Η Κέιτ Μος γίνεται και πάλι party girl στη νέα καμπάνια των Zara
Μεταμορφώνεται σε μια ξέγνοιαστη γυναίκα που ζει στο έπακρο τις χάρες της παριζιάνικης νύχτας
Η Kate Moss πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια Into the Night των Zara με όλα όσα συνθέτουν την αισθητική του party girl.
Η αισθητική του party girl είναι ό,τι πιο on trend φέτος το καλοκαίρι και τα Zara φρόντισαν να προσφέρουν όλα τα απαραίτητα. Σε συνεργασία με την πρώην αρχισυντάκτρια της γαλλικής Vogue Εμανουέλ Αλτ και επιστρατεύοντας το απόλυτο party girl των 90s, την Κέιτ Μος, δημιούργησαν μια capsule συλλογή για να γίνουμε κι εμείς η ψυχή του πάρτι.
Τρεις σχεδόν δεκαετίες από τον κολοφώνα της δόξας της, η Κέιτ είναι και πάλι βασίλισσα της νύχτας ως πρωταγωνίστρια της καμπάνιας Into the Night. Φορά τα εμβληματικά slip dresses με τα οποία σάρωνε τα κλαμπ και έδινε ψωμάκι στους παπαράτσι, αλλά σε εκδοχή 2022.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της εταιρείας που διαβάζουμε στο instagram, η καμπάνια Into The Night απεικονίζει μια ξέγνοιαστη γυναίκα που απολαμβάνει την παριζιάνικη νύχτα και το γλεντάει με την ψυχή της. Για τη βραδινή της έξοδο έχει επιλέξει στιλάτα, φινετσάτα, διαχρονικά ρούχα. Αν αντικαταστήσουμε το «παριζιάνικη» με το «λονδρέζικη» είναι σαν να διαβάζουμε κοσμικό ρεπορτάζ από τα 90s που περιγράφει μια νύχτα της Κέιτ Μος.
Η νέα πάρτι συλλογή των Zara χωρίζεται σε δύο υποσυλλογές: τις «Into the Night» και «Into the Classic». Περιλαμβάνουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, όλα ολόμαυρα με μερικές μικρές πινελιές ασημί και λευκού. Για να πιστοποιηθεί η νοσταλγία για τα 90s, υπάρχουν χαμηλοκάβαλα παντελόνια, slip dresses (ας το περιγράψουμε ως φόρεμα που μοιάζει με κομπινεζόν) με αστραφτερές τιράντες, peplum tops (μπλούζες εφαρμοστές που στο ύψος της μέσης ανοίγουν και καταλήγουν σε φραμπαλά), παπούτσια με κοντό τακούνι στιλέτο και μπλέιζερ με κρύσταλλα.