20 + 1 trends για το 2021

Μάσκες, μόδα, μακιγιάζ, εσώρουχα, η ζωή και η μόδα στην εποχή της covid-19.

20+1 trends που θα δούμε μέσα στη νέα χρονιά. Μάσκες, αξεσουάρ πόλης, νέα είδη μακιγιάζ, εσώρουχα, τάσεις, νέα design, καμπάνιες μόδας κ.α.

Ψάχνοντας για τα νέα trends, είδαμε πάρα πολλά να περιφέρονται στο διαδίκτυο. Άλλα ρεαλιστικά και πραγματοποιήσιμα, άλλα σαν από ταινία επιστημονικής φαντασίας, άλλα απρόβλεπτα, όλα όμως συντονισμένα στη μετα-τον-κορωνοϊό εποχή.
Διαλέξαμε 20+1 από αυτά:

© salonedemask.stores.jp

01.

Η μάσκα είναι το αναμφισβήτητο αξεσουάρ που φαίνεται ότι ήρθε και θα μείνει για πολύ καιρό (ελπίζουμε όχι για πάντα) στη ζωή μας. Πολύ πρόχειρα, είδαμε να κυκλοφορούν τα παρακάτω είδη μάσκας:

  • Αντιμικροβιακές μάσκες που πλένονται.
  • Χιουμοριστικές κάθε είδους (μα αλήθεια τώρα, θέλεις να βγεις έξω σαν την Νταίζη Ντακ;).
  • Χειροποίητες, σικάτες, μεταξωτές (είναι όμως ασφαλείς;).
  • Χειροποίητες εξωφρενικές, πλεκτές (σαν να φοράς το πουλόβερ σου στο μισό κεφάλι).
  • Με το πρόσωπο γνωστών ηθοποιών (π.χ. σαγόνι Σβαρτζενέγκερ κλπ.).
  • Μάσκες total look, σετ με το πουκάμισο.
  • Διακριτικές, σικάτες, με μικρό (ακριβό) official λογότυπο.
  • Μάσκες για μακριά γενειάδα.
  • Μάσκα κουκούλα μαζί σε ένα.
  • Μάσκα-τζάκετ μαζί σε ένα.
  • Μάσκα μπαντάνα λες και θα μονομαχήσεις με τον Λούκι Λουκ.
  • Στρατιωτικού τύπου, μάχιμες, με φίλτρα (βγαίνουν και σε camo)
  • Καλλιτεχνικές, με έργα διάσημων ζωγράφων τυπωμένα.
  • Διαφανείς μάσκες με φίλτρα αναπνοής.
  • Μάσκες με διαφημίσεις.
  • Αρχιτεκτονημένες με περίεργες κατασκευές (είναι όμως ασφαλείς;)
  • Χειροποίητες παντός είδους. Get crafty.
  • Διαφανείς, από μαλακό ύφασμα, χωρίς λαστιχάκια. Εφαρμόζονται με ιατρική κολλητική ταινία διπλής όψεως (της Γιαπωνέζικης εταιρείας Earch, μοντέλο Salon de Mask). Καλό για κομμωτήρια (δείχνεις με γκριμάτσα ότι δεν συμφωνείς με το κούρεμα και προσπαθεί η κομμώτρια να σώσει ό,τι σώζεται αλλά και για κοινωνικές συναναστροφές).

Photo: etsy

02.

Οι αγαπημένες μας Μάσκες όμως είναι οι Δερμάτινες παντός τύπου που θα είναι το νέο χιτ. Μερικές μοιάζουν με σέλα αλόγου αλλά είναι εντυπωσιακές και ανοίγουν προοπτικές. Πολλές είναι με ειδικές τσέπες με φίλτρο και ρυθμιζόμενα λουριά με αγκράφες για το δέσιμο (κάπως kinky, όχι;) .

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bella ? (@bellahadid)

 

03.

Η μόδα και οι τρόποι παρουσίασής της άλλαξαν δραστικά μέσα στο 2020. Ο νέος τρόπος που, ας το παραδεχτούμε, ξεκίνησε από το instagram, είναι editorial μόδας κυριολεκτικά φτιαγμένα αυτοσχεδιάζοντας, με φωτογράφους και μοντέλα -ακόμα και μεγάλα ονόματα- να παίζουν με την κάμερα όπως, για παράδειγμα, το editorial της ιταλικής Vogue με τις Brianna Capozzi, Haley Woolens και Lauren Perez να συνεργάζονται με την Bella Hadid μέσω FaceTime. Και όπως είπε η Hadid στα social media, "Οι καιροί αλλάζουν και η δουλειά από το σπίτι αποκτάει καινούργιο νόημα."

 

 

04.

Μόδα “Ζω ένα δράμα”. Ο Φιλιππινέζος Jessan Macatangay, απόφοιτος του Central Saint Martins του Λονδίνου, άφησε το μυαλό του να τρέξει σε προσωπικές ιστορίες (όχι και τόσο) καθημερινών ανθρώπων. Αποφάσισε ότι η δική του μόδα θα δείχνει τον “προσωπικό αγώνα” και τα βάθη του, αποδομώντας έπιπλα της καθημερινότητας που τα εφάρμοσε επάνω σε μακριά ρούχα που διηγούνται ιστορίες με ιδιαίτερα θεατρικό, δραματικό τρόπο. Καρέκλες, όγκοι, διαστάσεις, ασυμμετρίες -τελικά τα σχέδια εκφράζουν και τον δικό του προσωπικό αγώνα να δώσει σε αυτά τα μετάξια ένα μέρος “να καθίσουν”- κυριολεκτικά.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Santa Kupča (@santakupca)

 

05.

Τα ρούχα της βιντεοκλίσης της Santa Kupča, από την Ολλανδία. Ρούχα σαν πάπλωμα, μαξιλάρια που εφαρμόζουν αναπαυτικά στο σώμα και το βοηθούν να παίρνει αναπαυτικές στάσεις, τις ατέλειωτες ώρες εργασίας από το σπίτι: στο τραπέζι, στο κρεβάτι, στον καναπέ, στο πάτωμα. Παντού είναι αναπαυτικά και cosy να μείνεις, με τρία “κεφάλαια”όπως τα ονόμασε η designer: το Hesitant to RSVP, το Dolce Far Niente και το Public Library. Όπως λέει, τα τρία αυτά κομμάτια δένουν αρμονικά με το σπίτι της, δίνουν μία ρομαντική τροπή στη σχέση της με αυτό, και της προσφέρουν ιδανική άνεση (μπορεί κανείς να είναι ακόμα και γυνός από κάτω)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Veronica Toppino (@veronica.top)

 

06.

Τα καπέλα της κοινωνικής απόστασης. Η Ιταλίδα ενδυματολόγος και πιλοποιός Veronica Toppino έδωσε μία σύγχρονη όψη σε μοντέλα εμπνευσμένα από ιστορικά κοστούμια ανα τους αιώνες, μόδα που έχει ρίξει ματιά σε αρχόντισες της αρχαίας Ρώμης, σε μεσαιωνικές πλούσιες παλλακίδες, σε οπερετικές ντίβες αλλά και στα σύγχρονα κορίτσια που θέλουν να διατηρήσουν την απόσταση από θαυμαστές και κακόβουλους ιούς. Καπέλα ελαφριά και αέρινα, με stretch υφάσματα και έξτρα μπόνους το μυστήριο βλέμμα που κρύβουν.

© Misho Designs

07.

Μαγνητικά κοσμήματα σε εξάρτηση με τις smart συσκευές μας. Η εταιρεία Misho κυκλοφόρησε τα Pebble Pods τα οποία, επιτέλους κάποιος το σκέφτηκε, συγκρατούν στερεωμένα στα αυτιά σου τα earpods ακουστικά που συνέχεια βγαίνουν από τα αυτιά (ταιριάζουν κυρίως με τα Apple AirPods). Ωραία, μικρά, χρυσαφένια ή ασημένια, σαν μοντέρνα γλυπτά, κουμπώνουν με ασφάλεια και φοριούνται ακόμα και χωρίς τα ακουστικά. Ανάλογης λογικής είναι και πολλά νέα design σχεδιαστών που σκέφτονται ότι οι έξυπνες φορτηές συσκευές μας πλέον είναι μέρος του ντυσίματός μας και όχι κάτι που κουβαλάμε με δυσφορία.

© Nike

08.

Τα σούπερ σνίκερς. Όσο μεγαλώνουν σε όγκο, τόσο πιο βασικά urban wear γίνονται και τόσο πιο ψηλά μας ανεβάζουν προς το διάστημα. Λοιπόν, η ζωή αλλάζει και κάνει τα πρώτα της βήματα στον Άρη. Η Nike λανσάρει τρελή, φανταστική, conceptual συλλογή, τα Space Hippie και κάνει την ψυχεδέλεια και τα διαστημικά υλικά, μία ιδέα. Με τα δικά της λόγια: “Η πιθανή, αυτή, συλλογή παπουτσιών Space Hippie είναι εμπνευσμένη από τη ζωή στον Άρη, όπου τα υλικά είναι σπάνια και δεν υπάρχει αποστολή ανεφοδιασμού. Φτιαγμένη από τα υπολείμματα της παραγωγικής διαδικασίας ή αλλιώς "διαστημικά απόβλητα", η συλλογή Space Hippie είναι το αποτέλεσμα των πρακτικών βιωσιμότητας που εφαρμόζουμε, ενώ έχει επαναστατική σχεδίαση.”

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Target (@target)

 

09.

Καλοσχεδιασμένα, προσιτά, προσιτά, προσιτά ρούχα. Και το κυριότερο, προσιτά. Παράδειγμα η πολύ επιτυχημένη μάρκα Target που, με “σεμνή” διάθεση και αποφασιστικότητα, φρεσκάρει την γκαρνταρόμπα με σειρές Designer Dress, με 70 τύπους φορεμάτων που αρχίζουν από XXS και φτάνουν μέχρι το 3X, σε συνεργασία με άλλα τρία brands. Η ιδέα τους είναι ότι τα φορέματα πρέπει να ταιριάζουν σε όλους τους σωματότυπους, να δημιουργούν αίσθηση άνεσης και δροσιάς φορώντας τα, να απευθύνονται σε κάθε είδους budget (το ανώτερο μέχρι 60 δολάρια) και να τα αγαπήσει το instagram.

© ΤοΜΤΕΧ

10.

Νέα βιολογικά υλικά. Η Tômtex κατασκευάζει υλικά από απόβλητα κελύφη θαλασσινών (γαρίδων, καβουριών, αστακών) και από απόβλητα αλεσμένων κόκκων καφέ, με σκοπό να λειτουργήσει ως βιώσιμη εναλλακτική λύση αντί για πλαστικό και ζωικό δέρμα. Τα υλικά τους είναι 100% συνθετικό και χωρίς πλαστικό. Τα ιδιαίτερα σχέδια είναι από τον Βιετναμέζο designer Uyen Tran ο οποίος προσπαθεί να δίνει στους πελbrands, ποικιλία σε χρώματα, υφές, μοτίβα, διαφάνειες, αίσθηση αφής και βάρος, σε υλικά που έχουν επικάλυψη από κερί μέλισσας και είναι αδιάβροχα. Μάλιστα, εάν κάποια προϊόντα τους δεν έχουν την αναμενόμενη ανταπόκριση, τα ανακυκλώνουν δημιουργώνας νεά σχέδια. Γιατί τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο σε αυτή τη νέα ζωή που ξεκινάει, μέρα με τη μέρα και πιο απαιτητική.

© lovemeansnothing.nyc

11.

Το τένις είναι το νέο σκάκι. Αν το σκάκι, με το “Γκαμπί της βασίλισσας”έγινε το παιχνίδι του 2020, το streetwear του 2021 θα είναι η στολή τένις, ακόμα καλύτερα αν δεν γυρίζεις από το γήπεδο τένις ή δεν έχεις πατήσει ποτέ σου το πόδι σου εκεί. Το θέμα είναι ότι η απλότητα με την παστέλ ευαισθησία, για κάποιο λόγο ταιριάζουν με τη σκληρή ζωή της πόλης που δεν συγκεινείται από ένα καλό σερβίς -κάπως έτσι προκύπτει και η φίρμα LØVE MEANS NØTHING που φέρνει την κουλτούρα του τένις στο δρόμο. Υπέυθυνη, η designer και DJ Christina Mannino, η οποία αναγνώρισε ότι η στολή του τένις είναι πολύ σικ, κάτι που το ουρλιάζανε στο Εκάλη Κλαμπ από τα ‘80ς -για όσους το θυμούνται. Προσοχή: το brand είναι γέννημα θρέμα Νέας Υόρκης. Αν κυκλοφορείτε στο κέντρο της Αθήνα ξανασκεφτείτε το.

© Beiersdorf

12.

Νέα ήθη στις συσκευασίες και στην προμήθεια των προϊόντων. Η καταπληκτική εταιρεία design Beiersdorf, η οποία ανήκει στην Nivea, σχεδίασε μικρούς, κομψούς, με οικολογική συνείδηση σταθμούςμέσα-σε-κατάστημα όπου θα μπορείς να κάνεις refill το υγρό σαμπουάν, για να μη χρειάζεται να πετάς την συσκευασία δημιουργώντας κι άλλα απόβλητα στον πλανήτη. Το μπουκάλι της συσκευασίας θα αντέχει μέχρι και τρεις φορές ξαναγέμισμα, το οποίο θα δώσει μία ανάσα από το ασυγκράτητο πλαστικό που πνίγει τη Γη. Και κάτι ακόμα πιο ωραίο: το station της Nivea, κατασκευάστηκε ολόκληρο με τεχνολογία 3D printing.

13.

Τα ρούχα που δεν λεκιάζουν. Συμβαίνει συνέχεια. Λερωνόμαστε. Τα hoodies Unhoused που σχεδίασαν οι Varun Bhanot & Anisha Seth είναι κυριολεκτικά αδύνατο να λεκιαστούν. Ξεπλένωνται αμέσως σαν να είναι μαγικά, χωρίς να χάνουν σε τίποτα από άνεση, καλή ποιότητα υφάσματος, χάρη στην επικάλυψή τους από το νανο-υλικό Freshtech™ που κρατάει μακριά ιδρώτα, λεκέδες από υγρά, σκόνη. Το προϊόν έχει και μία σημαντική κοινωνική πλευρά να το δει κανείς: είναι μία ιδανική, ζεστή, άνετη και πρακτική λύση για άστεγους που δεν έχουν πρόσβαση σε πλυντήρια ρούχων. Οι κατασκευαστές λένε ότι, μόνο στην Αγγλία, πέθαναν πέρσι 726 άνθρωποι από την ανέχεια, το κρύο και τη διαμονή στα πεζοδρόμια της πόλης. Στα hoodies αυτά είναι τυπωμένη η λέξη Hope, Ελπίδα, και με κάθε ένα κομμάτι που πουλιέται στο webside Unhoused, ένα ίδιο ρούχο θα δίνεται δωρεάν και σε κάποιον άστεγο.

14.

Αξεσουάρ για τη σκληρή ζωή στην πόλη. Οι δρόμοι γίνονται όλο και πιο σκληρό περιβάλλον για να τους ζεις. Τα ρούχα μας πρέπει να αντέχουν και πρέπει να μας δίνουν τη δυνατότητα να κινούμαστε άνετα αλλά και να μεταφέρουμε τα απαραίτητα για την επιβίωσή μας, τα οποία -ευτυχώς- όσο πάνε και μικραίνουν. Η ASRV έφτιαξε ένα τέλειο γιλέκο Vest Pack που μοιάζει, φορώντας το, να είναι ενσωματωμένο επάνω σου. Λεπτό, ελαφρύ, αδιάβροχο, με άπειρες τσέπες, μαλακά pads για όπου χρειάζεται, αυτορυθμιζόμενο και με τέκνο design. Ώρα για τον Μεγάλο Περίπατο.

© M.A.C.

15.

Το μακιάζ γίνεται μία μορφή από το κυβερνοδιάστημα. Καμία εμμονή πλέον στα “γήινα χρώματα”, τα τυρκουάζ μπλε για κουμπάρα σε γάμο και τα γκλίτερ. Τα νέα πρόσωπα βάφονται με σουρεαλιστικά σχέδια, χρώματα, και επιπρόσθετα. Η νέα εικόνα όμως έρχεται από τα παιχνίδια που παίζουν στα κινητά τους οι δεκαεξάχρονες, από τα anime και τα κόμικς. Η M.A.C. Cosmetics λανσάρισε πριν λίγο καιρό τη σειρά που είναι επηρεασμένη από το παιχνίδι της Κινέζικης εταιρείας Tencent, “Honor of Kings”, που χαλάει κόσμο. Μέσα στις 24 ώρες κυκλοφορίας της σειράς είχε 14.000 προπαραγγελίες και ξεπούλησε. Η δυτική εκδοχή του παιχνιδιού είναι το “Arena of Valor”. Η ιδέα ήρθε όταν, οι σχεδιαστές του παιχνιδιού, όταν σχεδίαζαν πρόσωπα και χείλια, συνήθως αναφέρονταν στην M.A.C. και τη χρωματική της παλέτα – και κάτι ακόμα: τα τελευταία χρόνια, τα κορίτσια-παίκτριες του παιχνιδιού νικούν κατά κράτος τα αγόρια. Ένα παιχνίδι που παίζεται από 200 εκατομμύρια παίκτες κάθε μήνα.
 

 

16.

Virtual καταστήματα μεγάλων οίκων. Το window shopping μάλλον τελειώνει έτσι όπως το ξέραμε, όπως και η παρακολούθηση των σόου μόδας. Παράδειγμα: η Ανοιξιάτικη σειρά του Christian Louboutin έρχεται ψηφιακά, με καλλιτεχνικά φιλμάκια και βίντεο, παρουσιάσεις και κόλπα που βελτιστοποιούν την “εμπειρία Louboutin” (βάλτε όποιο άλλο όνομα βρείτε να μπείτε στην ψηφιακή του πασαρέλα). Ο Louboutin, σε συνεργασία με το app Zepeto, ανοίγει το κατάστημά του στο Παρίσι και περιμένει πελάτισσες να δοκιάσουν το ψηφιακό γοβάκι τους. Bonus: μπορειτε να βγάλετε και φωτογραφία “δίπλα” στον δημοφιλή Christian.Ο χώρος ονομάζεται η Πόλη της Αγάπης και διαθέτει μέχρι και ντισκοτέκ, την Loubi Disco, όπου παίζουν οι κυβερνομορφές των DJ Zimmer και King Princess, ενώ εσείς ξεπατώνεστε στο χορό καθιστοί στον καναπέ σας, φορώντας τα καινούργια σας digital τακούνια που -ευτυχώς- δεν σας έχουν χτυπήσει ακόμα. Ορίστε πώς γίνεται το σωστό, το μερακλίδικο click away.

17.

Μεγάλοι οίκοι μόδας συνεργάζονται με διεθνείες φίρμες active wear. Είναι μία σχέση αγάπης που τη βλέπουμε ολοένα να μεγαλώνει. Με την αρχή του ‘21 έρχεται (ήρθε κιόλας) άλλη μία ενδιαφέρουσα συνεργασία: Gucci και The North Face -την περιμέναμε από τον Σεπτέμβριο- μετά από μία σειρά από μυστηριώδη τρέιλερ και ινσταγκραμικές εικασίες. Συνδυασμένη υπερπολυτέλεια Gucci με τις αδρές γραμμές των The North Face που ανακαλύπτουν τα χρώματα και τα λεπτά μοτίβα. Και οι δύο μαζί απολαμβάνουν να παίζουν με την εξτραβαγκάντζα -τέτοια που θα ενθουσίαζε και βασίλισσες του DragRace. Φουσκωτά μπουφάν, φούστες, φορέματα, πουκάμισα, ρούχα για να κυλιέσαι στα λιβάδια και να σκαρφαλώνεις σε ουρανοξύστες. Σκεφτείτε ‘70ς αλλά με πιο μεγάλο budget. Η συνεργασίες τέτοιου είδους δείχνουν μία διάθεση οικολογικής συνείδησης που ψάχνει να βρει το δρόμο της και δοκιμάζει συνδυασμούς. Η Gucci ας πούμε, πριν λίγους μήνες λανσάρισε τη συλλογή “Off the Grid”, αποτελούμενη αποκλειστικά από ανακυκλωμένα, bio-φιλικά υλικά. Το ίδιο και η The North Face που άρχισε να χρησιμοποιεί κυρίως ECONYL®, ένα υλικό νάιλον που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα υλικά. Κάνουμε τα πάντα (σχεδόν) να μας σκάσει ένα χαμόγελο ο πλανήτης. Θα το καταφέρουμε;

© yankodesign.com

18.

Για πάντα Crocs. Ένα αστείο που έγινε εμμονική μόδα, τα Crocs, όχι μόνο επανέρχονται με το κεφάλι ψηλά, αλλά συνεργάζονται και με τη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ρούχων στον πλανήτη, την Nike. Η ιδέα δοκιμάζεται προς το παρόν και έρχεται σαν conceptual προϊόν από τον σχεδιαστή Kegan McDaniel. Αν συμβεί προβλέπεται να είναι σύζευξη διαρκείας. Τα Crocs όμως, με την ελαφρότητά τους, την παγκόσμια χρήση τους, που περπατάει το ίδιο στο κοκκινόχωμα της Ζιμπάμπουε με τις πλάκες των πεζοδρομίων στο Χάρλεμ, με τα κακοτράχαλα της Αμοργού και μέσα στις ΜΕΘ των νοσοκομείων είναι μία αξία που θα τη λάτρευε να την κάνει δική της μία σούπερ φίρμα που πουλιέται σε τιμές high market αλλά και, ως μαϊμού, στα καλάθια του πλανήτη. Ποιός θα κερδίσει;

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ZARA Official (@zara)

 

19.

Μοντέλα Μόνα στο Σπίτι. Όλοι δουλεύουμε από το σπίτι. Είναι το προσωπικό μας bubble. Ακόμα και τα μοντέλα νοιώθουν πιο άνετα εκεί μέσα. Και αυτό είναι ένα καλό μυστικο για να κερδίσεις καλύτερες (αν γίνεται) πόζες από αυτά, αυτούς και αυτές. Φωτογράφισέ τα σπίτι τους, άφησέ τα να φορέσουν designer ρούχα και να αράξουν στον καναπέ τους. Φόρεσέ τους ένα Zara μπροστά στο νεροχύτη της κουζίνας τους. Και δες τι εφέ θα έχει αυτή η καμπάνια. Τα σπίτια είναι οι νέες πασαρέλες αλλά και οι νέοι χώροι που ζούμε περισσότερες ώρες. Η δημιουργικοτητα των επαγγελματιών στηρίζεται σε αυτές τις νέες συνθήκες και παράγει νέα locations και καινούργιο στιλ στις πόζες μπροστά στον φακό. Η Zara δείχνει τις τελευταίες συλλογές της με μοντέλα που δεν είναι τσιτωμένες γιατί έτρεχαν να προλάβουν την πτήση, ή ξεπαγιασμένες σε τεράστιες παλιές, βιομηχανικές αποθήκες. Είναι ζεστές, χαλαρές και φιλικές μέσα στο κουκούλι τους.

 

 

20.

Εσώρουχα σαν αθλητικά ρούχα. Η ιδέα ξεκίνησε από την Ολυμπιάδα του Τόκιο που επρόκειτο να γίνει το 2020 και ακυρώθηκε λόγω covid-19. Ακόμα κι αν δεν γίνει ούτε το 2021 (πολύ πιθανό, συγγνώμη κιόλας), η ιδέα έμεινε και μάλιστα πατάει στην ίδια κλασική, αξεπέραστη άνεση που έδιναν τα “ασπρόρουχα” της μαμάς, τα παιδικά λευκά, βαμβακερά εσώρουχα που φόρεσαν όλοι κάποτε στη ζωή τους και αναπολούν την αίσθηση. Επίσης η ανάγκη για να φοράς κάτω από τα ρούχα σου κάτι που σε κρατάει καλά σε φόρμα και σου προσφέρει ευλυγυσία και κρατήματα στα σωστά σημεία, κάνει την ιδέα της Agent Provocateur που είχε το περασμένο καλοκαίρι, ένα στιλ που ήρθε για να μείνει. Κάτω από το hashtag #WePlayToWin, τέσσερις αθλήτριες, οι Alysha Newman, Georgia-Mae Fenton, Queen Harrison Sasha Digiulian φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια, θυμίζοντας τις καλές, αερόμπικ εποχές. Άλλωστε το ίδιο hashtag θα φορεθεί πολύ και μέσα στο ‘21.

© BAPE

21.

Πινγκουινάκια παντού. Όσο λιώνουν οι πάγοι, τόσο θα έρχονται πιο κοντά μας τα πλάσματα που ζουν επάνω τους. Τα πινγκουινάκια παίζουν πολύ τελευταία αλλά, τώρα, κυκλοφόρησε η σειρά Γιαπωνέζικων ρούχων BAPE x Pingu κάνοντας όσους τα φορέσουν να μοιάζουν χαρακτήρες από παλιές σειρές καρτούν της τηλεόρασης. Τα Γιαπωνεζάκια δεν είχαν ποτέ πρόβλημα να φορέσουν τέτοια τζάκετ με κουκούλες πινγκουίνους, χάλο-κίτυ, αρκουδάκια πάντα κλπ, αλλά τώρα πέρασε και στην μουρτζούφλα Ευρώπη που ίσως καταφέρει να χαμογελάσει μέσα στο ‘21.