fashion_walk_montela_toy_brand_2wo1ne2.jpg
Fashion Walk, μοντέλα του brand 2WO+1NE=2
Fashion

Love Greek Fashion: Μία βραδιά για τους νέους Έλληνες σχεδιαστές

Ποιοι σχεδιαστές συμμετείχαν;

Το LoveGreece.com πραγματοποίησε στις 10 Ιουνίου μία δράση για 13 νέους σχεδιαστές της ελληνικής μόδας στο Life Gallery athens

Τα τελευταία χρόνια το LoveGreece.com του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη έχει προσπαθήσει και έχει καταφέρει να αποδείξει ότι οι Έλληνες σχεδιαστές έχουν αρκετά μεγάλη δημιουργικότητα και αξία, ώστε να πετυχαίνουν και να δημιουργούν ακόμα και μέσα στην εποχή της κρίσης. Αυτό το έκανε ακόμα πιο ξεκάθαρο στις 10 Ιουνίου στο Life Gallery athens.

Εκείνο το βράδυ πραγματοποίησε το Love Greek Fashion by the pool, μία δράση με βασικό σκοπό να προβάλει το νέο αίμα της ελληνικής μόδας. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε η δουλειά 13 νέων σχεδιαστών, μέσα από τις συλλογές τους Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, τις οποίες συνόδευαν ειδικά booths διαφορετικά διαμορφωμένα ανάλογα την αισθητική και την σχεδιαστική φιλοσοφία του καθενός τους. Το event, μάλιστα, κορυφώθηκε με ένα εντυπωσιακό Fashion Walk, μία διαδρομή που πέρναγε από τον κήπο και τις πισίνες του ξενοδοχείου και περιλάμβανε Fashion Stops, στα οποία μπορούσε κανείς να συναντήσει μοντέλα ή installations επιμελημένα από τους 13 σχεδιαστές.

Οι τελευταίοι επιλέχθηκαν από την ειδική επιτροπή, την οποία αποτέλεσαν η σχεδιάστρια μόδας Ιωάννα Κουρμπέλα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής και ιδρυτής της Αθηναϊκής Μπιενάλε και μέλος του LoveGreece.com Poka-Yio, ο σχεδιαστής μόδας Στέλιος Κουδουνάρης, η δημοσιογράφος Μαρία Παμπουκίδη, η Κυριακή Κωστολίδου από το LoveGreece.com, και ο εκδότης Γιώργος Κελέφης εκπροσωπώντας το περιοδικό ΟΖΟΝ και το θεσμό του Fashion Room Service. Ο τελευταίος, μάλιστα, άνοιξε την εκδήλωση αναφέροντας: «Μέσα από το θεσμό του Fashion Room Service έχουν περάσει πάνω από 400 ελληνικά brands, η πλειοψηφία των οποίων δημιουργήθηκε μέσα στην δεκαετία της ελληνικής κρίσης. Αυτή η εκρηκτική για πολλούς άνθιση της made in Greece μόδας είναι η σθεναρή απάντηση του δημιουργικού ταλέντου στην χώρα μας κόντρα στις όποιες αντίξοες οικονομικές συνθήκες».

i_shediastria_ioanna_koyrmpela_me_to_shediasti_stelio_koydoynari.jpg
Η σχεδιάστρια Ιωάννα Κουρμπέλα με το σχεδιαστή Στέλιο Κουδουνάρη


Την ίδια στιγμή, στο Life Gallery athens βρέθηκε και η Πρόεδρος του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη, Τζίνα Μαμιδάκη, η οποία σημείωσε ότι: «Κάθε ενέργεια και δράση της πρωτοβουλίας του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη, αποσκοπεί στην εκπλήρωση της αποστολής του LoveGreece.com για την ανάδειξη της ελληνικής δημιουργικότητας και επιχειρηματικότητας σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο. Είναι ιδιαίτερη χαρά μας να φιλοξενούμε απόψε μερικά από τα πιο ταλαντούχα ονόματα της Ελληνικής μόδας».

o_giorgos_kelefis_o_giannis_tseklenis_i_maria_pampoykidi_kai_i_kyriaki_kostolidoy.jpg
Ο Γιώργος Κελέφης, ο Γιάννης Τσεκλένης, η Μαρία Παμπουκίδη και η Κυριακή Κωστολίδου


Οι 13 νέοι σχεδιαστές που συμμετείχαν στο Love Greek Fashion by the pool:

Aisha Diri
Με καταγωγή από τη Συρία, η Aisha Diri ξεκίνησε το ταξίδι της στον κόσμο της μόδας από το Λονδίνο σπουδάζοντας σχέδιο ενώ μετέπειτα βρέθηκε στο Μιλάνο, όπου και εργάστηκε για τους οίκους Manolo Blahnik και Oscar de la Renta. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, δημιούργησε το δικό της brand που φέρει και το όνομά της και διακρίνεται για τις καθαρές του γραμμές και το εξαιρετικό tailoring.

fashion_walk_montela_toy_brand_aisha_diri.jpg
Fashion Walk, μοντέλα του brand Aisha Diri


Aumorfia
Αumorfia δεν είναι μόνο ένα λογοπαίγνιο μεταξύ του «όμορφου» και της «αμορφίας», αλλά ένα ιδιότυπο νέο είδος χειροποίητου design αντικειμένου το οποίο ακροβατεί ανάμεσα στις έννοιες του κοσμήματος και ευρύτερα των αξεσουάρ. Με παράλληλη και έντονη ενασχόληση με το graphic design και την επιμέλεια εσωτερικών χώρων, η δημιουργός των Aumorfia, Θεανώ Ποταμιάνου, δημιουργεί εδώ και μια πενταετία μοναδικά δερμάτινα κομμάτια τα οποία προσδίδουν μια διαφορετική οπτική στο υπόλοιπο σύνολο των ρούχων που επιλέγουμε να φορέσουμε κάθε φορά.

i_shediastria_theano_potamianoy_toy_brand_aumorfia.jpg
Η σχεδιάστρια Θεανώ Ποταμιάνου του brand Aumorfia


Cutcuutur
Με background τις σπουδές τους στην αρχιτεκτονική, οι σχεδιαστές των CUTCUUTUR εξερευνούσαν και πειραματίζονταν με τον ψηφιακό σχεδιασμό και την τεχνική του laser cutting πολύ πριν το λανσάρισμα του brand. Οι σπουδές αυτές που αντανακλώνται και στον σχεδιασμό των ρούχων με τα έντονα γεωμετρικά στοιχεία συνέβαλαν στο χειρισμό εννοιών όπως η διαφάνεια και η αδιαφάνεια, η συνέχεια και η ασυνέχεια και ο ορισμός επιφανειών και όγκων μέσω των υλικών και των patterns. Από το 2014 έως σήμερα οι συλλογές Cutcuutur έχουν καταφέρει να εξελιχθούν και να αποκτήσουν το δικό τους φανατικό κοινό.

fashion_walk_montela_toy_brand_cutcuutur.jpg
Fashion Walk, μοντέλα του brand Cutcuutur


Dante
Ιδιαίτερες, φαρδιές, γεωμετρικές και άνετες γραμμές, με έντονο το στοιχείο του layering. Λεπτομέρειες από printed υφάσματα προσδίδουν στα ρούχα μια μη συμβατική εικόνα, με σκοπό ο άνδρας Dante, ασυμβίβαστος από την φύση του, να ξεχωρίσει και να διαφοροποιηθεί από το σύνολο. Urban, μποέμ label, με φρέσκια και εντυπωσιακή οπτική ταυτότητα και βραβευμένες καμπάνιες.

i_syllogi_toy_brand_dante.jpg
Η συλλογή του brand Dante


Debbie Tzima
Πρόκειται για μια σειρά φουλαριών με πρωτότυπα μοτίβα ζωγραφισμένα στο χέρι και τυπωμένα ψηφιακά. Είναι εμπνευσμένα από την αιώνια ομορφιά της Ελλάδας και τους πιο ενδιαφέροντες πολιτισμούς του κόσμου. Τα φουλάρια είναι κατασκευασμένα από 100% φυσικό μετάξι, το οποίο παράγεται αποκλειστικά στo Σουφλί ακολουθώντας φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές σε κάθε βήμα της παραγωγής και 100% οικολογικά και ανακυκλώσιμα υλικά για την συσκευασία.

i_debbie_tzima_me_to_montelo_tis.jpg
Η Debbie Tzima με το μοντέλο της


Etty Leon
Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες (Maryland Institute College of Art και Fashion Institute of Technology) και συνεργάστηκε με εταιρείες υποδημάτων πριν ξεκινήσει τη δική της παραγωγή, την άνοιξη του 2017, σε μια μικρή μονάδα με ειδίκευση στα πολυτελή παπούτσια, λίγο έξω από την Ανκόνα της Ιταλίας.

fashion_walk_montelo_toy_brand_etty_leon.jpg
Fashion Walk, μοντέλο του brand Etty Leon


Fit and Craft
Έχοντας εμπειρία πάνω από 20 χρόνια ως Freelancer Fashion Designer σε διάφορα brands με εξειδίκευση στο denim, ο Κωνσταντίνος Μίχος δημιούργησε το FIT & CRAFT. Ξεκίνησε το 2014 ως ένα μικρό εργαστήριο ρούχων, εκφράζοντας έντονα την αγάπη του σχεδιαστή για το χειροποίητο denim, την τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητά του. Με μότο «Every garment is handcrafted and every detail is there for a reason» o Κωνσταντίνος Μίχος δίνει τη δική του sur mesure διάσταση στην έννοια του denim.

