10 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες στο σπίτι χωρίς γυμναστική

10 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες στο σπίτι χωρίς γυμναστική

Και εύκολοι και ευχάριστοι και δεν σε ιδρώνουν
  • A-
  • A+
Πώς μπορείς να κάψεις επιπλέον 100 θερμίδες στο σπίτι χωρίς γυμναστική

Σε περίπτωση που έχεις αγανακτήσει να βλέπεις βίντεο με ασκήσεις στο YouTube και δεν έχεις καμία όρεξη να γυμναστείς σήμερα, σε νιώθουμε. Δεν είναι όλες οι στιγμές οι ίδιες και τα διαλείμματα είναι εξίσου σημαντικά. Αν παρόλα αυτά είσαι σε αναζήτηση άλλων τρόπων, πιο ευχάριστων και λιγότερο κουραστικών για να κάψεις μερικές επιπλέον θερμίδες χωρίς να ιδρώσεις, η παρακάτω λίστα θα σου χρησιμεύσει.

Η κουζίνα καίει θερμίδες

1. Μαγείρεψε
Για κάθε 40 λεπτά που κόβεις, σοτάρεις, ανακατεύεις, πλένεις, βράζεις (και στην συνέχεια καθαρίζεις την κουζίνα), καις 120 με 130 επιπλέον θερμιδούλες. Στο καλό να πάνε.

2. Χόρεψε με τα αγαπημένα σου τραγούδια
Αν οργανώσεις ένα εικοσάλεπτο dance party μέσα στο σπίτι, παίζοντας ανεβαστικά τραγούδια που σε ξεσηκώνουν, μπορείς να υπολογίσεις γύρω στις 100 με 110 θερμίδες μείον. Προτείνουμε τον καινούργιο δίσκο της Dua Lipa για εξαιρετικά αποτελέσματα.

3. Καθάρισε το μπάνιο σου
Συγκεκριμένα, 20 λεπτά τριψίματος της μπανιέρας, του νεροχύτη και των υπόλοιπων επιφανειών στο μπάνιο του σπιτιού καίει περίπου 110 θερμίδες. Και μετά, όλος ο χώρος θα λάμπει.

Καθάρισε το σπίτι

4. Ξεκίνα το βάψιμο
Αναρωτιέσαι πώς θα ήταν ο τοίχος στο υπνοδωμάτιο αν τον έβαφες πορτοκαλί; Τώρα είναι μία καλή ευκαιρία να το διαπιστώσεις. Αν αυτό ακούγεται τρομακτικό, επέλεξε να εκφράσεις την καλλιτεχνική σου φύση σε μικρότερες επιφάνειες, όπως αυτή του καβαλέτου (ή του μεγάλου χαρτονιού). Όπως και να έχει, καις 130 με 140 θερμίδες για 35 λεπτά γεμάτα πινελιές.

5. Βάλε ηλεκτρική σκούπα
Πλησιάζει ο καιρός της καλοκαιρινής φασίνας και καμία όρεξη δεν υπάρχει. Κατανοητότατο. Όμως ίσως σε παρηγορήσει το γεγονός πως για κάθε 35 λεπτά που σκύβεις πάνω από την ηλεκτρική σκούπα, μαζί με τα σκουπίδια λες αντίο και σε 100 θερμίδες.

Ξέρεις πόσες θερμίδες καις για κάθε ώρα που κοιμάσαι;

6. Κάνε ένα ζεστό μπάνιο
Χωρίς πλάκα, μισή ώρα μέσα σε ζεστό νερό μπορεί να κάψει μέχρι και 130 θερμίδες. Σχεδόν όσο θα έκαιγες δηλαδή περπατώντας. Μάλλον η πιο χρήσιμη πληροφορία που έμαθες σήμερα.

7. Περπάτα όσο μιλάς στο τηλέφωνο
Ή τουλάχιστον μην κάθεσαι. Για κάθε 40 λεπτά που απλά είσαι όρθιος αντί για καθισμένος σε κάποια καρέκλα, καις 100 επιπλέον θερμίδες. Τι πιο εύκολο;

8. Τακτοποίησε το γραφείο σου
Είναι απαραίτητο να έχεις έναν καθαρό και οργανωμένο χώρο για να δουλεύεις χωρίς νεύρα και άγχος. Σαν επιπλέον μπόνους, ένα μισάωρο τακτοποίησης ισούται με το κάψιμο 120 περίπου θερμίδων. Ξεκίνα με τα στιλό.

Ένα ζεστό μπάνιο πάντα βοηθάει
9. Kοιμήσου
Κατά μέσο όρο, οχτώ ώρες ποιοτικού ύπνου ισούνται με το κάψιμο 300 έως 500 θερμίδων. Σκέψου το.

10. Φύτεψε τον δικό σου κήπο
Στόλισε το μπαλκόνι σου με γλάστρες, φύτεψε τα δικά σου λαχανικά και φρούτα ή επέλεξε λουλούδια και φυτά που θέλεις να μεγαλώσεις. Για κάθε 25 λεπτά που περνάς σκάβοντας το χώμα, κλαδεύοντας και ποτίζοντας, καις 110 θερμίδες.

Στόλισε το μπαλκόνι με γλάστρες

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Karen L. Nyberg
Πώς λούζεσαι στο διάστημα;
Cara Delevingne
Εσύ έστειλες sms στην Cara Delevingne;
Back to top