O χειμώνας δεν είναι καλύτερος φίλος των χεριών μας. Ας τα περιποιηθούμε εύκολα και φθηνά
Τα προϊόντα ομορφιάς που έγιναν viral στο Tik Tok το 2021
Ένα κραγιόν που υπάρχει από το 1971, ένα σέρουμ που βγήκε από την αφάνεια και άλλα
Tik Tok: Τα προϊόντα ομορφιάς που έγιναν διάσημα το 2021 μέσα από την πλατφόρμα και τους χρήστες της.
Το Tik Tok, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που απογειώθηκε εν μέσω καραντίνας, έχει φανατικούς ακόλουθους και καταφέρνει να κάνει viral τα πιο απίθανα πράγματα. Ειδικά στον τομέα της ομορφιάς, τα trends που ξεπηδούν μέσα από το TikTok είναι δεκάδες και οι χρήστες που σπεύδουν να τα δοκιμάσουν χιλιάδες!
Λιπαντικό αντί για primer, γιατί όχι; Μαύρες κουκκίδες eyeliner γύρω από τα μάτια που υπνωτίζουν τους άνδρες; Σίγουρα! Το μυστικό για να εφαρμόσεις σωστά το concealer σου ή ακόμα καλύτερα ρυζόνερο για να αποκτήσεις τα μαλλιά των ονείρων σου. Ίσως ένα κραγιόν που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια αλλά τώρα η GenZ το εκτιμά όπως πρέπει. Παρακάτω θα βρεις μερικά από τα προϊόντα που έγιναν viral στο Tik Tok μέσα στο 2021.
Clinique - Almost Lipstick, Black Honey
Το συγκεκριμένο κραγιόν της Clinique κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1971 και ήταν δωρεάν στις συσκευασίες δώρων μακιγιάζ των 80s. Η ιδρύτρια του brand και πρώην συντάκτρια της Vogue, Carol Phillips, δημιούργησε αυτή την απόχρωση για να δείχνει καλά σε κάθε τόνο δέρματος. Φαίνεται αρκετά σκούρο όταν το ανοίγεις όμως κατά την εφαρμογή του μπορείς να προσθέσεις επιπλέον στρώσεις ώστε να γίνει όσο έντονο εσύ επιθυμείς. Όπως φαίνεται, όταν η Shannon Johnson από το TikTok, θαυμάστρια των ταινιών «Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών», ανακάλυψε τον Ιούλιο του 2021 ότι αυτό είναι το κραγιόν που φοράει η Liv Tyler στις ταινίες, το Black Honey άρχισε να γίνεται viral και να ξεπουλάει από παντού. Το δικό της βίντεο δοκιμάζοντας το κραγιόν ανέβασε και η ηθοποιός και πρέσβειρα της Clinique, Emilia Clarke, η οποία εντυπωσιάστηκε και δήλωσε «Μου αρέσει. Είμαι μέσα».
Caudalíe - Instant Detox Mask
Η μάσκα αποτοξίνωσης της Caudalíe γνώρισε μεγάλη δημοφιλία το Μάρτιο χάρη στην TikToker Valentine η οποία ανέβασε ένα βίντεο που συγκέντρωσε 2,8 εκατ. likes. Λίγους μήνες αργότερα, το Σεπτέμβριο, η Ameia Olivia χρησιμοποίησε τη μάσκα και έκπληκτη μοιράστηκε τα αποτελέσματα με τους followers της σχολιάζοντας ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπει μια μάσκα «να βγάζει τόσα πράγματα από τους πόρους της». Οι πωλήσεις της μάσκας αυξήθηκαν κατά 14 φορές, ενώ για δύο μήνες το προϊόν ήταν εκτός αποθέματος.
Dior - Lip Glow Oil, Mahogany
Το μοντέλο Caitlin Lawson, μοιράζεται συχνά tutorials ομορφιάς και κριτικές προϊόντων με τους 260K followers της στο Tik Tok. Ένα από τα βίντεό της αφορούσε το Dior Lip Glow Oil στην απόχρωση Mahogany. Ούτε η ίδια περίμενε ότι το βίντεο θα συγκέντρωνε σχεδόν 6 εκατ. προβολές και η ίδια θα χαρακτηριζόταν ως “Dior lip oil girl”. Κάποιοι κακεντρεχείς θα έλεγαν ότι πληρώθηκε για να διαφημίσει το προϊόν. Η αλήθεια όμως είναι ότι ούτε πληρώθηκε ούτε έλαβε δωρεάν το προϊόν. Αρχικά ήθελε να δοκιμάσει το Dior Addict Lip Tattoo για το οποίο πόσταραν άλλοι δημιουργοί στην πλατφόρμα αλλά όταν πήγε να το αγοράσει ήταν sold out. Έτσι αποφάσισε να δοκιμάσει το Dior Lip Glow Oil και όπως φαίνεται δημιούργησε νέο trend.
Glow Recipe - Watermelon Glow Niacinamide Dew Drops
Η Stephanie Valentine, με τους 1,3 εκατ. followers στο TikTok, χρησιμοποιούσε το Glow Recipe Dew Drops ήδη έξι μήνες πριν το προϊόν γίνει viral. Πολλοί χρήστες τη ρωτούσαν πώς πετυχαίνει τη φυσική λάμψη στο πρόσωπο, οπότε εκείνη αποφάσισε να ανεβάσει ένα σχετικό βίντεο. «Το σέρουμ περιέχει νιασιναμίδη και με τον καιρό βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας και εμφανίζεται η φυσική γυαλάδα που βλέπετε» είπε στο βίντεο το Φεβρουάριο και μέσα σε λίγες ημέρες είχε συγκεντρώσει περισσότερα από 2 εκατ. προβολές. Άλλοι δημιουργοί, όπως η Nogueira, είδαν το βίντεο και άρχισαν να δοκιμάζουν και οι ίδιοι το προϊόν, με αποτέλεσμα το Glow Recipe να δει 600% αύξηση των πωλήσεων ημερησίως.
L’Oréal Infallible 24HR Fresh Wear Foundation-in-a-Powder
Ένας δημιουργός μπορεί να απογειώσει ένα προϊόν, αλλά το ίδιο μπορεί να συμβεί και αντίστροφα. Όταν η Rocio Soria δοκίμασε το L’Oreal Paris’s Infallible Fresh Wear Foundation-in-a-Powder στις αρχές Φεβρουαρίου είχε περίπου 850Κ ακόλουθους στο TikTok. Μετά το βίντεο που σύγκρινε αυτό το προϊόν με το Dermablend Intense Powder Camo Foundation, και έγινε viral συγκεντρώνοντας περισσότερα από 8 εκατ. προβολές, η ίδια είδε τους ακόλουθούς της να αυξάνονται κατακόρυφα ξεπερνώντας το 1 εκατ. «Αυτή η κριτική απογείωσε την καριέρα μου. Από τότε μπορώ να είμαι δημιουργός περιεχομένου πλήρους απασχόλησης και να συνεργάζομαι με εταιρείες που μόνο να ονειρευτώ μπορούσα», θα σχολιάσει η ίδια.