Τα πιο διάσημα φορέματα εκδίκησης, οι νέες τάσεις σύμφωνα με το TikTok και το instagram
Kingdom of Dreams: Ένα ντοκιμαντέρ για το πώς οι οίκοι μόδας μετατράπηκαν σε «brands»
Όταν οι πολυτελείς οίκοι μόδας έχασαν την ανεξαρτησία τους και πέρασαν στις εταιρείες LVMH και Kering - Οι νικητές και οι χαμένοι
Kingdom of Dreams: Ένα ντοκιμαντέρ που περιγράφει το πώς η μόδα έφυγε από τους σχεδιαστές και πέρασε στις εταιρείες.
«Ένας Γάλλος επιχειρηματίας χρησιμοποιεί έναν νεαρό, ταλαντούχο, πανκ σχεδιαστή για να αναζωογονήσει οίκους μόδας σε παρακμή, και γίνεται ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου. Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;» Αυτή είναι η περίληψη που εμφανίζεται στο IMDB για το «Kingdom of Dreams», και όσοι παρακολουθούν τα της μόδας καταλαβαίνουν περί τίνος πρόκειται.
Το «Kingdom of Dreams» είναι ένα ντοκιμαντέρ τεσσάρων επεισοδίων που μελετά μια σημαντική στιγμή στην ιστορία της μόδας: το τέλος της ανεξαρτησίας των πολυτελών οίκων μόδας και το πέρασμά τους κάτω από την ομπρέλα δύο μεγάλων εταιρειών, τις LVMH και Kering, για λόγους κυρίως οικονομικούς. Η νέα εταιρική fashion κουλτούρα δημιούργησε αστέρες σχεδιαστές και δύο δισεκατομμυριούχους επιχειρηματίες, τους Μπερνάρ Αρνό και Φρανσουά Πινό. Α, και μετέτρεψε τους «οίκους μόδας» σε «brands».
Πίσω από την παραγωγή βρίσκονται δύο γνώριμοι σε όσους παρακολουθούν ταινίες, σειρές και ντοκιμαντέρ με θέμα τη μόδα. Οι Ian Bonhôte και Peter Ettedgui υπέγραφαν και το «McQueen», ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ για τον Αλεξάντερ ΜακΚουίν που ήταν υποψήφιο για BAFTA. Αυτή τη φορά οι πρωταγωνιστές είναι πολλοί και το θέμα τους ευρύτερο. Η έρευνά τους κράτησε τέσσερα χρόνια.
Μεγάλο κομμάτι της θεματολογίας περιλαμβάνει τη σχέση των Αρνό και Πινό, που κάποτε υπήρξαν στενοί φίλοι κι έγιναν αντίπαλοι για τα μάτια-εξαγορά του οίκου Gucci. Εκτός από τους ανταγωνιστές Αρνό και Πινό, το «Kingdom of Dreams» ασχολείται με τους σχεδιαστές Τζον Γκαλιάνο, Αλεξάντερ ΜακΚουίν, Τομ Φορντ και Μαρκ Τζέικομπς, την τέχνη, τις αντιζηλίες, τους θριάμβους, τις τραγωδίες τους και τις ίντριγκες της Αν Γουίντουρ. Στόχος των δημιουργών του είναι να μιλήσουν για την αιώνια μάχη ανάμεσα στην εμπορικότητα και τη δημιουργικότητα, μια δραματική μάχη με παράπλευρες απώλειες και θύματα. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.