Θα αναβαθμίσουν κάθε εμφάνισή σας στην παραλία
Salvatore Ferragamo: Η νέα καμπάνια με φόντο διάσημα αριστουργήματα της Αναγέννησης
Ο Maximillian Davis «παίζει» ένα παιχνίδι υψηλής αισθητικής παρελθόντος και παρόντος ξεδιπλώνοντας την αναγέννηση του στιλ
Salvatore Ferragamo: Η νέα καμπάνια “New Renaissance” για τη συλλογή FW23 στην Galleria degli Uffici
«Η Αναγέννηση είναι καλωδιωμένη στη Φλωρεντία και η Φλωρεντία είναι καλωδιωμένη στον Ferragamo», δήλωσε ο Maximillian Davis, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Ferragamo για τη νέα καμπάνια της συλλογής Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023. Η εντυπωσιακή καμπάνια «New Renaissance» πραγματοποιήθηκε στο Ουφίτσι, το εμβληματικό ανάκτορο της Φλωρεντίας, που στεγάζει ένα από τα παλαιότερα μουσεία-πινακοθήκες στον κόσμο, την Galleria degli Uffizi.
Η νέα καμπάνια του οίκου Salvatore Ferragamo στην Galleria degli Uffici της Φλωρεντίας
Με φόντο διάσημα αριστουργήματα του 15ου και 16ου αιώνα, ο Νεοϋορκέζος Tyler Mitchell απαθανατίζει με το φακό του στιγμές μόδας της νέας Αναγέννησης. Το «Πορτρέτο του Alessandro de Medici» του Giorgio Vasari χαρίζει ένα επιβλητικό σκηνικό για την ντυμένη με κοστούμι Vittoria Ceretti, ενώ το «Θριαμβικό Δίπτυχο του Federico da Montefeltro και της Battista Sforza» του Piero della Francesca αναδεικνύει τα επίσημα ρούχα της συλλογής, που φοράει o Taemin Park. Βλέπουμε επίσης τον «Ευαγγελισμό» του Alesso Baldovinetti, την «Ιερή Αλληγορία» του Giovanni Bellini, τον «Ευαγγελισμό» του Paolo Veronese, τον «Ιωσήφ στη Φυλακή» του Francesco Granacci και το «Πορτρέτο ενός άνδρα με ένα μετάλλιο ηλικιωμένου Cosimo Medici» του Botticelli.
Όλα τα έργα που έχουν επιλεχθεί αποτελούν απόδειξη της ανθεκτικότητας και της καινοτομίας, σύμβολα του συνεχούς πειραματισμού που μας ωθεί προς τα εμπρός με βάση τη λεπτομέρεια και την προοπτική. Αυτή η Νέα Αναγέννηση υπερασπίζεται τη διαπλοκή του παρελθόντος και του μέλλοντος, της παράδοσης και της καινοτομίας, αποδίδοντας φόρο τιμής στην ιστορική σοφία, ενώ παράλληλα διαμορφώνει το περίγραμμα του μέλλοντός μας.
Ενισχύοντας την ιδέα του Maximilian Davis να συνδυάσει τον καλλιτεχνικό κόσμο και τον κόσμο της μόδας, στην καμπάνια πρωταγωνιστεί μια διαφορετική και ενδιαφέρουσα ομάδα ανθρώπων, πρόσωπα και σώματα που δε θυμίζουν αναγεννησιακές φιγούρες, αλλά το σύγχρονο «μωσαϊκό» ομορφιάς που δεν ακολουθεί πρότυπα. Πέρα από διάσημα μοντέλα -όπως οι Anok Yai, Lina Zhang, Jessica Stam και Mona Tougaard-, συμμετέχουν και η δημιουργική σύμβουλος Zainab Jama, η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός Kelela, η sound artist Yasmina Dexter, καθώς και ο Mitchell που τον πετυχαίνουμε και μπροστά από τον φωτογραφικό φακό.
