Δύο νέες κυκλοφορίες για τα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του θρυλικού metal δίσκου με τη συμμετοχή πασίγνωστων μουσικών
Η Miley Cyrus διαφημίζει το νέο άρωμα της Gucci
Άλλο ένα κορίτσι της μουσικής βιομηχανίας στον χώρο της διαφήμισης
Η Miley Cyrus (Μάιλι Σάιρους) είναι το νέο πρόσωπο της Gucci στην καμπάνια του αρώματος Flora Gorgeous Gardenia.
Τραγουδοποιός, τραγουδίστρια, περφόρμερ με τεράστια παγκόσμια επιτυχία και πλατινένιους δίσκους, όπως μετρούσαν παλιά τις πωλήσεις δίσκων. Κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα στη μουσική της πορεία, η Μάιλι Σάιρους μπήκε στη διαφήμιση. Σε συνεργασία με τον Gucci, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του νέου αρώματος του οίκου Flora Gorgeous Gardenia.
Όπως κάθε καλλιτέχνης που μπαίνει στη μόδα και τη διαφήμιση, έτσι και η Μάιλι αισθάνθηκε την ανάγκη να μας πει πως νιώθει τον Gucci σπίτι της από παλιά. Συγκεκριμένα γράφει στο instagram: «Με ευτυχία και τιμή ανακοινώνω πως είμαι το πρόσωπο του Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum. Η Gucci και εγώ νιώθουμε σαν οικογένεια για πολύ καιρό στις συνεργασίες μας, οι οποίες πάντα περιελάμβαναν ζωηρά χρώματα, αυτοέκφραση και αναπολόγητη αντίφαση. Να είσαι σκληρός σε ένα απαλό περιβάλλον ή ακίνητος σε μια χαοτική στιγμή. Το Flora Fantasy είναι να είσαι ο εαυτός σου. Κανένας από μας δεν είναι φτιαγμένος από ένα μόνο συστατικό. Όλοι έχουμε διαφορετικές νότες, κάποιες λεπτές, κάποιες τολμηρές. Όπως ακριβώς το Flora».
Από τη μεριά του Gucci, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Αλεσάνδρο Μικέλε περιγράφει τη Σάιρους «ως καλλιτέχνη που το πνεύμα της είναι τόσο ρολ εν ρολ και εκλεκτικό την ίδια στιγμή. Τη θαυμάζω και θεωρώ πως θα ενσωματώσει απόλυτα το νέο άρωμα Gucci Flora Gorgeous Gardenia και την ιστορία». Μιλούν με γρίφους και οι δύο, γέροντα…
Αν το σκεπτικό της συνεργασίας όπως περιγράφηκε και από τις δύο πλευρές δεν είναι και πολύ σαφές, εκείνο που είναι σαφέστατο είναι το εξής: Με εκατομμύρια ακολούθους στο instagram, η Μάιλι Σάιρους θα διευρύνει το πελατολόγιο της Gucci με ένα πιο εναλλακτικό και νεανικό κοινό.
Πάντως, τα κορίτσια της μουσικής βιομηχανίας πρέπει να έχουν πολλά μουσικά βάσανα και νταλγκάδες. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως η μία μετά την άλλη λοξοδρομούν προς τον χώρο της διαφήμισης, βλέπε από τις Blackpink μέχρι την Dua Lipa. Αρπαχτή; Ένα «πακέτο» που εξυπηρετεί το θέαμα και την ποπ κουλτούρα; Ποιος να ξέρει! Και τα μοντέλα, ρε κορίτσια; Κλέφτες θα γίνουνε; Βρε, άντε βγάλτε κάνα δίσκο της προκοπής!