Ποιες δεξιότητες θα πρέπει να διαθέτουν όσοι απαντήσουν στην αγγελία
Tinder: Η πλατφόρμα αναζήτησης συντρόφου μέσω διαδικτύου αύξησε τα έσοδά της – Η μετοχή της μητρικής εταιρίας εκτινάχθηκε κατά 16%.
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα έσοδα του τρίτου τριμήνου για τη Match Group, μητρική εταιρία της πλατφόρμας γνωριμιών Tinder. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, όλο και περισσότεροι χρήστες κοινωνικών δικτύων αναζητούν ταίρι ή γνωριμίες μέσω διαδικτύου.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, η Match Group (MTCH.O) ξεπέρασε τις τριμηνιαίες εκτιμήσεις εσόδων, καθώς οι χρήστες που αναζητούσαν το πολυπόθητο «It’s a match» της εφαρμογής, δέχτηκαν να γίνουν συνδρομητές επί πληρωμή στην πλατφόρμα γνωριμιών του Tinder, αυξάνοντας τις μετοχές της εταιρείας κατά 16% .
Τα αποτελέσματα είναι ευπρόσδεκτα νέα για την εταιρεία, η οποία έχει κλονιστεί φέτος από αλλαγές στελεχών και ανησυχίες αναλυτών σχετικά με την κακή εκτέλεση νέων λειτουργιών στις εφαρμογές. Ο πληθωρισμός έχει επίσης πιέσει τις λειτουργικές της δαπάνες.
Ενάντια στις τις πιθανότητες ωστόσο, τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 810 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 793 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.
Τα έσοδα του Tinder αυξήθηκαν κατά 6% και οι χρήστες που πληρώνουν αυξήθηκαν κατά 7%, με τη βοήθεια της επιστροφής μιας λειτουργίας που επιτρέπει στους χρήστες να σύρουν δεξιά και αριστερά από τους επιτραπέζιους υπολογιστές τους. Η εταιρεία προέβλεψε επίσης σταθερή ανάπτυξη στα έσοδα τέταρτου τριμήνου για το Tinder.
«Η πορεία η του προϊόντος βελτιώνεται ήδη», ανέφεραν σε επιστολή τους προς τους μετόχους ο διευθύνων σύμβουλος Μπέρναρντ Κιμ και ο οικονομικός διευθυντής Γκάρι Σουίντλερ.
Ωστόσο, προειδοποίησαν ότι η αποδυνάμωση της παγκόσμιας οικονομίας πλήττει τις εταιρίες της Match, που απευθύνονται κυρίως σε καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα, ενώ παράλληλα επιβαρύνει τις δαπάνες στις εφαρμογές της.
Η Match σχεδιάζει να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση με μειώσεις των δαπανών που σχετίζονται με τον αριθμό εργαζομένων και των δαπανών μάρκετινγκ και αναμένει να έχει οριακά κέρδη το 2023.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι συνεχιζόταν η αναζήτηση για τον νέο εκτελεστικό διευθυντή του Tinder, μια θέση η οποία έμεινε κενή μετά την ξαφνική αποχώρηση της Ρενάτε Νάιμποργκ τον φετινό Αύγουστο.
(Με πληροφορίες του Reuters)