Μία τσάντα, ανά πελάτη, ανά έτος! Γιατί ο οίκος έθεσε περιορισμούς στην αγορά της Νότιας Κορέας;
Η Chanel αποφάσισε να περιορίσει την ποσότητα ορισμένων προϊόντων της που μπορεί να αγοράσει κάθε άτομο ετησίως και συγκεκριμένα στις πιο δημοφιλείς τσάντες της
H Chanel αποφάσισε να αλλάξει πολιτική στην πώληση signature προϊόντων της και να περιορίσει την αγορά τους από πελάτες σε συγκεκριμένο βαθμό ετησίως.
Ειδικότερα, όπως αποφάσισε η γαλλική εταιρεία μόδας, αλλάζει επίσημα την πολιτική πωλήσεων των πιο δημοφιλών τσαντών της, των Classic Flap Bag και της Coco Handle. Έτσι, ξεκινώντας από αυτόν τον μήνα, κάθε πελάτης θα μπορεί να αγοράζει μόνο μία κάθε χρόνο.
Ακόμα, η πολιτική θα ισχύει και για ορισμένα δευτερεύοντα αντικείμενα, κατασκευασμένα από δέρμα. Οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν το πολύ δύο από το ίδιο προϊόν ετησίως.
Να θυμίσουμε πως μόνο φέτος, η Chanel αύξησε τις τιμές των πιο δημοφιλών προϊόντων της τρεις φορές. Αυτό δεν εμπόδισε τα προϊόντα τους να παραμείνουν περιζήτητα ανάμεσα στους λάτρεις της μόδας πολυτελείας.
Η Chanel δεν είναι η πρώτη που εφαρμόζει την πολιτική αυτή
Αξίζει να σημειωθεί πως η Chanel δεν είναι η πρώτη μάρκα που λαμβάνει τέτοιο μέτρο.Η Hermès πρόσφατα περιόρισε επίσης τον αριθμό των τσαντών που μπορούν να αγοράσουν οι καταναλωτές της. Πλέον, δεν μπορείτε να αγοράσετε περισσότερες από δύο τσάντες του ίδιου μοντέλου ετησίως.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις