celebrities men
© Instagram/ jaredleto, ledomain.skincare, hshq
Celebrities

13 άνδρες celebrities λανσάρουν δικά τους προϊόντα περιποίησης

Καλλωπισμός γένους αρσενικού

Άνδρες celebrities του εξωτερικού, όπως ο Brad Pitt και ο Jared Leto, λανσάρουν προϊόντα περιποίησης για την καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς 

Πάντα υπήρχε ένα ταμπού γύρω από την περιποίηση των ανδρών, το οποίο ευτυχώς τα τελευταία χρόνια καταρρίπτεται. Ολοένα και περισσότεροι άνδρες αντιλαμβάνονται ότι ο καλλωπισμός είναι (και) ανδρική υπόθεση και ότι στη βιομηχανία της ομορφιάς δεν έχουν θέση αποκλειστικά και μόνο οι γυναίκες. Γνωρίζατε ότι οι περισσότερες μάρκες περιποίησης παγκοσμίως ανήκουν ή έχουν ιδρυθεί από άνδρες; H ομορφιά πρέπει να είναι σαν τη δημοκρατία – ανοιχτή και προσβάσιμη για όλους. Έτσι, διάσημοι και άσημοι, άλλοι δειλά δειλά και άλλοι με μεγαλύτερη σιγουριά, κάνουν την είσοδό τους στον κόσμο της ομορφιάς. Ο τομέας του beauty & wellness είναι μια αγορά που αναμένεται να αποτιμηθεί στα 430 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, κάτι που κάποιοι φαίνεται να έχουν κατανοήσει καλά. Με την επιθυμία να φέρουν επανάσταση στην αντίληψη της κοινωνίας για την περιποίηση ως μέρος του σύγχρονου ανδρισμού, άνδρες celebrities λανσάρουν τις δικές τους σειρές καλλωπισμού και ευεξίας. Παρακάτω θα βρείτε 13 μάρκες αντρικών (και unisex) καλλυντικών που θα γεμίσουν το χειμερινό –και όχι μόνο– νεσεσέρ σας.

1. Le Domaine από τον Brad Pitt

Ο Brad Pitt –μέγας σταρ του Hollywood– έχει κυκλοφορήσει τη σειρά περιποίησης που απευθύνεται τόσο σε άνδρες όσο και γυναίκες, Le Domaine. Η μάρκα κυκλοφόρησε επιτέλους μετά από χρόνια ερευνών και ξεχωρίζει στην αγορά με τη χρήση αντιοξειδωτικών με βάση το σταφύλι και συγκεκριμένα αυτό που καλλιεργείται στον αμπελώνα του, Chateau Miraval (παρεμπιπτόντως το διάσημο ροζέ κρασί Miraval που τρελαίνει τις γυναίκες είναι του Pitt – αναφέρω απλά). Ο Brad τονίζει ότι χρησιμοποιεί το “La Crème” καθημερινά στη ρουτίνα ομορφιάς, το οποίο του δίνει μια πραγματική αίσθηση φροντίδας ακόμη και κάτω από τον καυτό ήλιο της Καλιφόρνιας. Μέχρι στιγμής, το Le Domaine αποτελείται από τρία προϊόντα: τον ορό, την κρέμα και το γαλάκτωμα καθαρισμού. Ο σκοπός της μάρκας, σεβόμενη τον πλανήτη μας, είναι να συλλέγει πρώτες ύλες που έχουν ευεργετικές ικανότητες για το δέρμα.

www.le-domaine.com

2. Twentynine Palms από τον Jared Leto

«Με ενδιαφέρει η ιδέα της φροντίδας του εαυτού μας με τον πιο φυσικό τρόπο». Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός Jared Leto εισέρχεται στη βιομηχανία ομορφιάς στα τέλη Οκτωβρίου με τη σειρά Twenty nine Palms, μια συλλογή 11 τεμαχίων με προϊόντα περιποίησης σώματος, προσώπουκαι μαλλιών, όπως καθαριστικά προσώπου, μάσκες αργίλου και κρέμα ματιών στην τιμή ευκαιρίας των 97 δολαρίων – ούτε καν 100! Το Twenty nine Palms, σχεδιασμένο με βοτανικά της ερήμου, όπως το φραγκόσυκο, πουλάει την «άγρια ομορφιά» της ερήμου Mojave, αλλά όχι μόνο για «άγριους άνδρες».

