Αυτά είναι τα πιο rock τζιν του κόσμου

Και τα φωτογραφίζει η Ellen von Unwerth

62222-137653.jpg
A.V. Team |

Τα jeans συνδέουν όλο τον κόσμο. Μια κοινότητα πέρα από τοποθεσία, κοινωνική θέση, φύλο ή ηλικία. Πέρα από στυλ. Πέρα από εφαρμογή. Το μοναδικό ρούχο που φοράμε πραγματικά όπως θέλουμε.

Για την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι '15, η G-Star RAW θέλοντας να εκφράσει αυτή την έννοια των τζιν, παρουσιάζει το ευρύ τους φάσμα σε στιλ και εφαρμογές. Δεδομένου ότι το brand διαθέτει ένα τέλειο τζιν για κάθε σώμα, η G-Star ανέθεσε στην Ellen von Unwerth να φωτογραφίσει την καμπάνια, κάτι που φυσικά της ταίριαζε λόγω της σχέσης της με τα τζιν και το ταλέντο της με το γυναικείο θέμα.

image

Το στιλ των φωτογραφιών της von Unwerth συλλαμβάνει τη νοοτροπία του denim, ένα υλικό σεβαστό για πάρα πολύ καιρό σαν κάτι που είναι περισσότερο από ένα ύφασμα. Φρέσκια και εμπνευσμένη, η ομάδα των jeans’ lovers της G-Star δημιουργούν ένα σκηνικό που δίνει την αίσθηση του σήμερα. Ενσαρκώνουν την ελευθερία του τζιν – το ρούχο που ξεκίνησε σαν ένδυμα εργασίας ενώνοντας σε όλο τον κόσμο αυτούς που το φορούν, και επιτρέποντας σε κάθε άτομο να εκφράσει το προσωπικό του στιλ.

Με πατρόν για άνδρες και γυναίκες που εκτείνονται από πολύ στενά σε πολύ χαλαρά, από raw (ακατέργαστα) σε φθαρμένα , από σκούρα μπλε λουλακί σε άσπρα στην απόχρωση της κιμωλίας, επίκαιρα και συγχρόνως διαχρονικά, η μαεστρία του brand στο denim είναι ξεκάθαρη. Τα γυναικεία τζιν αποτελούν μια ιδιαίτερη δύναμη της μάρκας, αφού τα εκτενώς μελετημένα στοιχεία τους (από το τέλειο σχήμα, το μέγεθος και την θέση των πίσω τσεπών και των πλαϊνών ραφών, στο ιδανικό σχήμα στα ζωνάρια) για την απόλυτη κολακευτική εφαρμογή. Τα κορίτσια της καμπάνιας δείχνουν πόσο ωραίο μπορεί να δείχνει το σωστό τζιν, ένα θέμα που τελειοποιήθηκε από την ίδια την von Unwerth.

image

Η Ellen von Unwerth είπε: Εκτός από αισθησιακά και θηλυκά, τα μοντέλα μου είναι επίσης ισχυρά, πειστικά, έντονα... Η G-Star υπήρξε πάντα ατόφια, αυθόρμητη και ανήμερη. Με αυτόν τον τρόπο η δουλειά μου της ταιριάζει”

Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό σλόγκαν-hashtag, "φορέστε το #tightorwide" η G-Star μεταφέρει την καμπάνια σε on line activation, ενθαρρύνοντας όλους να εκφράσουν τη γνώμη τους σχετικά με το πώς θα φορούν τo τζιν τους: το προτιμάνε στενό ή φαρδύ. Με τις τρέχουσες προτιμήσεις του κλάδου για όλα "boyfriend", φαρδιά, ή καμπάνα τζιν να συναγωνίζονται ενάντια στο πολυαγαπημένο skinny τζιν, το #tightorwide έχει οριστεί για να τροφοδοτήσει τη διαμάχη.

image

image

image

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice