Από μίνι φορέματα, δαντέλες και κρόσσια, μέχρι denim, καλοραμμένα κοστούμια και μπλε
Madwalk 2022: H all-inclusive πασαρέλα που προκάλεσε εντυπώσεις
Σύμφωνα με την adidas, "Impossible is Nothing". Θα συμφωνήσουμε
H adidas μέσα από ένα all-inclusive catwalk αναδεικνύει την αξία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης
Τα φώτα ανάβουν. Η μουσική στα decks. Το σύνθημα της εκκίνησης του urban & glam street fashion show δίνεται. Στη σκηνή οι FY, Dat Lilly & Kings & McDaddy δίνουν το ρυθμό. Το uplifting beat του “Macarena”, του απόλυτου hit του χειμώνα, πλαισιώνει τα μοντέλα στην πασαρέλα και το κοινό έχει καταλάβει πως «κάτι πολύ καλό θα παιχτεί». Σε αυτό το σημείο, πιθανότατα έχεις καταλάβει ότι πρόκειται για το catwalk της adidas στο φετινό “MADWALK 2022 The Fashion Music Project”. Αυτό που ίσως δεν έχεις καταλάβει είναι ότι ναι, ένα fashion show μπορεί να γίνει η αιτία να συμβάλλει στο να αρχίσει ο κόσμος (και της μόδας) να σκέφτεται διαφορετικά.
Σε αυτή τη fiesta μουσικής και μόδας, όλα τα shows ήταν ιδιαίτερα και σίγουρα κανένα δεν πέρασε απαρατήρητο. Ήταν και ένα όμως, που ανέτρεψε τα μέχρι τώρα δεδομένα της πασαρέλας, στέλνοντας το δικό του ηχηρό κοινωνικό μήνυμα: αυτό της συμπερίληψης. Η adidas, με το αυθεντικό street και urban DNA των adidas originals και το iconic Three Stripes, μας υπενθύμισε για ακόμη μια φορά ότι πηγή έμπνευσής της είμαστε όλοι εμείς. Όλοι εμείς που μοιάζουμε διαφορετικοί, νιώθουμε διαφορετικά, σκεφτόμαστε διαφορετικά και ντυνόμαστε διαφορετικά. Μέσα από έναν all inclusive catwalk, όπου συμμετείχαν άτομα με διαφορετικό χρώμα δέρματος, διαφορετικά body types και διαφορετικές ικανότητες, το brand με ένα ευφυή και δημιουργικό τρόπο αποδεικνύει ότι είναι αρωγός του diversity -η λέξη διαφορετικός δε θα γίνει ποτέ κουραστική-. Στην πασαρέλα, ανάμεσα στα all body type models, περπάτησαν οι: Ηρακλής Τζουζίνοφ, Παρασκευή Κερασιώτη, Γεωργία Καλτσή, Aλεξία Κούβελα και Persa D, τονίζοντας ότι αυτό το catwalk είναι γιορτή της μοναδικότητας. Φυσικά συμμετείχαν και adidas partners, γιατί στο cool street style και στη μόδα γενικότερα, δεν έχουν χώρο μόνο τα μοντέλα. Αίσθηση προκάλεσε, μία αλλιώτικη πασαρέλα από όλες τις άλλες, αυτή σε τέσσερις «φλεγόμενους» τροχούς της Jo Καλτσή, η οποία απέδειξε έμπρακτα ότι τίποτα δε μπορεί να είναι περιοριστικό -«μόνο γκάζι δεν τη νοιάζουνε τα φρένα».
Όλοι με το δικό τους μοναδικό τρόπο, ανέδειξαν το chic sportswear look που προτείνει η adidas, περπατώντας με δυναμικό tempo και κοιτώντας πάντα μπροστά, κάτι που συνοδεύεται από το forward thinking mentality του brand. Φορώντας statement ρούχα στα οποία πρωταγωνιστούσαν τα urban χρώματα –σε κάποια και τα bold-, έκαναν το δικό τους διαφορετικό catwalk. Πολλά από αυτά είχαν και πρωτότυπα prints. Με ρούχα adidas, ήταν ντυμένοι και οι τραγουδιστές της βραδιάς λανσάροντας ένα starry look. Εκτός από εντυπωσιακά, τα ρούχα ήταν πολύ comfy στηρίζοντας τις oustanding αλλά κυρίως άνετες sportwear εμφανίσεις. Ρούχα που αισθάνεσαι καλά μέσα σε αυτά, είναι αυτά τα ρούχα που πρέπει να επιλέγεις να φοράς, αγκαλιάζοντας the real you, έτσι όπως ακριβώς κάνει η adidas, εμπνέοντας μας να εκφραστούμε ελεύθερα προσπερνώντας κάθε εμπόδιο και καταρρίπτοντας κάθε στερεότυπο. Επίσης, η επιλογή sparkling και gender fluid αξεσουάρ, ήταν πολύ επιτυχημένη, χτίζοντας ένα athletic από τη μία αλλά ταυτόχρονα glam look, ότι πρέπει για ένα all day και all night outfit.
Η adidas, έδειξε ότι μένει πιστή στα κλασσικά της εμβληματικά σχέδια, αλλά ότι ταυτόχρονα είναι πάντα έτοιμη να επαναπροσδιοριστεί ανάλογα με τα νέα trends. Συνάπτοντας hot συνεργασίες, με με τα μεγαλύτερα luxury brands και τους πιο επιτυχημένους σχεδιαστές, όπως τον Νοτιαφρικανό σχεδιαστή Thebe Magugu, επιβεβαιώνει ξανά το up to date openminded thinking. Εκτός από την κοινωνία, η adidas παράγει αξία και για τον άνθρωπο. Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν, δεσμεύεται να σκέφτεται βιώσιμα μέσα από συνεχείς δράσεις, όσο και με την κατασκευή προϊόντων από 100% ανακυκλωμένα υλικά.
Είναι γεγονός. Και φέτος η adidas, παρουσίασε τη συλλογή της με τον πιο ανατρεπτικό τρόπο στο Madwalk 2022, υπενθυμίζοντας μας πως “Impossible is Nothing”. Συνδύασε τη μουσική με τη μόδα με ένα πολύ ευφυή, δημιουργικό και συμπεριληπτικό τρόπο, αποδεικνύοντας ότι παραμένει ένα από τα πιο διαχρονικά sportswear και street brand. Και να θυμάσαι: ο Messi μετά από πολυετείς ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις, κατάφερε και κατέκτησε το Μουντιάλ, αποδεικνύοντας και αυτός με τη σειρά του ότι “Impossible is Nothing”. Μπορείς και εσύ. Μπορώ και εγώ. Μπορούμε όλοι μας να καταφέρουμε ό,τι βάλουμε στόχο. Γιατί αν το σκεφτείς δεν υπάρχει impossible, παρά μόνο I’m Possible.