Τα λουλούδια της Helena Christensen στην capsule συλλογή της H&M

Τα λουλούδια της Helena Christensen στην capsule συλλογή της H&M

Τα διάσημα λουλούδια της τοποθετούνται σε streetwear κομμάτια με 90s επιρροές
  • A-
  • A+
Η H&M συνεργάζεται με τη φωτογράφο, καλλιτεχνική διευθύντρια και supermodel Helena Christensen για την capsule συλλογή «Helena Christensen x H&M»

Φωτογράφος, καλλιτεχνική διευθύντρια και ένα από τα supermodels της δεκαετίας του ’90, η Helena Christensen έρχεται να προσθέσει άλλον έναν τίτλο στο βιογραφικό της, αυτόν της επιμελήτριας καμπάνιας μόδας. Συγκεκριμένα, η Δανή συνεργάζεται με την H&M για την νέα capsule συλλογή «Helena Christensen x H&M», στην οποία πρωταγωνιστές είναι τα λουλούδια της.

Πλέον, η 51χρονη είναι περισσότερο γνωστή για τη δράση της ως φωτογράφος μόδας και τέχνης, με τις φωτογραφίες λουλουδιών της να αποτελούν τα διασημότερα έργα της. Οι φωτογραφίες αυτές, λοιπόν, τώρα τοποθετούνται πάνω σε φαρδιά t-shirts, cropped φούτερ και oversized hoodies, που θα κυκλοφορήσουν παγκοσμίως στις 30 Ιανουαρίου. Κάθε φωτογραφία αποκτά το δικό της φόντο, τόσο με τις σιλουέτες που σχεδίασε η εσωτερική ομάδα σχεδίασης της H&M, όσο και με τις διαφορετικές ουδέτερες αποχρώσεις, με μία παλέτα σε αποκλειστικά λευκούς, μπεζ, μαύρους και γκρι χρωματισμούς. Το αποτέλεσμα; Ένα ανεπιτήδευτο, αλλά και σύγχρονο ύφος.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία με την Helena Christensen. Η δουλειά της τόσο πίσω, όσο και μπροστά από την κάμερα, τα αρώματα που δημιουργεί και το φιλανθρωπικό της έργο, την καθιστούν πραγματικό πρότυπο γυναίκας. Οι πανέμορφες φωτογραφίες λουλουδιών που πρωταγωνιστούν σε αυτή τη συλλογή αναδεικνύονται μοναδικά πάνω σε streetwear σχέδια με επιρροές από τη δεκαετία του ’90 – δημιουργώντας ένα χαλαρό αλλά και σύγχρονο ύφος», αναφέρει η Επικεφαλής Σχεδίασης της γυναικείας συλλογής της H&M, Maria Östblom, για τη συνεργασίας της εταιρείας με την φωτογράφο, έργα της οποίας έχουν φιλοξενηθεί στα μεγαλύτερα περιοδικά τέχνης και design και γκαλερί παγκοσμίως.

Παράλληλα, η Christensen σχολιάζει τη συνεργασία και τη δημιουργία της καμπάνιας: «Η συνεργασία με την H&M ήταν μια συναρπαστική εμπειρία, καθώς μου δόθηκε η ευκαιρία να δω τις φωτογραφίες μου να ζωντανεύουν μέσα από μια συλλογή ρούχων, την οποία μάλιστα μπόρεσα αν αποτυπώσω μέσα από το φακό μου κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της καμπάνιας. Ήθελα να αναδείξω τη γενιά του αύριο, ενθαρρύνοντάς τους να είναι ο εαυτός τους και να αφήσουν τις προσωπικότητές τους να λάμψουν».

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Jennifer Lopez ως άλλη Madonna και Sophia Loren για την Guess
Κολάν με δόνηση, η τελευταία λέξη της μόδας
Back to top