Givenchy: Η Σάρα Μπέρτον είναι η νέα δημιουργική διευθύντρια του Οίκου
© EPA/SEAN DEMPSEY
Fashion

Givenchy: Η Σάρα Μπέρτον είναι η νέα δημιουργική διευθύντρια του Οίκου

Είχε αποχωρήσει το 2023 από τον Οίκο Alexander McQueen

62224-137655.jpg
Newsroom |

Givenchy: Η Σάρα Μπέρτον είναι η νέα δημιουργική διευθύντρια του Οίκου - Είχε αποχωρήσει το 2023 από τον Οίκο Alexander McQueen

«Ο Givenchy ανακοινώνει τον διορισμό της Σάρα Μπέρτον ως δημιουργική διευθύντρια, με άμεση ισχύ. Η Σάρα θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργική διεύθυνση όλων των συλλογών γυναικών και ανδρών του Οίκου» αναφέρει η ανάρτηση του Givenchy στο instagram, ενώ διευκρινίζεται πως η πρώτη συλλογή με την υπογραφή της Μπέρτον θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2025.

«Είναι μεγάλη τιμή να μπαίνω στον όμορφο οίκο Givenchy, είναι ένα κόσμημα. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που μπορώ να γράψω το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία αυτού του εμβληματικού Οίκου και να φέρω στον Givenchy το δικό μου όραμα, την ευαισθησία και τις πεποιθήσεις μου» έγραψε στο ίδιο post η Σάρα Μπέρτον.

Η Μπέρτον, επί σειρά ετών χρόνια δημιουργική διευθύντρια του Alexander McQueen, θα είναι η τέταρτη σχεδιάστρια που κάθεται στον θώκο του Givenchy μέσα σε 10 χρόνια, γεγονός που μάλλον δείχνει πως οι ιδιοκτήτες του Οίκου (ο Givenchy ανήκει στην LVMH) δεν είναι πολύ ευχαριστημένοι με τις πωλήσεις.

Η Σάρα Μπέρτον αποχώρησε από τον Alexander McQueen το 2023 μετά από περισσότερα από 25 χρόνια στο brand. Είναι γνωστή για τη μίξη της ποίησης και της χρηστικότητας. Μετά από χρόνια ως δεξί χέρι του ιδρυτή του ΜακΚουίν, η Μπέρτον έγινε δημιουργική διευθύντρια της εταιρείας Kering Alexander McQueen μετά τον θάνατο του ΜακΚουίν το 2010. 

Στα χρόνια της θητείας της, περιόρισε τη δραματικότητα του brand ανακατεύοντας την ποίηση και το δράμα με τη χρηστικότητα. Οι συλλογές της συχνά συνδύαζαν ευκολοφόρετα κομμάτια, όπως μπλέιζερ και μπότες, με χοντρά κοσμήματα και πανκ αξεσουάρ. 

Να σημειωθεί πως στον Givenchy θήτευσε και ο Αλεξάντερ ΜακΚουίν από το 1996 έως το 2001. Το έργο του θεωρήθηκε αμφιλεγόμενο και τάραξε τα νερά της φίρμας, με δραματικές συλλογές που ενόχλησαν τους θιασώτες του συμβατικού καλού γούστου.

Η LVMH έψαχνε έναν χρόνο περίπου για το ποιος σχεδιαστής θα αντικαθιστούσε τον Μάθιου Γουίλιαμς. Κι αν σας φαίνεται περίεργο που οι αντικαταστάσεις creative directors καθυστερούν, ενώ στην ανεργία βρίσκονται αρκετά μεγάλα ονόματα του design, να σημειωθεί το εξής: Η πρόσληψη ενός δημιουργικού διευθυντή μπορεί συχνά να διαρκέσει μήνες, καθώς ειδικές συμβάσεις και ρήτρες μη ανταγωνισμού δεσμεύουν σχεδιαστές υψηλού προφίλ.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice