Η Yamamay εγκαινιάζει τη νέα της boutique στο Μιλάνο
Ο κόσμος της showbiz και των influencers συναντήθηκαν την προηγούμενη Τρίτη σε κοκτέιλ πάρτι που διοργανώθηκε από τη Yamamay και το Grazia Italia, στο νέο κατάστημα της μάρκας εσωρούχων και μαγιό, στην Piazza Cordusio στο Μιλάνο.
Ελεονόρα Μονταγάνα
Υπό τη συνοδεία υπέροχης μουσικής, εξαιρετικού φαγητού αλλά και προηγμένης τεχνολογίας, παρουσιάστηκε η πιο αισθησιακή συλλογή του χρόνου, στο πρώτο concept store της ιταλικής μάρκας, που προσφέρει στους πελάτες της μια εξατομικευμένη εμπειρία, σε φυσική αλλά και ψηφιακή διάσταση.
Η δική μας, Χριστίνα Μπόμπα, κεντρικό πρόσωπο της μάρκας στα social media, (πέταξε από τον Άγιο Δομίνικο για τα εγκαίνια του Yamamay Cordusio στο Μιλάνο) φόρεσε το αγαπημένο της Sculpt body/μαγιό και δήλωσε πανευτυχής που συνεργάζεται με τη συγκεκριμένη μάρκα που, εκτός από το να δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα, δηλώνει και την κοινωνική της ευαισθησία, υποστηρίζοντας εμπράκτως ιδρύματα όπως το ΟneΟcean Foundation για τη διάσωση των θαλασσών του πλανήτη.
Η ηθοποιός Catrinel Marlon, πρωταγωνίστρια της ταινίας The Specials, υποψήφια στο φεστιβάλ Καννών. Η πανέμορφη Marica Pellegrinelli, και σύζυγος του Eros Ramazzotti, με sexy εμφάνιση φορώντας το μαύρο δαντελωτό bralette Yamamay. Η υπέροχη Beatrice Vendramin: πρόσωπο της Yamamay για την φθινοπωρινή κολεξιόν, δήλωσε πως λατρεύει τα εσώρουχα που αναδεικνύουν τη θηλυκότητα στη γυναίκα και πως πρωταρχικός της στόχος είναι οι απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.
Μεταξύ πραγματικού και εικονικού: η απόλυτη shopping εμπειρία της Yamamay.
Εξωτερικά, πρόκειται για ένα ιστορικό κτήριο που χτίστηκε στις αρχές του εικοστού αιώνα. Στο εσωτερικό ένας σύγχρονος και προηγμένος χώρος 1.000 τ.μ. με δια δραστικές οθόνες αφής, mobile πληρωμές και ένα ολόγραμμα 3D για να θαυμάσετε τρισδιάστατες εικόνες σε κίνηση. Το νέο concept store της Yamamay συνδυάζει μόδα, τεχνολογική καινοτομία και φαγητό με το εστιατόριο Panino Giusto First Floor στον πάνω όροφο. Μία από τις πρωτοπορίες του Yamamay Cordusio στο Μιλάνο, είναι και η εικονική στυλίστρια «Άννα» (ένα κινητό chatbot) που με Google assistant βοηθά τους πελάτες στις αγορές τους on-line.
Και έτσι, μεταξύ πραγματικού και εικονικού, η Yamamay έχει ως στόχο να προσφέρει στους πελάτες της μια ακόμη και πιο πλήρη, διαφοροποιημένη, διαδραστική και προσωποποιημένη εμπειρία αγορών.