Η καμπάνια αναδεικνύει τα Vans Icons και συμπίπτει με την επετειακή γιορτή του Worldwide House of Vans
Η madame shoushou κερδίζει όλο και περισσότερο το στοίχημα της «εξωστρέφειας». Μόλις πρόσφατα «έδωσε τα χέρια» με την αλυσίδα «Anthropologie» που για όσους δεν την γνωρίζετε, πρόκειται για concept stores με ψαγμένα ρούχα, είδη διακόσμησης για το σπίτι, μικροέπιπλα και πολλά ακόμη.
Οι λουλουδένιες δημιουργίες της madame shoushou, θα ταξιδέψουν στα 288 concept stores της στις ΗΠΑ. Παράλληλα έχει αποκτήσει μια ξεχωριστή θέση σε διάσημα καταστήματα σε όλη την Ευρώπη αλλά και διεθνώς, σε πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους αγορές όπως της Κίνας, της Ρωσίας, της Αραβικών Εμιράτων αλλά και σε μέρη εξωτικά σαν την Μαρτινίκα και τις Βερμούδες. Συνολικά μέχρι σήμερα, εξάγει τα σχέδιά της σε 24 χώρες!
Το πρώτο, διστακτικό σχεδόν βήμα, προς το εξωτερικό πραγματοποιήθηκε το 2013, δυο μόλις χρόνια μετά το ξεκίνημά της, όταν συνεργάστηκε με το ASOS, ένα από τα μεγαλύτερα e-shops παγκοσμίως, όπου από την πρώτη εβδομάδα βρέθηκε στην 3η θέση σε πωλήσεις ανάμεσα σε 572 εταιρείες. Η συνέχεια ήταν τόσο παραμυθένια, όσο και τα φορέματα της με αποτέλεσμα σήμερα να έχει δυναμική παρουσία και να αποτελεί ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα ελληνικά brands που δραστηριοποιούνται με επιτυχία εκτός συνόρων.
Το ίδιο ρομαντική και με την αγάπη με την οποία πρωτοξεκίνησε, συνεχίζει να εμπνέεται και να «μεγαλώνει» τον δικό της «shoushou» κόσμο − σε όλον τον κόσμο.