Πόσες ώρες χρειάζονται για να δημιουργηθεί ένα φόρεμα για το κόκκινο χαλί;

Ο οίκος Dior ανοίγει τις πόρτες του και αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες

Μπορεί οι celebrities στο κόκκινο χαλί να το κάνουν να φαίνεται απλό, αλλά στην πραγματικότητα έχουν προηγηθεί αμέτρητες ώρες εργασίας για να δημιουργηθούν οι εντυπωσιακές βραδινές τουαλέτες και τα αξεσουάρ που φορούν με τόση χάρη. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Christian Dior haute couture φόρεμα που επέλεξε η δρακομάνα Εμίλια Κλαρκ για το κόκκινο χαλί στις Κάννες το 2018, στην πρεμιέρα της ταινίας «Solo: A Star Wars Story».

Πριν λίγες ημέρες, ο οίκος μόδας Dior άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό και παρουσίασε τη διαδικασία παραγωγής αυτού του εντυπωσιακού φορέματος, αλλά και άλλων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Hollywood Reporter.

Ο διάσημος οίκος στην 30 Avenue Montaigne στο Παρίσι άνοιξε τις πύλες του για τρεις μέρες, όπως και άλλα brand ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Les Journées Particulières». Η συγκεκριμένη διοργάνωση ξεκίνησε το 2011 από τον Αντουάν Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο του Berluti, πρόεδρο του Loro Piano και νεοδιορισθέντα επικεφαλής της LVMH Communications, ο οποίος είναι γιος του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του LVMH Μπερνάρ Αρνό.

Η συμμετοχή ήταν τόσο μεγάλη και το event είχε τέτοια απήχηση που η διοργάνωση καθιερώθηκε. Στην 4η χρονιά της, 56 brand πολυτελείας σε 76 διαφορετικές τοποθεσίες τεσσάρων ηπείρων υποδέχθηκαν το κοινό αποκαλύπτοντάς τους τα μυστικά της δημιουργίας των εμβληματικών σχεδίων τους.

Ο Αντουάν Αρνό σχολίασε ότι «η εκδήλωση "Les Journées Particulières" σχεδιάστηκε για να προβάλλει τη φιλοξενία και την ενέργεια των οίκων μόδας του ομίλου. Στόχος μας είναι να μοιραστούμε την διαφορετική κληρονομιά μας».

Οι καλεσμένοι έμαθαν τις μυστικές τεχνικές της κάθε πτυχής και των κεντημάτων στα ενδύματα του Dior, ενώ είχαν και τη δυνατότητα να θαυμάσουν κοσμήματα και ρολόγια, παπούτσια, τσάντες και ακόμη και παιδικά ρούχα και αρώματα.

Το φόρεμα της Εμίλια Κλαρκ, το οποίο σχεδιάστηκε από τη σχεδιάστρια του Dior, Μαρία Γκράτσια Κιουρί χρειάστηκε 250 ώρες εργασίας. Δεν είναι ασυνήθιστο βέβαια για τα ρούχα υψηλής ραπτικής να χρειάζονται περίπου 1000 ώρες εργασίας και 8 τεχνίτες.

Παρουσιάστηκαν επίσης μια σειρά από μικροσκοπικά φορέματα που δημιούργησαν ο ιδρυτής του οίκου, καθώς και οι πρώην και νυν διευθυντές δημιουργικού, Τζον Γκαλιάνο, Ραφ Σίμονς και Μαρία Γκράτσια Κιούρι, που είναι η πρώτη γυναίκα σε αυτόν τον ρόλο.

Στη διάρκεια της τριήμερης εκδήλωσης οι καλεσμένοι περίμεναν μέχρι και τέσσερις ώρες για να βιώσουν την προετοιμασία των δημιουργιών υψηλής ραπτικής. Ο LVMH υποδέχθηκε συνολικά 180.000 επισκέπτες στους διάφορους οίκους σε όλο τον κόσμο.