Η Adidas έχασε τη μάχη της «ρίγας» από τον σχεδιαστή Thom Browne

Επικαλούνταν παραβίαση εμπορικού σήματος

Newsroom |

Adidas: Έχασε στα δικαστήρια από τον σχεδιαστή Thom Browne

Η Adidas έχασε τη δικαστική διαμάχη με τον σχεδιαστή μόδας που χρησιμοποιεί το σχέδιο με τις τέσσερις οριζόντιες ρίγες, οι οποίες έχουν γίνει σήμα κατατεθέν κυρίως από τις κάλτσες του brand.

Η Adidas χρησιμοποιεί τρεις ρίγες από το 1949, όταν ο Γερμανός ιδρυτής Adolf Dassler τις παρουσίασε σε ένα ζευγάρι αθλητικών παπουτσιών με καρφιά.

Από την πλευρά του, ο σχεδιαστής Τομ Μπράουν υποστήριξε ότι οι αγοραστές ήταν απίθανο να μπερδέψουν τις δύο μάρκες, κυρίως λόγω του διαφορετικού αριθμού στις λωρίδες.

Σύμφωνα με το BBC πάντως, η νομική ομάδα του σχεδιαστή πίστευε πως ο ίδιος θα χάσει στη δικαστική διαμάχη, καθώς «τα βάζει» με μία εταιρεία-γίγαντα. Ωστόσο, τα αθλητικά ρούχα δεν κυριαρχούν στις δημιουργίες της Thom Browne Inc. και η παραγωγή της απευθύνεται σε εύπορους πελάτες καθώς, για παράδειγμα, ένα γυναικείο κολάν συμπίεσης κοστίζει 680 λίρες, ενώ ένα πουκάμισο πόλο κοστίζει 270 λίρες.

Η αγωγή ανέφερε χαρακτηριστικά ότι υπάρχει μία ομοιότητα μεταξύ του διάσημου σήματος της αθλητικής επωνυμίας –τις χαρακτηριστικές 3 λωρίδες– και των παράλληλων λωρίδων που συχνά εμφανίζονται στα ενδύματα του σχεδιαστή Thom Browne.

Οι δικηγόροι που εκπροσωπούν τον Thom Browne υποστήριξαν, εν τω μεταξύ, ότι η Adidas άσκησε αδικαιολόγητη καθυστέρηση στη διεκδίκηση των αξιώσεών της. Τα δικαστικά έγγραφα αναφέρουν ότι τα προϊόντα με την «Four-Bar Signature» πωλήθηκαν για πρώτη φορά το 2009 και εμφανίστηκαν στο εμβληματικό κατάστημα της μάρκας μόδας στη Νέα Υόρκη από το 2010.