H άνοδος και η μεγάλη προδοσία σε οκτώ επεισόδια
Skims X Swarovski: Η συνεργασία της Κιμ Καρντάσιαν με τον διάσημο οίκο κοσμημάτων
«Εμπνευστήκαμε από τις συλλογές κοσμημάτων Millenia και ενσωματώσαμε iconic στοιχεία και από τα δύο brands», αναφέρει η Giovanna Engelbert
Η συλλογή της Swarovski με τη συλλογή εσωρούχων της Κιμ Καρντάσιαν, Skims, έχει body jewelry και shapewear με κρύσταλλα
Η Κιμ Καρντάσιαν και το fashion brand της, Skims, αξίας 3,09 δισεκατομμυρίων λιρών, φαίνεται πως έχουν στόχο να κυριαρχήσουν τον κόσμο της μόδας. Πρόσφατα, η Skims έγινε ο επίσημος συνεργάτης εσωρούχων για το NBA, το WNBA και το USA Basketball. Κάπου εδώ πρέπει να παραδεχτούμε ότι η νο 1 ριάλιτι περσόνα έχει μια χάρη στο να εξασφαλίζει πρωτοποριακές επιχειρηματικές συνεργασίες. Κάτι που κάνει για ακόμη μια φορά. Το τελευταίο της project που αναμένεται να γίνει talk of the town, είναι η συνεργασία της Skims με τη Swarovski.
Swarovski x Skims, η νέα συνεργασία της Κιμ Καρντάσιαν με τον οίκο κοσμημάτων
Πρόκειται για μια αποκλειστική συλλογή αντικειμένων που κοσμούν το σώμα. Εντυπωσιακά αστραφτερά κοσμήματα και αλυσίδες σώματος από ασήμι και χοντρούς κρυστάλλους, καθώς και τα χαρακτηριστικά εφαρμοστά φορέματα, εσώρουχα και κορμάκια της Skims, όλα με κρύσταλλα- τι άλλο; «Εμπνευστήκαμε από τις συλλογές κοσμημάτων Millenia και ενσωματώσαμε iconic στοιχεία και από τα δύο brands», μοιράζεται η Giovanna Engelbert, creative director της Swarovski. Στην καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από τον Mert Alas, η Kim Kardashian περιβάλλεται από γυναίκες που φορούν τα brand new κρυστάλλινα Skims τους και ναι λάμπουν!
Από τότε που εντάχθηκε στην ιστορική μάρκα κοσμημάτων το 2016, η Giovanna Engelbert ή Bat Gio όπως τη μάθαμε, έφερε μια «μοντέρνα διάσταση» στα κρυστάλλα. Έχει κάνει συνεργασίες με γνωστά luxury και stylish brands, όπως Aquazzura, Nike, Adidas και Amina Muaadi. Τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει τη Swarovski από μια παραδοσιακή εμπορική μάρκα κοσμημάτων σε έναν σύγχρονο δυνατό «παίκτη» στον τομέα του πολυτελούς lifestyle. Η συνεργασία με την Skims αποτελεί λογική και φυσική συνέχεια αυτής της επανατοποθέτησης. «Η Skims μοιράζεται τις ίδιες αξίες της ενδυνάμωσης και της αυτοέκφρασης με τη Swarovski και η συνέργεια των οραμάτων μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων ήταν οργανική και απρόσκοπτη», αναφέρει η Engelbert. «Με τη Swarovski να είναι γνωστή για την προσθήκη αίγλης σε στιγμές της ποπ κουλτούρας εδώ και χρόνια και τη Skims να βρίσκεται πάντα στον παλμό του τι είναι το επόμενο που θα παίξει στην αγορά, ήταν κάτι πολύ ευχάριστο για τις ομάδες να συνεργαστούν», προσθέτει η Εngelbert.
Δείτε εδώ.