Το Creeper της Rihanna επιστρέφει

Bigger, Bolder, and Phatter than ever: Το Creeper Phatty είναι εδώ

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team |

Το Creeper της Rihanna επιστρέφει -  Bigger, Bolder, and Phatter than ever: Το Creeper Phatty είναι εδώ.

Το θρυλικό Creeper με την υπογραφή της Rihanna επιτέλους επέστρεψε. Αυτή τη φορά, μεγαλύτερο, τολμηρότερο και εντυπωσιακότερο από ποτέ. Το Creeper Phatty, το οποίο φαντάστηκε, σχεδίασε και ονόμασε η Rihanna, οδηγεί το κλασικό design του Creeper «στα άκρα» με  νέο υπερμεγέθη σχεδιασμό, stacked σόλα και τολμηρές χρωματικές πινελιές. Είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα για όλες τις ηλικίες και τα φύλα: το κλασικό μαύρο/λευκό, το extra φωτεινό μπλε/πράσινο, καθώς και το ιδιαίτερο lavender/cherry.

H νέα εκδοχή του Creeper συμβολίζει το «έξτρα», δίνοντας έμφαση στην έξτρα αυτοπεποίθηση, στο έξτρα στιλ, στο παραπάνω ό,τι και αν είναι αυτό, αρκεί να σε εκφράζει. Το όραμα της Rihanna ήταν να επαναφέρει το Creeper, αλλά με έναν τολμηρό και επίκαιρο τρόπο. Το αρχικό μοντέλο κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2015, μια έκδοση στην οποία είχε προστεθεί πλατφόρμα στο εμβληματικό αθλητικό παπούτσι Suede της PUMA. Ανακηρύχθηκε Παπούτσι της Χρονιάς από το Footwear News το 2016 και όχι μόνο, μεταμόρφωσε την κουλτούρα των sneakers, και έδωσε μια πρωτοφανή ώθηση στο brand της PUMA την τελευταία δεκαετία. 

webimage-3ae97470-a495-4d5d-b1c75a43c74eda58

Στο νέο Creeper Phatty κυριαρχεί το σουέτ στοιχείο. Στην γλώσσα του παπουτσιού υπάρχει ανάγλυφο το λογότυπο FENTY,  τα κορδόνια ακολουθούν το ίδιο μοτίβο και είναι “as Phatty as it gets”. Το  παπούτσι ολοκληρώνει η μοναδική σόλα που διαθέτει διαχρονικά το Creeper.

«Πήραμε το OG Creeper και το κάναμε πιο μεγάλο και πιο ατίθασο», δήλωσε η Rihanna. «Όταν σχεδιάζαμε το Creeper Phatty, θέλαμε να επανεφεύρουμε το OG Creeper που αγαπήθηκε από τόσους πολλούς. Είναι ένα sneaker με κλασική φόρμα που είχε λείψει, οπότε η επιστροφή του όφειλε να είναι εντυπωσιακή».

Σ’ αυτή την καμπάνια για το FENTYxPUMA, η Rihanna είχε και τον ρόλο της Creative Director, ενώ φωτογράφος ήταν η Philippa Price, η οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν τόσο με τη Rihanna όσο και με την PUMA. Όσο για το πνεύμα της καμπάνιας, αυτό  εξερευνά την αντίθεση ανάμεσα στα creep και phatty στοιχεία του παπουτσιού, αναδεικνύοντας τα υπερμεγέθη και φωτεινά χαρακτηριστικά του.

«Το αρχικό Creeper άλλαξε το παιχνίδι για εμάς», δήλωσε η Maria Valdes, Chief Product Officer της PUMA. «Ξέραμε ότι ήταν καιρός να το επαναφέρουμε. Αυτό το παπούτσι έχει παγκόσμια απήχηση, στοιχείο που το αντιλαμβανόμαστε χάρη στο τεράστιο ενδιαφέρον του κόσμου για την επιστροφή του. Είμαστε ενθουσιασμένοι που εξελίξαμε την υπάρχουσα σιλουέτα και δώσαμε νέα «πνοή» με το Creeper Phatty, και ακόμη πιο χαρούμενοι που μπορέσαμε να το διαθέσουμε πλέον σε όλα τα μέλη της οικογένειας»

 Μπορείς να το βρεις πρώτος εδώ: https://eshop.sportswind.gr/rihanna-n23/

 Το FENTYxPUMA, Creeper Phatty, θα διατίθεται από 01/12 σε επιλεγμένα καταστήματα και στα PUMASTORES:

  • Γλυφάδα, Λεωφόρος Βουλιαγμένης 96
  • PUMA corner store στο Attica City Link, Πανεπιστημίου 9 Αθήνα
  • MediterraneanCosmos, 11ο χλμ. εθνικής οδού, Α/Δ Θεσσαλονίκης Ν. Μουδανιών
  • στο e-shop

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice