To αποτύπωμα της έμεινε σε κάθε σχεδόν έκφανση του χώρου της μόδας και όχι μόνο
Παραιτείται η Άννα Γουίντουρ μετά από σχεδόν 40 χρόνια στην Vogue
«Bόμβα» στον κόσμο της μόδας καθώς η Άννα Γουίντουρ, επικεφαλής της αμερικανικής Vogue και παγκόσμια διευθύντρια των εκδόσεων της Vogue, ανακοίνωσε στους υπαλλήλους της ότι θα αναζητήσει νέο διευθυντή για την βορειοαμερικανική έκδοση.
Tο Daily Front Row, το WWD και το Business of Fashion επιβεβαιώνουν ότι η διευθύντρια της «βίβλου της μόδας» αποχωρεί από τη θέση της στην ηγεσία του μηνιαίου περιοδικού. Σύμφωνα με το μέσο ενημέρωσης, η Γουίντουρ ανακοίνωσε την είδηση σε συνάντηση του προσωπικού το πρωί της Τετάρτης 25 Ιουνίου.
Η Vogue θα αναζητήσει νέο διευθυντή, ενώ η Γουίντουρ θα παραμείνει ως παγκόσμια διευθύντρια περιεχομένου της Condé Nast και παγκόσμια εκδοτική διευθύντρια της Vogue, εποπτεύοντας όλα τα brands παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Vanity Fair, GQ, AD και άλλων.
Οι φήμες για την αποχώρηση της από την κορυφαία θέση της Vogue κυκλοφορούσαν εδώ και χρόνια — ακόμη και δεκαετίες — και συνήθως διαψεύδονται από εκπρόσωπο της Condé Nast ή από την ίδια. Αν και αυτή η κίνηση σίγουρα δεν σημαίνει αποχώρηση, είναι το πιο σίγουρο σημάδι ότι η εταιρεία εξετάζει σχέδια διαδοχής για την αναπόφευκτη μετά-Wintour εποχή.
Η μακροχρόνια συντάκτρια ξεκίνησε την καριέρα της στη Vogue το 1988, αναλαμβάνοντας τα ηνία από την πρώην αρχισυντάκτρια Γκρέις Μιραμπέλα. Η Γουίντουρ άρχισε αμέσως να αναδιαμορφώνει το περιοδικό και μία από τις πρώτες σημαντικές κινήσεις της έγραψε ιστορία για το brand.
Το πρώτο της εξώφυλλο (το τεύχος του Νοεμβρίου 1988) παρουσίαζε το μοντέλο Michaela Bercu με ένα τζιν αξίας 50 δολαρίων (η πρώτη φορά που το τζιν εμφανίστηκε στο εξώφυλλο της Vogue) και ένα πουλόβερ Christian Lacroix αξίας 10.000 δολαρίων, σε μια διασκεδαστική και χαλαρή φωτογράφιση του Peter Lindbergh.
Αυτό το πρωτοποριακό εξώφυλλο σηματοδότησε μια άλλη σημαντική εξέλιξη για το περιοδικό, για την οποία θα της αποδοθούν τα εύσημα: την τοποθέτηση διασημοτήτων στο εξώφυλλο. Έφερε μια εντελώς νέα εποχή στο σχεδιασμό εξωφύλλων περιοδικών, την οποία ακολούθησε ο υπόλοιπος κλάδος.
Η μακροχρόνια φήμη της ως επιβλητική προσωπικότητα θεωρείται ότι ενέπνευσε τον χαρακτήρα της Μιράντα Πρίστλι στο βιβλίο «Ο διάβολος φορά Πράντα», που γράφτηκε από την πρώην βοηθό της Λόρεν Γουάισμπεργκερ και αργότερα μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο με πρωταγωνίστριες τις Αν Χάθαγουεϊ και Μέριλ Στριπ.
Η Γουάισμπεργκερ είπε ότι άντλησε έμπνευση από ιστορίες που της διηγήθηκαν φίλοι της από τον κλάδο για τους αφεντικούς τους, αλλά παρόλα αυτά, πολλοί συνέδεσαν αυτόν τον τύπο αφεντικού με την Γουίντουρ. Όταν η ταινία έκανε πρεμιέρα το 2006, η Γουίντουρ έφτασε στο θέατρο φορώντας Prada.
Το 2009, ανέτρεψε την κατάσταση, επιτρέποντας στις κάμερες να εισέλθουν στον ιερό κόσμο του Vogue κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του ετήσιου «τεύχους Σεπτεμβρίου». Το ντοκιμαντέρ The September Issue κατέγραψε τις καθημερινές εργασίες της Γουίντουρ και της ομάδας της, καθώς συνέτασσαν το μεγαλύτερο τεύχος Σεπτεμβρίου μέχρι σήμερα. Ήταν μια από τις πρώτες ματιές στο εσωτερικό της «βίβλου της μόδας».
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>