Το πλάνο επικοινωνίας οργάνωσε και υλοποίησε η Communication Effect
Η Ναόμι Κάμπελ πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Burberry
Και δηλώνει πως είναι «πολύ τιμητικό»
Η Ναόμι Κάμπελ, στα 51 της χρόνια, είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της Burberry για τη συλλογή TB Summer Monogram.
Έβαλε στην άκρη τα μπιμπερό και τις πάνες του μόλις δύο μηνών μωρού της, το γλυκοφίλησε και ξαναμπήκε στο στούντιο για φωτογράφηση και γυρίσματα. Πειθόμενη από το σκεπτικό και τη φιλοσοφία του κολλητού της Ρικάρντο Τίσι, η Ναόμι γίνεται το πρόσωπο στη νέα καμπάνια της Burberry.
Ο Τίσι, ο οποίος είναι αρχηγός του δημιουργικού τμήματος του οίκου, έδωσε στίγμα τόσο για την καμπάνια όσο και για την κολεξιόν TB Summer Monogram: «Ήθελα να γιορτάσω την ισορροπία της κληρονομιάς μας με τη σημασία της διαρκούς εξέλιξης και κοιτώντας προς τα εμπρός. Η συλλογή αποτυπώνει αυτό το αισιόδοξο συναίσθημα του καλοκαιριού και το αίσθημα της συνεχούς ορμής - τον ενθουσιασμό για το τι έρχεται μετά. Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάποια καλύτερη για να συμβολίσει την ανθεκτική φύση από την απίστευτη φίλη, Ναόμι».
Οι φωτογραφίες του Ντάνκο Στάινερ είναι μια μείξη κανονικής Ναόμι και του άβατάρ της. Η αγέραστη μοντέλα, στα 51 της χρόνια που δεν της φαίνονται στο παραμικρό, φορά τα κομμάτια της συλλογής TB Summer Monogram με μοναδική χάρη και τελείως «γαζέλα attitude». Από χρώματα ξεχωρίζουν το μπλε του κοβαλτίου, το ραφ και το γκρι. Φορά και μπικίνι με κορδόνια και είναι θεάρα.
«Ο Τίσι διαρκώς καταφέρνει να βγάζει μια άλλη εκδοχή του εαυτού μου, σπρώχνοντάς με να κάνω πράγματα που νομίζω πως δεν μπορώ να κάνω. Το να δουλεύω με την Burberry είναι πάντα τιμητικό. Είναι ένας βρετανικός θεσμός και, κατά κάποιο τρόπο, νιώθεις ότι εκπροσωπείς τη χώρα σου» δήλωσε η ατίθαση Ναόμι. Χαρακτηριστικό είναι και το hashtag που χρησιμοποίησε στο ποστ της: #proudtobebritish🇬🇧
Το βίντεο της καμπάνιας δημιουργήθηκε από τον visual artist Frederik Heyman και μπορείτε να δείτε αποσπάσματά του παρακάτω.