Ο Μάικλ Κορς αποκαλύπτει το μυστικό της ομορφιάς
© Nicholas Hunt/Getty Images/Ideal Image

Ο Μάικλ Κορς αποκαλύπτει το μυστικό της ομορφιάς

«Η μόδα μπορεί να σου δώσει ελπίδα»
  • A-
  • A+
Σε συνέντευξή του στο Observer ο αμερικανός σχεδιαστής σχολιάζει την αξία της μόδας και μιλά για την πηγή έμπνευσης της τελευταίας του συλλογής

Ο επικεφαλής δημιουργικού του brand, Μάικλ Κορς εκτιμά ότι «το γέλιο» είναι το «κλειδί» της ομορφιάς. Τονίζοντας ότι «το γέλιο είναι καλύτερο από ένα λίφτινγκ προσώπου» σε συνέντευξή του στον Observer, ο σχεδιαστής μόδας υποστηρίζει ότι «κανείς δεν φαίνεται πιο φανταστικός ή πιο όμορφος, παρά μόνο τη στιγμή που αρχίζει να γελά ανεξέλεγκτα».

«Οι άνθρωποι θεωρούν ότι το κομψό είναι κάτι αρκετά σοβαρό, αλλά δεν είναι αλήθεια. Οι πιο κομψές γυναίκες που γνωρίζω έχουν μεγάλη αίσθηση του χιούμορ. Όπως η Κέιτ Μος. Τόσο κομψή! Και αγαπά να διασκεδάζει».

Ο Μάικλ Κορς υπερασπίζεται τη μόδα απέναντι στις κατηγορίες ότι είναι «επουσιώδης», εξηγώντας ότι το σωστό ντύσιμο μπορεί να προσδώσει σε κάποιον εμπιστοσύνη. «Είναι η μόδα ασήμαντη; Δεν ξέρω. Ξέρω ότι ο κόσμος είναι περίπλοκος τόπος. Αλλά μετά επανέρχομαι στο γεγονός ότι, όταν βλέπω έναν άνδρα ή μία γυναίκα να δοκιμάζει πέντε πράγματα, θα υπάρχει ένα κομμάτι που τον κάνει ή την κάνει να φαίνεται διαφορετικά, όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη» σημειώνει.

«Η συμπεριφορά αλλάζει, η εμπιστοσύνη αλλάζει. Όλη σου η μέρα αλλάζει. Πιστεύω στη μαγεία του σωστού. Και αγαπώ το ότι η μόδα μπορεί να σου δώσει ελπίδα» αναφέρει.

Νωρίτερα φέτος, ο σχεδιαστής μόδας αποκάλυψε ότι η διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη 2019 ήταν εμπνευσμένη από τη «χαλαρή πολυτέλεια» της Μπέλα Χαντίντ. «Για τους ανθρώπου της ηλικίας της Μπέλα, όλη η ιδέα δεν είναι μόνο το πραγματικό φυσικό ταξίδι, είναι πάντα εν κινήσει, είτε πηγαίνουν σε ένα νέο μέρος ή είναι πάντα ενεργοί» τόνισε σημειώνοντας ότι στο επίκεντρο της διαφημιστικής εκστρατείας είναι η «συνδεσιμότητα» της νεότερης γενιάς.

«Θέλω να πω, η Λιζ Τέιλορ και η Σοφία Λόρεν δεν έκαναν kickboxing. Ούτε ήταν συνδεδεμένες με τα τηλέφωνά τους 24 ώρες το 24ωρο. Αυτή η συνδεσιμότητα - όσο πιο νέος είσαι, τόσο πιο ακραία γίνεται. Έτσι θέλαμε να καταγράψουμε το σύνολο αυτού του κινήματος που είναι μέρος του σημερινού πολιτισμού. Η Μπέλα ή η αδελφή της Τζίτζι ή η Μπλέικ Λάιβλι, ή η Ριάνα ή η Τέιλορ Σουίφτ, είναι άνετες. Είναι λαμπερές και άνετες, έτσι έπρεπε να το δείξουμε όλο αυτό» αναφέρει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας.

Δειτε επισης

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Prada: Η ανδρική κολεξιόν σε ένα σιλό στη Σαγκάη
Gabrielle Chanel Goes West: Πώς η σχεδιάστρια κατέκτησε τις ΗΠΑ
Back to top