o_shediastis_konstantinos_mihos_toy_brand_fit_craft.jpg
Ο σχεδιαστής Κωνσταντίνος Μίχος του brand Fit & Craft


Ippolito
Με σπουδές στο Μιλάνο και στη συνέχεια μία άκρως επιτυχή συνεργασία με τo Ready to Wear τμήμα της Botegga Veneta , η Παυλίνα Παπαηλιοπούλου δημιούργησε το brand Ippolito που έχει ως έδρα τα στενά της Πλάκας. Το όνομα του brand της προέρχεται από το αρχαιοελληνικό όνομα Ιppolitos, το όνομα του πατέρα της σχεδιάστριας.

i_syllogi_toy_brand_ippolito.jpg
Η συλλογή του brand Ippolito


LOMMER
Το όνομά τους γεννήθηκε από το ακρωνύμιο των φράσεων «Love Materials» και «Meet Requirements», οι οποίες αντιπροσωπεύουν την φιλοσοφία του σχεδιασμού τους. Πηγή έμπνευσής τους είναι τα αναπάντεχα υλικά που χρησιμοποιούν και πολλές φορές δημιουργούν οι ίδιες. Το design τους έχει ήδη βραβευτεί διεθνώς, κατακτώντας ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως βραβεία design, το A’ Design Award.

lommer.jpg
Fashion Walk, brand Lommer


Nadia Rapti
Οι συλλογές της Νάντιας Ράπτη χαρακτηρίζονται από πληθώρα στοιχείων που συνυπάρχουν αρμονικά: θηλυκότητα, boho στιλ, κομψότητα, πολυτέλεια και απλότητα. Πάντα συνεπής στην πρωταρχική της έμπνευση, η Νάντια Ράπτη «σχεδιάζει» μία νέα φιλοσοφία στην ελληνική μόδα ορίζοντας την κομψότητα που αναδεικνύει τον γυναικείο δυναμισμό και τη θηλυκότητα.

i_shediastria_nantia_rapti_me_ta_montela_tis.jpg
Η σχεδιάστρια Νάντια Ράπτη με τα μοντέλα της


2WO+1NE=2 (Two plus One Equals Two)
Αυστηρή γεωμετρία και «μαθηματικά» σχέδια για έμπειρους λύτες, πατρόν με υψηλό βαθμό δυσκολίας και ταλέντο που φαίνεται να φλερτάρει με το άπειρο. Βασιζόμενη στην ιδέα του νομαδισμού, κάθε συλλογή είναι εμπνευσμένη και αφιερωμένη σε μια διαφορετική πόλη ανά τον κόσμο, αντλώντας στοιχεία από τη μουσική και καλλιτεχνική σκηνή της, την αρχιτεκτονική, τον κινηματογράφο και τους κατοίκους της.

oi_shediastries_stella_panagopoyloy_kai_valisia_gkotsi_toy_brand_2wo1ne2.jpg
Οι σχεδιάστριες Στέλλα Παναγοπούλου και Βαλίσια Γκότση του brand 2WO+1NE=2


Urban Owl
Ο Δημήτρης Διαμάντης αγαπούσε πάντοτε τα retro χειροποίητα γυαλιά και οι σπουδές του πάνω στο βιομηχανικό σχέδιο τον βοήθησαν να μετατρέψει την αγάπη του σε επάγγελμα. Mαζί με την Πελαγία Χριστάκη και με τη βοήθεια του crowd funding, δημιούργησε τα Urban Owl, έχοντας ως μότο το «democratizing eyewear stule». Στην εκδήλωση Love Greek Fashion ανακοίνωσαν για πρώτη φορά την επερχόμενη συνεργασία τους με τον κο. Γιάννη Τσεκλένη.

i_syllogi_toy_brand_urban_owl.jpg
Η συλλογή του brand Urban Owl


Madame ShouShou
Το 2011 η Ελίνα Κορδαλή ξεκίνησε τη δική της εταιρεία, δημιουργώντας το brand Madame Shoushou με τα ρούχα και τα αξεσουάρ της κάθε συλλογής να σχεδιάζονται και να παράγονται στην Ελλάδα. Floral prints και ανάλαφρα υφάσματα, συνθέτουν την εικόνα της ρομαντικής Ελληνίδας που ξεχωρίζει μέσα από τον αυθορμητισμό της. Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, το brand Madame Shoushou δεν παρευρέθηκε στη βραδιά του Love Greek Fashion.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice