Η Ferrari γκαζώνει πλέον και στη μόδα
Vittorio Zunino Celotto/Getty Images
Fashion

Η Ferrari γκαζώνει πλέον και στη μόδα

Η εταιρεία των αγωνιστικών αυτοκινήτων παρουσίασε το πρώτο της fashion show

Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία Φεράρι (Ferrari) μπαίνει στον χώρο της μόδας παρουσιάζοντας μια πλήρη γυναικεία και ανδρική συλλογή.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ferrari ξεφεύγει από τα τιμόνια, τα μπουλόνια και τις εξατμίσεις και παράγει προϊόντα lifestyle. Εδώ και δύο δεκαετίες έχει λανσάρει με το όνομα και το λογότυπό της αρώματα, σαμπουάν, t-shirts, μαντίλες για την αγορά της Σαουδικής Αραβίας, ακόμα και Ferrari υπολογιστή. Στις 13 Ιουνίου του 2021 αποφάσισε να φέρει τη μαγεία της Φόρμουλα 1  στις πασαρέλες και στις γκαρνταρόμπες.

Το πρώτο fashion show έγινε στο εργοστάσιο της εταιρείας, ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα με την υπογραφή του Ζαν Νουβέλ, στην ιταλική πόλη Μαρανέλο. Η γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων μετατράπηκε σε πασαρέλα και ξεκίνησε το βαβαβούμ μπροστά σε 100 επίλεκτους καλεσμένους.

Τι είδαν οι καλεσμένοι; Είδαν γνήσια pop art! Είδαν δύο πλήρεις γυναικείες και ανδρικές συλλογές με αρκετά unisex κομμάτια, στα υπέρλαμπρα χρώματα της Ferrari, κόκκινα, κίτρινα και μαύρα, με γραφιστικά σχέδια, με υλικά που χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Είδαν streetwear αλλά και haute couture ρούχα, με γερό σασί, να λάμπουν σαν φρεσκοκερωμένα καπό. Οι δανεισμοί από λεπτομέρειες της εταιρείας, οι συμβολισμοί αλλά και η ανάλογη των αυτοκινήτων ποιότητα είναι ολοφάνεροι. Σαν να βλέπεις μια Ferrari σε ρούχο!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

Για τον σχεδιασμό των συγκεκριμένων και των μελλοντικών κολεξιόν, η Ferrari πήρε με μεταγραφή από τον Armani τον Rocco Iannone και προσέλαβε τον Pal Zileri ως καλλιτεχνικό διευθυντή. Ταυτόχρονα έκλεισε συνεργασίες με την Puma για τη δημιουργία σνίκερς, με τη Ray-Ban για τα γυαλιά ηλίου και την Richard Mille για τα ρολόγια των συλλογών της.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

Η ενασχόληση με τη μόδα δεν θα είναι μια παράπλευρη δραστηριότητα, τονίζουν τα μεγάλα κεφάλια της Exor, της εταιρείας-μαμά της Ferrari, η οποία τον Μάρτιο απέκτησε το 24% του οίκου Christian Louboutin. Ποια τα μακροπόθεσμα σχέδια της Exor; Τα ιταλικά ΜΜΕ ισχυρίζονται πως η Exor θέλει να χτυπήσει στα ίσια τους δύο γαλλικούς κολοσσούς LVMH και Kering, να εντάξει δηλαδή υπό την ομπρέλα της τα πιο πολυτελή ιταλικά brands. Μάλιστα άφησαν να εννοηθεί πως επίκειται συγχώνευση της Exor με τον Armani, υπόνοια που διαψεύστηκε και από τις δύο πλευρές, ωστόσο όχι με ιδιαίτερη θέρμη. Πάντως ήδη η Exor χρηματοδοτεί μικρές και μικρομεσαίες εταιρείες της Ιταίας που ασχολούνται με το φαγητό, τα καλλυντικά, το design και τη μόδα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

Οι άνθρωποι της Ferrari δηλώνουν πολύ αισιόδοξοι για την επιτυχία του νέου εγχειρήματος και προβλέπουν πως θα αυξήσουν τα έσοδα της ούτως ή άλλως υπερκερδοφόρας εταιρείας. Άλλωστε, πολλοί φανς ανά τον κόσμο, που αδυνατούσαν να αγοράσουν μια τετράτροχη Ferrari, φορούσαν ήδη αξεσουάρ της εταιρείας. Πλέον θα μπορούν να αποκτήσουν κάτι πιο πολυτελές από ένα κασκέτο. Όμως εδώ εισέρχεται ο παράγοντας «τιμούλα». Αχ αυτή η τιμούλα! Ενώ μπορούσες να αγοράσεις ένα καπέλο του μπέιζμπολ με το γνωστό «άλογο» δίνοντας γύρω στα 50 ευρώ, για να αποκτήσεις ένα τζάκετ της νέας συλλογής πρέπει να αποχωριστείς γύρω στα 1.800 δολάρια από τον τραπεζικό σου λογαριασμό. Οπότε, σπάσε τον παιδικό κουμπαρά σου!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice