Η νέα καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana μοιάζει με πίνακα μπαρόκ

Η νέα καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana μοιάζει με πίνακα μπαρόκ

Όταν η μόδα συναντάει την τέχνη
  • A-
  • A+
Η νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana είναι εμπνευσμένη από το μπαρόκ και τον ζωγράφο Ρούμπενς

Η νέα κολεξιόν γυναικείων ρούχων του πασίγνωστου ιταλικού οίκου Dolce & Gabbana παρουσιάστηκε με τον πιο εντυπωσιακό και δημιουργικό τρόπο, προκαλώντας αμέτρητο θαυμασμό τόσο από τους λάτρεις της μόδας αλλά και της τέχνης.
Αντλώντας έμπνευση από τους μπαρόκ πίνακες του Φλαμανδού ζωγράφου Rubens, ο οίκος παρουσίασε μία σειρά από πανέμορφες εικόνες και βίντεο με πρωταγωνίστρια την γυναικεία φύση και ομορφιά.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on Jan 22, 2020 at 5:34am PST

Έτσι η καμπάνια μιμήθηκε την τεχνική του Rubens να παίζει με το φως και την σκιά, δίνοντας πάντα έμφαση σε εκείνες τις λεπτομέρειες που μπορούν να εκθειάσουν την γυναικεία ύπαρξη. Τα φορέματα και τα κοσμήματα ήρθαν να ενταχθούν τέλεια στο έργο και το αποτέλεσμα δικαιώνει τους δημιουργούς με το παραπάνω.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on Jan 22, 2020 at 6:40am PST

 

Το έργο του Rubens είναι συνώνυμο με το κίνημα του μπαρόκ, όπου το αντικείμενο διατηρεί μία ήπια απαλότητα, η οποία «υφαίνεται» σε ολόκληρο τον καμβά.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on Jan 23, 2020 at 3:01am PST

 

Κάτι τέτοιο εδώ γίνεται εφικτό από την πολύ προσεκτική χρήση των χρωμάτων, την κομψότητα της κάθε σιλουέτας και το υψηλό budget της παραγωγής.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on Jan 23, 2020 at 4:01am PST

 

Δηλώνουμε γοητευμένοι.

 

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton 2020
Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton θυμίζει ταινίες θρίλερ των 80s
Vetements: Ένα fashion show γεμάτο σωσίες
Back to top