Η Κιμ Καρντάσιαν στην καμπάνια του οίκου Balenciaga
Κιμ Καρντάσιαν © Balenciaga
Lifestyle

Balenciaga: Οι καλεσμένοι έλαβαν σπασμένα iPhone ως προσκλήσεις

Στο πίσω μέρος είχαν χαραγμένη το όνομα και την τοποθεσία του fashion show στο Παρίσι

Balenciaga: Ο οίκος μόδας έστειλε σπασμένα iPhone ως προσκλήσεις για το fashion show στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού.

Ο οίκος Balenciaga έχει παράδοση σε εκκεντρικά και δυστοπικά σκηνικά, από τα ρούχα (ολόσωμες φόρμες που καλύπτουν ακόμα και το πρόσωπο), τις καμπάνιες (θυμάστε το έκτακτο «δελτίο ειδήσεων») και τώρα και τις... προσκήσεις. Πριν λίγες ημέρες, ο οίκος έστειλε τις προσκλήσεις στους καλεσμένους του για τον fashion show FW2022 στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, οι οποίες ήταν ουσιαστικά σπασμένα iPhone.

Αντί για το παραδοσιακό χαρτί, το γαλλικό brand χρησιμοποίησε σπασμένες συσκευές iPhone 6s χαράσσοντας στο πίσω μέρος το όνομα του καλεσμένου, την ημερομηνία και την ώρα του σόου. Η 360° επίδειξη πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 6 Μαρτίου και μεταδόθηκε ζωντανά παγκοσμίως μέσα από την ιστοσελίδα του Balenciaga.

 

Το αντικείμενο έφερε το χαρακτηρισμό «γνήσιο τεχνούργημα του 2022» και δεν ήταν ψεύτικο ούτε απομίμηση, αλλά ένα αυθεντικό, σπασμένο και μη λειτουργικό iPhone της εταιρείας Apple. Στο ίδιο κουτί βρισκόταν ένα χαρτί που έγραφε: «Παρακαλώ βρείτε προσωποιποιημένες πληροφορίες στο πίσω μέρος αυτού του τηλεφώνου. Αυτό είναι ένα γνήσιο τεχνούργημα του 2022. Είναι μη λειτουργικό και για να χρησιμοποιηθεί μόνο για σκοπούς προβολής. Αυτό το έγγραφο πιστοποιεί ότι αυτή η συσκευή, εξ όσων γνωρίζουμε, δεν κατασκευάστηκε τεχνητά αλλά μετά από χρόνια χρήσης και αργότερα, παραμέλησης».

Σπασμένο κινητό iPhone 6S και χαρτί πρόσκληση για το fashion show Balenciaga

Έξυπνη ή σαχλή διαφημιστική κίνηση; Το Twitter φαίνεται να διχάστηκε αφού άλλοι σχολίαζαν ενθουσιασμένοι την ιδέα και άλλοι ειρωνευόντουσαν τη «δήθεν προοδευτικότητα» του οίκου. Η αλήθεια είναι ότι τόσο ο οίκος όσο και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Demna Gvasalia αγαπούν την τεχνολογία και δε διστάζουν να το επικοινωνήσουν σε κάθε ευκαιρία. Μάλιστα, το brand έχει ανακοινώσει ότι ήδη σχεδιάζει προϊόντα για το metaverse. 

Αν η όλη σκέψη κρύβει ένα μήνυμα σχετικό με το upcycling και την ευκαιρία να αποκτήσουν νέα ζωή άχρηστα αντικειμένα, ας πούμε ότι το ακούω. Το πιθανότερο είναι να αποτελεί ακόμα μια κίνηση πουθα προκαλέσει buzz στα social media -το οποίο και πέτυχε. Σε κάθε περίπτωση είναι υπερβολή, από αυτές που λατρεύει ο πολυτελής οίκος μόδας.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, ο οίκος Balenciaga άδειασε το λογαριασμό του στο Instagram που μετράει σχεδόν 13 εκατ. ακόλουθους, αφήνοντας ένα και μοναδικό post με τη σημαία της Ουκρανίας και πληροφορίες για δωρεές σε Ουκρανούς πρόσφυγες.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice