Dior: Ο Τζόναθαν Άντερσον επικεφαλής του ανδρικού τμήματος
© EPA/Kenny Holston
Fashion

Dior: Ο Τζόναθαν Άντερσον επικεφαλής του ανδρικού τμήματος

Μετά από 11 χρόνια στον οίκο Loewe

62224-137655.jpg
Newsroom |

Dior: Ο Τζόναθαν Άντερσον επικεφαλής των ανδρικών δημιουργιών 

Ο Μπερνάρ Αρνό, ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκρατορίας πολυτελών προϊόντων LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, ανακοίνωσε ότι ο Τζόναθαν Άντερσον θα αναλάβει επίσημα τη θέση του επικεφαλής σχεδιαστή ανδρικών στον Dior.

Με μια λιτή δήλωση μιας πρότασης, η Dior επιβεβαίωσε ότι ο Άντερσον ορίστηκε καλλιτεχνικός διευθυντής των ανδρικών συλλογών της και ότι το πρώτο του σόου για τον οίκο θα παρουσιαστεί στις 27 Ιουνίου στο Παρίσι. 

Ο Άντερσον φημολογείται εδώ και καιρό ότι θα αναλάβει όχι μόνο τον Dior Men, αλλά και τη γυναικεία γραμμή του. Προς το παρόν, η Μαρία Γκράτσια Κιουρί εξακολουθεί να είναι, επίσημα, η σχεδιάστρια των γυναικείων ενδυμάτων του οίκου. Παρουσίασε τη φθινοπωρινή της συλλογή για το brand στο Κιότο την Τρίτη, και αναμένεται να παρουσιάσει το show 2026 Cruise στη Ρώμη, τη γενέτειρά της, στα τέλη του επόμενου μήνα.

Η ανακοίνωση για τον Άντερσον έρχεται καθώς η LVMH νιώθει σε γενικές γραμμές πίεση. Αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε πτώση των πωλήσεων κατά 3% σε ετήσια βάση, η οποία προκλήθηκε από τη διολίσθηση των πωλήσεων στην Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες (αν και οι μειώσεις είναι πιο έντονες στις επιχειρήσεις αλκοολούχων ποτών), στέλνοντας τη μετοχή της σε πτώση περίπου 8%. Ειδικά για την Dior, η οικονομική διευθύντρια της LVMH, δήλωσε ότι οι επιδόσεις της ήταν «κάτω του μέσου όρου».

Στη συνέλευση των μετόχων, ο Αρνό ανακοίνωσε τον διορισμό του σε απάντηση σε ερώτηση ενός επενδυτή, και ίσως ήταν μια προσπάθεια να καταπνίξει τους φόβους των επενδυτών. Παρόλα αυτά, ενισχύει την εντύπωση ότι η LVMH, η μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο, χειρίζεται τις ειδήσεις σχετικά με τις πιο υψηλές θέσεις εργασίας της με αντιδραστικό, αποσπασματικό τρόπο, κατά τον οποίο ο μύλος των φημών είναι συχνά πολύ πιο μπροστά από τις επίσημες ανακοινώσεις.

Ο ιρλανδικής καταγωγής σχεδιαστής πέρασε 11 χρόνια στην ισπανική εταιρεία, μεταμορφώνοντάς την από μια αδιάφορη μάρκα δερμάτινων ειδών σε έναν προορισμό για ιδιόρρυθμες, υψηλής αισθητικής δημιουργίες. Παρόλα αυτά, το μερίδιο αγοράς της παρέμεινε πολύ κάτω από εκείνο της Dior ή της Louis Vuitton.

Πηγή: NYT

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice