχειας του έργου του, με την πρώτη διαφημιστική καμπάνια που έχει αναλάβει για τον οίκο.
Το "Phase 1: Infancy, Childhood, and Adolescence" («Φάση 1η: Βρεφική ηλικία, παιδική ηλικία και εφηβεία») είναι το πρώτο μέρος του πρότζεκτ του, ενώ αναμένουμε την κυκλοφορία δύο ακόμα φάσεων μέχρι τον Μάρτιο του 2019. Εδώ πρωταγωνιστούν τρία αγόρια ηλικιών 2-16, τα οποία φορούν ρούχα που, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, «σχηματίζουν την γκαρνταρόμπα αλλά και την ταυτότητα ενός άνδρα». Τα μικρότερα παιδιά αντιπροσωπεύουν «την αγνότητα της παιδικής ηλικίας, τότε που ακόμα δεν μας έχουν επηρεάσει οι έννοιες του φύλου, του χρώματος στο δέρμα ή της εθνικότητας,» και τα μεγαλύτερα παιδιά «συμβολίζουν τα εφηβικά χρόνια ενός αγοριού και αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες και τα όνειρα αυτής της γενιάς.»
Τα αποτελέσματα είναι αξιαγάπητα.