Η Berska εγκαινιάζει το flagship κατάστημά της στην Ερμού

Η νέα εικόνα καταστήματος Stage της Bershka φτάνει στο flagship κατάστημα της οδού Ερμού

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team |

Το τελευταίο διάστημα, κάνοντας βόλτα στην αγορά της Ερμού, παρατηρούσες πως το κατάστημα της Bershka ήταν κλειστό λόγω ανακαίνισης. Η αναμονή όμως τελείωσε! Το νέο ανακαινισμένο κατάστημα είναι και πάλι εδώ! Η Bershka, από την Πέμπτη 10 Μαΐου, ανοίγει και πάλι ένα από τα πιο εμβληματικά της καταστήματα στην εμπορική καρδιά της πόλης, στην οδό Ερμού 50.

Το κατάστημα της Ερμού έχει ιδιαίτερη σημασία για την αλυσίδα, αφού ήταν το πρώτo κατάστημα της Bershka στην Ελλάδα πριν από 17 χρόνια. Με την ανακαίνιση του κτιρίου δημιουργήθηκε σημαντική επέκταση του χώρου, ο οποίος πλέον διαθέτει 1.199 τετραγωνικά μέτρα μοιρασμένα σε τρεις ορόφους (2.214 τ.μ. κτισμένης επιφάνειας), που μετατρέπει το κατάστημα στο μεγαλύτερο της Ελλάδας και ένα από τα είκοσι καταστήματα Bershka με μεγαλύτερη επιφάνεια πώλησης παγκοσμίως.

Το κατάστημα υιοθέτησε την εικόνα STAGE, την οποία η αλυσίδα εφαρμόζει σε όλα τα νέα της καταστήματα και στις ανακαινίσεις τα τελευταία 2 χρόνια, ενώ όλα τα έπιπλα και η διακόσμηση σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τον χώρο. Παρομοίως, το visualmerchandising του καταστήματος προσαρμόστηκε στον χώρο και στο κοινό της πόλης για να προσφέρει τις τελευταίες τάσεις για τον άνδρα και τη γυναίκα.

pic2.jpg

Επιπλέον, διατηρήθηκε όλη η αρχική δομή του κτιρίου, αφήνοντας εκτεθειμένα τμήματα του τοίχου με υλικά από το αρχικό οικοδόμημα, ακολουθώντας το πρωτόκολλο του Αρχαιολογικού Τμήματος του Δημαρχείου της Αθήνας.

Στο κατάστημα εγκαταστάθηκε και μια ζώνη Pause, μια ιδέα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα εγκαίνια του pop up καταστήματος στη Νέα Υόρκη τον περασμένο Οκτώβρη. Σύμφωνα με την ιδέα Pause, δημιουργείται ένας χώρος χαλάρωσης και δημιουργικότητας, όπου μπορεί κανείς να παίξει κάποιο μουσικό όργανο ή να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις μέσα από περιοδικά μόδας.  Η ζώνη χαλάρωσης διαθέτει, επίσης, έναν κάθετο κήπο που είναι μέρος της διακόσμησης. 

pic3.jpg

BERSHKA STAGE
Με επιρροές από τις συναυλίες και τα backstage, η εικόνα STAGE αντιπροσωπεύει το DNA της Bershka: μουσική, μόδα και νεανικό πνεύμα. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο βιομηχανικό και ανάλαφρο design με ανοιχτές οροφές που αποκαλύπτουν τον σκελετό του κτιρίου. Μια μεταλλική κατασκευή διατρέχει όλη την περίμετρο του εμπορικού χώρου και από αυτήν κρέμονται τα φώτα, τα ηχεία και μέρος των επίπλων.

Στο STAGE η αγοραστική εμπειρία απογειώνεται χάρις στα πιο λειτουργικά έπιπλα και ευέλικτες κατασκευές που επιτρέπουν εύκολη ξενάγηση στο κατάστημα, καλύτερη έκθεση των ρούχων και, ως εκ τούτου, παρουσιάζει ταlook της σεζόν με πιο ξεκάθαρο τρόπο.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
Σε ευθυγράμμιση με το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα της Inditex, οι αρχιτεκτονικές ομάδες της Bershka φρόντισαν ώστε το κατάστημα να ακολουθεί τα κριτήρια οικολογικής απόδοσης του Ομίλου όσον αφορά τον φωτισμό, τη χρήση ξύλου με πιστοποίηση βιώσιμης δασικής ανάπτυξης, τη δέσμευση με την επαναχρησιμοποίηση υλικών, όπως στην περίπτωση των επίπλων, και τη διαχείριση απορριμμάτων. 

Η Bershka εξακολουθεί να εργάζεται με στόχο την οικολογική απόδοση των νέων καταστημάτων της, τηρώντας τα σημεία της πιστοποίησης βιώσιμης αρχιτεκτονικής LEED που επιβεβαιώνει τις πιο βιώσιμες πρακτικές στη χρήση υλικών που σέβονται το περιβάλλον, σε όλα τα στάδια της κατασκευής. Τα καταστήματα Bershka στο Βερολίνο (Tauentzienstrasse) και τη Βαλένθια (Colón) με τη μέγιστη πιστοποίηση LEED αποτελούν σημεία αναφοράς της αλυσίδας σε θέμα οικολογικής απόδοσης και θέτουν το παράδειγμα για όλα τα νέα καταστήματα.

Περισσότερα από τα μισά καταστήματα της Inditex παγκοσμίως είναι πλέον οικολογικής απόδοσης, πράγμα που αντιπροσωπεύει μείωση 20% στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και 40% στην κατανάλωση νερού σε σύγκριση με τα συμβατικά μοντέλα.

BERSHKA – Όμιλος Inditex
Η Bershka δημιουργήθηκε το 1998 σαν μια καινοτόμα ιδέα για νέους ανθρώπους και σήμερα διαθέτει 1.098 καταστήματα σε 76 αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας. Το 2017, οι πωλήσεις της αλυσίδας έφτασαν τα 2.227 εκατομμύρια ευρώ και σήμερα συνεισφέρει το 8,8% των συνολικών εσόδων της Inditex, πράγμα που την κάνει τη δεύτερη πιο σημαντική μάρκα του ομίλου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Bershka λειτουργεί από το 2011 σε 36 αγορές, με πιο πρόσφατες την Ιαπωνία, την Κορέα και τις ΗΠΑ. Η Bershka διαθέτει σήμερα προσωπικό 16.000 ατόμων, που εργάζονται στα καταστήματά της παγκοσμίως, τα κεντρικά γραφεία της και το κέντρο εφοδιασμού στην Tordera (Βαρκελώνη).

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice