Η Fjällräven συνεργάζεται με την Σουηδή animator Linn Fritz για αυτή τη limited edition συλλογή
Theta Clothes: Η καλοκαιρινή κολεξιόν με keywords από το lockdown
Έντονα μηνύματα σε έντονα χρώματα, απλές γραμμές για απλούς ανθρώπους
Theta Clothes: Το νέο ελληνικό fashion brand ρούχων κυκλοφορεί τη νέα του καλοκαιρινή συλλογή με επιρροές από την περίοδο του lockdown.
Το ανερχόμενο fashion brand που επένδυσε στο athleisure στιλ και πρότεινε homewear ιδέες κατά τη διάρκεια του lockdown, τα Theta Clothes, βρίσκονται ξανά στους δρόμους και στις shopping αναζητήσεις με την καινούργια καλοκαιρινή κολεξιόν τους.
Κι επειδή τα ρούχα δεν είναι μόνο ένας τρόπος να ντυθούμε όπως θέλουμε αλλά και να επικοινωνήσουμε και τον τρόπο που ζούμε, τα Theta Clothes μετά από ένα δημιουργικό brainstorming, επέλεξαν να λανσάρουν μια εννοιολογική σειρά t-shirts και shorts: Urban για την πόλη που προσπαθεί να βρει ξανά τους ρυθμούς της μετά από τη δύσκολη περίοδο του εγκλεισμού, Dystopia για την εποχή οι βεβαιότητες καταρρέουν και το άγνωστο μέλλον, Utopia για όλους τους ανθρώπους που ενάντια στις δυσοίωνες προβλέψεις επιμένουν να ψάχνουν και να ψάχνονται γύρω τους, Inferno όπως το περίφημο απόφθεγμα του Ζαν Πολ Σαρτρ για την «κόλαση» που είναι οι άλλοι, Symmetry, για το σημείο, την ευθεία, το επίπεδο εκείνο που μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε.
Έντονα μηνύματα σε έντονα χρώματα, απλές γραμμές για απλούς ανθρώπους. Ίσως ένας λόγους για την uprising διαδρομή των Theta Clothes στην ελληνική αγορά να είναι και η διάθεσή τους να επικοινωνήσουν στοχαστικά πανανθρώπινες αξίες και καθημερινές σκέψεις. Δίνοντας την ευκαιρία σε κάθε άνθρωπο είτε μείνει στην πόλη, είτε βρεθεί σε ένα γαλάζιο, υδάτινο, βιότοπο να δώσει ερεθίσματα για σκέψη με ένα μακό.
Σε έναν κόσμο που αλλάζει κάθε στιγμή, είναι ελπιδοφόρο να βλέπεις προτάσεις για στιλ που δεν κάνει διακρίσεις, αφορά κάθε τσέπη και μπορεί να επιλεχθεί για κάθε περίσταση. Αυτό ήταν και το στοίχημα που έβαλε με τον εαυτό του ο ιδρυτής των Theta Clothes, Κωνσταντίνος Θωμόπουλος, πριν λίγους μήνες, αφήνοντας τη δικηγορία για να κάνει μια νέα αρχή στον κόσμο της μόδας.
Η προγνωστική οξυδέρκεια για την εποχή μας αποτυπώνεται και στο fashion editorial της καλοκαιρινής κολεξιόν των Theta Clothes. Στην «υπερπραγματικότητα» των προσομοιώσεων που επιβάλλουν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, όπου εικόνες και θέαμα αντικαθιστούν πλέον τον κόσμο του νοήματος, όπως υποστήριξε ο γάλλος φιλόσοφος, κοινωνιολόγος, πολιτικός σχολιαστής και φωτογράφος Ζαν Μποντριγιάρ, τα keywords που επιλέγουν τα Theta Clothes πρωταγωνιστούν μέσα από τα μοντέλα και τα σκηνικά του photo shooting. Στις άσχημες εποχές, το ωραίο αποκτά μεγαλύτερη αξία. Αν σκέφτεστε τι να βάλετε στο shopping basket σας, πλοηγηθείτε στo online ντεφιλέ των Theta Clothes και σκεφτείτε τι σας κάνει περισσότερο click το φετινό καλοκαίρι.