Η Mary Katrantzou σχεδιάζει για τη Bvlgari

Η Mary Katrantzou σχεδιάζει για τον Bvlgari

Mary Katrantzou X Bvlgari: Δύο ελληνικά dna ενώνονται για τον σχεδιασμό μιας τσάντας
  • A-
  • A+
Η Κατράντζου σχεδίασε μια σειρά από απίθανες τσάντες για τον Bvlgari με τη Ναταλία Βοντιάνοβα πρωταγωνίστρια της καμπάνιας.

Serpenti στα Ιταλικά σημαίνει φίδι κι από την πρώτη στιγμή που ιδρύθηκε ο οίκος που αργότερα έγινε συνώνυμο των γλυπτών κοσμημάτων και των πολύτιμων πετραδιών, τιμούσε την ελληνική μυθολογία και ιστορία. Διόλου παράξενο αφού ο Σωτήρης Βούλγαρης έφυγε πριν 165 χρόνια από την Ήπειρο για την Κέρκυρα κι από κει για τη Νάπολη κι εν τέλει για τη Ρώμη με στόχο να πετύχει. Δεν γνώριζε ότι τα κοσμήματά του και το brand name του θα στέκονταν δίπλα στους παραδοσιακούς και συνομίληκους οίκους υψηλής κοσμηματοποιίας και ότι η ιστορία του θα γραφόταν με καράτια διαμαντιών, με ζαφείρια, σμαράγδια και αμέθυστους σε λαιμούς γυναικών όπως η Σοφία Λόρεν, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, η Ναόμι, η Ριάνα και πολλές ακόμη.

Με έμπνευση το φίδι, σύμβολο της ελληνικής μυθολογίας όπως και της ρωμαϊκής ιστορίας, το κορίτσι με το μαγικό άγγιγμα, η Μαίρη Κατράντζου σχεδίασε μια σειρά από τσάντες για τον οίκο. «Πρόκειται για ένα σύμβολο που πηγαίνει πίσω στα χρόνια. Ο μεγαλύτερος συμβολισμός για μένα είναι η ικανότητά του να μεταμορφώνεται, ο τρόπος που αλλάζει δέρμα όσο μεγαλώνει», γράφει στο instagram της ανακοινώνοντας τη νέα συνεργασία της. «Το φίδι συμβολίζει την ιδέα της εξέλιξης, της αναγέννησης, της μεταμόρφωσης. Της θεραπείας», θα πει η Μαίρη στο βίντεο που έφτιαξε ο Πάνος Δάβιος.

Κατάφερε να δώσει στη σειρά τσαντών Bvlgari έναν αέρα ανανέωσης. Παρουσιάζει μια σειρά τολμηρή, με σεβασμό στην παράδοση του οίκου αλλά και παιχνιδιάρικη. Ένα φίδι χερούλι που μπαίνει μέσα στη δερμάτινη τσάντα και βγαίνει στο κούμπωμα ή ένα κεφάλι φιδιού. Μια τσάντα με κεντημένο το καλειδοσκοπικό ταξίδι μιας πεταλούδας γύρω από το κεφάλι του φιδιού. Minaudière, κλατς στα ελληνικά, που αναπαριστά το κεφάλι του φιδιού και ανοίγει από τη διχαλωτή του γλώσσα, έχει μάτια από κρυστάλλους και λέπια από σμάλτο, εμπνευσμένο από το ρολόι του 1968 Harlequin Serpenti.

 

 

 

 

Τη συλλογή ολοκληρώνουν μαντήλια, παλιά της τέχνη κόσκινο της διεθνούς Ελληνίδας, αφού οι γραφιστικές αναπαραστάσεις φωνάζουν από μακριά ότι είναι από το δικό της χέρι. Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο πάνθεον της μόδας, έκανε αισθητή την παρουσία της. Ήταν ο βηματισμός της ακέραιος και με τέτοια φόρα που τάραξε τα νερά: τα πολύχρωμα prints έγιναν περιζήτητα τόσο που άλλοι οίκοι, όπως ο Versace, τα επανέφερε. Κι όταν άρχισα να σκέφτομαι ότι δεν μπορεί να κρατήσει τη δυναμική της μόνο με patterns και περίτεχνους όγκους, συνεργάστηκε με τον παραδοσιακό οίκο κεντημάτων Lesage κι έπειτα με τον διάσημο οίκο δαντέλας Sophie Hallette. Είναι πάντα ένα βήμα εμπρός χωρίς να χάνει εκατοστό από τη σεμνότητά της. Αυτή είναι η μοίρα του ταλέντου: να φαντάζεται και να πραγματοποιεί.

Στην εξίσωση των δυο Ελλήνων από δυο διαφορετικούς αιώνες εισέρχεται το κορίτσι με την ομορφιά από άλλον πλανήτη. Η Ναταλία Βοντιάνοβα είναι το πρόσωπο της καμπάνιας Sepenti και ο σκοπός είναι ιερός: μέρος των εσόδων της σειράς θα διατεθούν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα που έχει δημιουργήσει. Το Naked Heart ξεκίνησε τη διαδρομή του το 2004, όταν η Super Nova ήταν η απόλυτη ιέρεια της πασαρέλας. Μετά τη σφαγή στο σχολείο της ρωσικής πόλης Μπεσλάν, θεώρησε υποχρέωσή της να κάνει κάτι για να δώσει χαρά στα παιδιά που επέζησαν. Το πρώτο βήμα ήταν η δημιουργία παιχνιδιών για εκείνη την πόλη όμως καθώς τα χρόνια περνούσαν, όλα τα παιδιά που είχαν ανάγκη, είτε παιδιά με ειδικές ανάγκες ή αναπηρίες, να ζήσουν καλύτερα. Έχοντας και η ίδια μεγαλώσει με μια αδερφή που έπασχε από αυτισμό, γνωρίζει καλύτερα. Έτσι, όταν ήρθε η ώρα της καμπάνιας Bvlgari, που ανήκει στον όμιλο LVHM συμφερόντων του συζύγου της, είπε το ναι.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BVLGARI Official (@bulgari)

Τα cat suits που δημιούργησε η Κατράντζου μπορεί να είναι μια νέα αρχή για τον οίκο και να επεκταθεί και στη μόδα. Μπορεί και όχι. Λέγεται ότι ο Αντι Γουόρχολ είχε πει: «μου αρέσει να επισκέπτομαι τον Bvlgari γιατί είναι το πιο σημαντικό μουσείο σύγχρονης τέχνης». Με αυτή τη συλλογή ανοίγει μια νέα αίθουσα σ’ αυτό το μουσείο.

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 21 Απριλίου

 

 

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα μαντήλια της Προεδρίας της Δημοκρατίας τυπωμένα σε μετάξι στο Σουφλί
Από το Σουφλί στο Προεδρικό Μέγαρο
Η Zendaya πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Valentino
Back to top