Χμ…σμάλτο; Τι μπορεί να κάνει κάποιος με αυτό;
Eγώ η ‘του δρόμου’. Η καλλιτεχνική ομάδα (και πιθανότατα ένα crew επιστημόνων στρατηγικού σχεδιασμού με λευκές ποδιές που ανακατεύουν χρώματα με δέρματα και τούμπαλιν μέχρι να βγει το ‘τέλειο’) της BOTTEGA VENETA, κατέληξαν ότι αυτό είναι που σκέφτονται τα μοντέρνα κορίτσια και αγόρια σήμερα. Εγώ η/ο ‘του δρόμου’.
Τον Απριλίου 2012 η ιταλική φίρμα (που σημαίνει ‘βενετό ατελιέ’) λανσάρει το ειδικό project Bottega Veneta Initials: Μια σειρά από τσάντες που θα έχουν τα αρχικά των κατόχων τους. Ανέβασε πριν λίγες μέρες στο You Tube ένα viral που υμνεί όχι μόνο την αυθεντικότητα αλλά και την κουλτούρα του δρόμου.
Το καταφέρνει χρησιμοποιώντας στοιχεία όπως skateboards εν δράση, κοπέλες που διαβάζουν βιβλίο ακουμπισμένες σε τοίχο περιμένοντας το ραντεβού, πλανόδιοι cappuccino-καφετζήδες, κέρματα που βγαίνουν από τσέπες, και σταθμοί του metro. Όλες τις εικόνες του λεγάμενο street style Identity τεσπά.
Το (χαμηλών ακόμα views) video τελειώνει με την ατάκα ‘when your own initials are enough’. (σώπα;)
Video Bottega Veneta Initials April 2012:
Δεν είναι ο πρώτος διεθνής οίκος που καταπιάνεται με την ιδέα των αρχικών μας στα ρούχα και αξεσουάρ. Η μόδα υιοθετήθηκε από τη Louis Vuitton, τη Prada, τις Max Mara και Burberry στις ετικέτες των παλτό τους. Η Anya Hindmarch το πήγε μάλιστα και λίγο παραπέρα με μια ολόκληρη σειρά από προσωποποιημένα προϊόντα. Όμως η Ιταλική B.V. έφτασε την δημοφιλή ιδέα λίγο πιο μακριά πηδώντας από την λέξη προσωπικό στην λέξη προσωπικότητα.
Θα μου πεις τώρα, η φωτογράφηση της Chanel SS 12 από τον ίδιο τον Karl Lagerfeld που κυκλοφόρησε ως καταχώρηση στα ανοιξιάτικά διεθνή τεύχη (Vogue International Hors series) δείχνοντας την Alice Dellal με ξούρα το μαλλί φορώντας μπλούζα ‘a la κουκουλοφόρος’ και σκισμένο καλσόν ..δεν είναι του δρόμου (κουλτούρα); Είναι.
Video My New Friend Boy by Karl Lagerfeld:
Κορίτσια, σα να κάναμε έναν κύκλο και πάμε πάλι απ την αρχή. Να στείλουμε επιστολή για να προσλάβουν clochards για Fall /Winter 2013, σε λίγο θα ναι το μεγαλύτερο target group (που ’λενε και οι επιστήμονες στο χωριό μου).