Η εταιρία Skims της Κιμ Καρντάσιαν έφτασε τα 5 δισ. δολάρια σε αξία

Εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για παγκόσμια επέκταση και νέα καταστήματα

Newsroom |

Η Skims της Κιμ Καρντάσιαν συγκέντρωσε 225 εκατ. δολάρια, φτάνοντας αποτίμηση 5 δισ., και σχεδιάζει διεθνή επέκταση και νέα καταστήματα

Η Skims, η εταιρεία ρούχων σχήματος (shapewear) που συνίδρυσε η διάσημη επιχειρηματίας Κιμ Καρντάσιαν, ανακοίνωσε ότι η αποτίμησή της ανέρχεται πλέον στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά τη συγκέντρωση 225 εκατομμυρίων δολαρίων σε νέο γύρο χρηματοδότησης.

Η εταιρεία της Κιμ Καρντάσιαν δήλωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια από επενδυτές –μεταξύ αυτών και θυγατρική της επενδυτικής τράπεζας Goldman Sachs– για να ανοίξει περισσότερα καταστήματα και να επεκταθεί διεθνώς.

«Ανυπομονούμε να περάσουμε τη Skims στο επόμενο επίπεδο, συνεχίζοντας να καινοτομούμε και να θέτουμε τα πρότυπα για τον κλάδο μας», δήλωσε η Κιμ Καρντάσιαν την Τετάρτη.

Ο γύρος χρηματοδότησης είναι ένας από τους μεγαλύτερους της χρονιάς για εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων στις ΗΠΑ, καθώς η Skims αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από μάρκες όπως η Lululemon.

Η Skims, που διαθέτει 18 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και συνεργάζεται με λιανοπωλητές παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι τα επόμενα χρόνια θα επικεντρωθεί κυρίως στην ανάπτυξη των φυσικών της σημείων πώλησης.

Η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις της θα ξεπεράσουν το 1 δισ. δολάρια μέσα στο έτος, γεγονός που, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Γενς Γκρέντε, της δίνει τη βεβαιότητα να προχωρήσει στους μακροπρόθεσμους στόχους της.

Η Skims έκανε το ντεμπούτο της το 2019 με σειρά shapewear και έκτοτε έχει επεκτείνει τη γκάμα της σε ρούχα χαλάρωσης (loungewear) και άλλες κατηγορίες μόδας.

Η ανάπτυξή της την έχει φέρει στο επίκεντρο της αγοράς αθλητικής και casual ένδυσης, την οποία κυριαρχούν brands όπως η Lululemon και η Alo Yoga.

Η Skims έχει επίσης συγκεντρώσει ισχυρή ομάδα influencers και διασημοτήτων, μεταξύ των οποίων μέλη της οικογένειας Καρντάσιαν, αλλά και η Μέγκαν Φοξ και η Πάρις Χίλτον, ενισχύοντας την απήχησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, από την ίδρυσή της, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει και αντιδράσεις. Η αρχική της ονομασία, Kimono Intimates, επικρίθηκε έντονα επειδή θεωρήθηκε ότι αγνοεί τη σημασία της παραδοσιακής ιαπωνικής φορεσιάς κιμονό. Αυτό οδήγησε την Καρντάσιαν να αλλάξει το όνομα της εταιρείας σε Skims.

Ένα ακόμη προϊόν της, ένα κάλυμμα κεφαλής για τον ύπνο, δίχασε το διαδίκτυο: κάποιοι το χαρακτήρισαν καινοτομία στην «μη επεμβατική διαμόρφωση προσώπου», ενώ άλλοι το κατηγόρησαν ως δυστοπικό και επιζήμιο για την αυτοπεποίθηση των γυναικών.

(Με πληροφορίες BBC News)