Δεν επιβαρύνεις την επιδερμίδα και ετοιμάζεσαι μέσα σε μόλις λίγα λεπτά
Οι άνδρες ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες σε Botox και fillers
Πριν από τέσσερις αιώνες, ο Σαίξπηρ έγραψε «αδυναμία, το όνομά σου είναι γυναίκα». Ωστόσο, αν ο ποιητής ζούσε σήμερα, ίσως θα είχε γράψει «ματαιοδοξία, το όνομά σου είναι άνδρας», αφού έρευνα έδειξε ότι οι νέοι άνδρες ξοδεύουν περισσότερα για μπότοξ στο πρόσωπο από τις νέες γυναίκες.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 23% των ανδρών μεταξύ 18 και 34 ετών έχουν κάνει μπότοξ, ενέσιμα fillers ή οδοντικές όψεις, σε σύγκριση με το 21% των γυναικών της ίδιας ηλικίας. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, το 12% των ανδρών και το 13% των γυναικών έχουν κάνει κάποια «αλλαγή» τα τελευταία δέκα χρόνια, καθώς τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης έχουν κανονικοποιήσει τις πρακτικές ομορφιάς των ανδρών.
Η έρευνα ανέφερε ότι ένας μεγάλος αριθμός νεαρών ανδρών επιλέγει να ξοδέψει το διαθέσιμο εισόδημά του σε περιποίηση και «φροντίδα του εαυτού» αντί για πιο παραδοσιακές δραστηριότητες. Ωστόσο, οι συνήθειές τους δεν είναι φθηρές. Ενώ το κόστος ποικίλλει σημαντικά, το μπότοξ κοστίζει γενικά μεταξύ 150 και 350 λιρών ανά συνεδρία, ενώ τα fillers κοστίζουν μεταξύ 200 και 450 λιρών ανά σύριγγα. Το μπότοξ διαρκεί συνήθως τρεις έως τέσσερις μήνες, ενώ τα fillers για τα χείλη διαρκούν έξι έως εννέα μήνες.
Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από την έκθεση «10 Years of Spend» της Barclays, η οποία χρησιμοποίησε δεδομένα συναλλαγών πιστωτικών και χρεωστικών καρτών για να αναλύσει τις μεταβαλλόμενες συνήθειες δαπανών. Διαπίστωσε ότι οι δαπάνες των ανδρών στην κατηγορία φαρμακείων, υγείας και ομορφιάς έχουν αυξηθεί κατά 58,1% από το 2020, ξεπερνώντας την αύξηση κατά 45,7% των δαπανών των γυναικών στον ίδιο τομέα.
Πέρυσι, οι δαπάνες των ανδρών για την ομορφιά επιταχύνθηκαν, αυξάνοντας σχεδόν διπλάσια από αυτές των γυναικών. Η μελέτη σημείωσε: «Η Γενιά Ζ αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών που δηλώνουν ότι τώρα ξοδεύουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους για την ομορφιά (42%), ακολουθούμενη από τη γενιά των millennials (29%). Γεωγραφικά, οι άνδρες στο Λονδίνο είναι οι πιο πιθανό να δηλώσουν ότι ξοδεύουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους για την ομορφιά.
Οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών για άνδρες επίσης αυξήθηκαν σε δημοτικότητα. Πολλοί ταξίδεψαν στην Τουρκία για την επέμβαση, όπου οι τιμές είναι 80% φθηνότερες. Αν και δεν υπάρχουν αξιόπιστα στοιχεία για τον αριθμό των Βρετανών ανδρών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για τέτοιες θεραπείες, η έκθεση αναφέρει ότι η Τουρκία κατατάσσεται πέμπτη στις δαπάνες του Ηνωμένου Βασιλείου στο εξωτερικό, από την όγδοη θέση το 2019, σημειώνοντας ότι «η αυξανόμενη δημοτικότητα της βιομηχανίας αισθητικής της συμβάλλει αναμφίβολα σε αυτό». Οι ειδικοί ανέφεραν ότι περισσότεροι άνδρες επιλέγουν μεταμόσχευση μαλλιών αφού βλέπουν τα αποτελέσματα διασημοτήτων που έχουν υποβληθεί στη διαδικασία.
Ο Δρ Edward Robinson, ο οποίος διευθύνει μια κλινική αισθητικής στο Altrincham, στο Greater Manchester, δήλωσε ότι οι διασημότητες και οι influencers των κοινωνικών μέσων έχουν συμβάλει στην κανονικοποίηση των «tweakments» για τους άνδρες. Πρόσθεσε όμως ότι η ευρεία διάδοση των βιντεοδιασκέψεων, «όπου οι άνθρωποι καταλήγουν να κοιτάζουν το πρόσωπό τους για ώρες κάθε μέρα», είναι ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στην τάση αυτή.
Η Alison Telfer, ιδρύτρια της The Glasshouse Clinic, συμφώνησε. Είπε ότι πιστεύει ότι οι άνδρες ξοδεύουν περισσότερα για την περιποίηση, τη φυσική κατάσταση και την ευεξία επειδή ο κόσμος τους «διαμορφώνεται από κάμερες υψηλής ευκρίνειας, την κουλτούρα του γυμναστηρίου και τη συνεχή παρουσία στο διαδίκτυο».
Η Karen Johnson, της Barclays, δήλωσε: «Οι τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι μεταβαλλόμενες συμπεριφορές έχουν κάνει την ανδρική ομορφιά και περιποίηση πιο mainstream. Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει ένα ευρύτερο πολιτιστικό κίνημα, όπου η φροντίδα του εαυτού και η προσωπική έκφραση έχουν προτεραιότητα, και οι καταναλωτές βρίσκουν χώρο στον προϋπολογισμό τους για να επενδύσουν στην καλύτερη εμφάνιση και αίσθηση».
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>