Τα κομμάτια της συλλογής FW23 του οίκου Ferragamo
Περισσότερα χρώματα βλέπουμε στους πίνακες, παρά στα ρούχα. Όλα τα χρώματα της συλλογής είναι ουδέτερα δημιουργώντας μια ήσυχη παλέτα. Ένταση δίνεται με τις υφές και τα κοψίματα των κομματιών. Το μόνο χρώμα που ξεχωρίζει είναι το φλογερό κόκκινο στην τέλεια απόχρωση του, όπως συνηθίζει ο οίκος Ferragamo. Ένα τολμηρό χρώμα που φλερτάρει με την ιδέα να κατεβάσει μια εικόνα ή αντιθέτως να την απογειώσει.Τα ρούχα που προβάλλονται είναι μεταλλικά φορέματα, παλτό από συνθετική γούνα, bold πανωφόρια και ιδιαίτερα εντυπωσιακά αντικείμενα όπως η τσάντα Hug και τα χρυσά σανδάλια.
Η σχέση του οίκου Ferragamo με την Φλωρεντία
Η καμπάνια αυτή στο σύνολο της γιορτάζει τον διαχρονικό δεσμό του οίκου με τη Φλωρεντία, την πόλη από όπου ξεκίνησε αυτό το απίστευτο ταξίδι της δεξιοτεχνίας και της δημιουργικότητας. Η Ferragamo φύτεψε τους σπόρους της στη Φλωρεντία, όταν ο ιδρυτής της Salvatore Ferragamo επέστρεψε στην Ιταλία, μετά την επιτυχία του στις ΗΠΑ ως σχεδιαστής για τις σταρ του Χόλιγουντ της εποχής. Αφού έγινε γνωστός ως ο «υποδηματοποιός των αστέρων», ο ανερχόμενος οραματιστής μετακόμισε από την Καμπανία στη Φλωρεντία, όπου στεγάζεται το brand από το 1927. «Αυτή τη στιγμή της νέας αρχής στον οίκο, ήταν απόλυτα λογικό να διεκδικήσουμε το λίκνο της Αναγέννησης ως πνευματικό μας σπίτι και να αξιοποιήσουμε το βαθύ, καλλιτεχνικό πνεύμα αυτής της πόλης για να παρουσιάσουμε τη νέα συλλογή», προσθέτει ο Davis.
Το βίντεο της νέας καμπάνιας του οίκου Salvatore Ferragamο
Το σκηνικό επενδύει μουσικά η επιβλητικη μελωδία του Shigeru Umebayashi, 2046 Main Theme.
Σχετικά με την Αναγέννηση ως πηγή έμπνευσης για τον οίκο Ferragamo
Τον 5ο αιώνα π.Χ., η Αρχαία Ελλάδα ήταν στο επίκεντρο μιας σημαντικής πολιτιστικής επανάστασης. Καθοδηγούμενη από φωτισμένους πολιτικούς, μια φωτισμένη κοινότητα καλλιτεχνών, φιλοσόφων και ποιητών δημιούργησε μια νέα γλώσσα για να εκφράσει τις οικουμενικές αξίες - ξεκίνησε μια απαράμιλλη χρυσή εποχή δημιουργικότητας. Πάνω από 1800 χρόνια αργότερα, στη Φλωρεντία του 15ου αιώνα, η αιγίδα των Μεδίκων υποστήριξε εμπνευσμένους διανοούμενους και δημιουργούς που άντλησαν από την ελληνική χρυσή εποχή. Τόλμησαν να σπάσουν τα δεσμά των μεσαιωνικών προτύπων, σμιλεύοντας μια νέα καλλιτεχνική γλώσσα και νέες μυθολογίες, πυροδοτώντας αυτό που σήμερα γνωρίζουμε ως Αναγέννηση.
Αυτό το δημιουργικό εγχείρημα ακολουθεί την προ-φθινοπωρινή καμπάνια 2023 του Ferragamo που αντλούσε έμπνευση από το western στιλ. Ωστόσο, η καμπάνια New Renaissance απεικονίζει όχι μόνο την εξέλιξη της μόδας του Ferragamo, αλλά και τη διαχρονική απήχηση που εξακολουθεί να έχει η κλασική τέχνη στον κόσμο της σύγχρονης πολυτέλειας. Η αρχική Αναγέννηση, σηματοδοτεί μια επανάσταση της σκέψης και της έκφρασης και τώρα εμείς καλούμαστε να σφυρηλατήσουμε έναν διάλογο μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, διαπλέκοντας την ιστορική σοφία με τη μελλοντική δημιουργικότητα. Μια νέα Αναγέννηση. Από τον οίκο Ferragamo.