www.twentyninepalms.com 


3. Pleasing από τον Harry Styles

Ο Harry Styles είναι ένας από τους πολλούς νέους που θέλουν να απελευθερωθούν από τα πρότυπα και τις προσδοκίες των φύλων. Πάνω και έξω από τη μουσική σκηνή, ανοίγει τον δρόμο με το να είναι αδιαμαρτύρητα ο εαυτός του και να επιδεικνύει το χαρακτηριστικό gender-fluid στιλ του, από τα βαμμένα νύχια του μέχρι τα φανταχτερά σύνολα με φτερά, δαντέλα, και υπερβολικά αξεσουάρ. Το πρώην μέλος των One Direction έχει κυκλοφορήσει τη vegan και cruelty-free σειρά ομορφιάς και ευεξίας Pleasing: ορούς ενυδάτωσης και λάμψης για χείλη, πρόσωπο και μάτια, όπως η ενυδατική φόρμουλα του Pear lescent Illuminating Serum που περιέχει βιταμίνη Β5, αντιοξειδωτικά και αμινοξέα για όλους τους τύπους δέρματος, καταπραϋντική λοσιόν, κρέμα χεριών, αλλά και βερνίκια νυχιών. Όπως λέει ο ίδιος, «δεν ήθελα να φτιάξω προϊόντα για να καλύψω τους ανθρώπους, ήθελα να τους αναδείξω και να τους κάνω να νιώσουν απλά όμορφοι».

www.pleasing.com


4. Blur Stick από τον Alex Rodriguez

Σε περίπτωση που αναρωτιόσασταν, δεν ήταν ο χωρισμός του με την Τζένιφερ Λόπεζ που έκανε τον Alex Rodriguez να λάμπει ολόκληρος. Να τι ήταν... Στο πλαίσιο του αυξανόμενου κινήματος για την ομαλοποίηση του μακιγιάζ για τους άνδρες, ο πρώην επαγγελματίας παίκτης του μπέιζμπολ ανέλαβε τη συνεργασία με τη hims –αμερικανική εταιρίας υγείας και ευεξίας– για την παρουσίαση του The Blur Stick, ενός ενυδατικού κονσίλερ που δημιουργήθηκε ειδικά για άνδρες. Το προϊόν στοχεύει στη διόρθωση των μαύρων κύκλων και την εξομάλυνση του τόνου του δέρματος προσδίδοντας φρεσκάδα και λάμψη. Δεν πειράζει και να ξενυχτίσατε βλέποντας NBA στο λάπτοπ, δεν θα φανεί.

concealer
© Instagram/ @arod

5. Mantl από τον Karamo Brown

Αντί να προωθεί λύσεις για την απώλεια μαλλιών με κρέμες και ορούς πρόληψης της τριχόπτωσης, ο Karamo Brown, αμερικανός τηλεοπτικός παρουσιαστής και ακτιβιστής, έχει λανσάρει μια πλήρη σειρά περιποίησης της επιδερμίδας για να βοηθήσει τους άνδρες να αγκαλιάσουν τη φαλάκρα τους και να είναι ο πραγματικός τους εαυτός. Τα προϊόντα της βραβευμένης σειράς ομορφιάς Mantl –καθαριστικό, moisturizer, ενυδατική κρέμα με SPF και ταινίες για απομάκρυνση της γυαλάδας– είναι κατάλληλα τόσο για το πρόσωπο όσο και για το τριχωτό της κεφαλής. Ο ίδιος ο Brown πάλευε με αραιά μαλλιά και αφού ξύρισε το κεφάλι του το 2018, σταμάτησε να προσεγγίζει το ζήτημα με τόση ντροπή. Είναι πλέον φαλακρός και είναι περήφανος. Αγόρια, κάποιες γυναίκες έχουν φετίχ με τους φαλακρούς. Μη σκάτε!

www.mantl.co

6. Barker Wellness από τον Travis Barker

Ο Travis Barker, ντράμερ του πανκ ροκ συγκροτήματος Blink 182 και σύζυγος της Kourtney Kardashian από το 2022, έχει επεκταθεί από τη μουσική σκηνή και έχει κατευθυνθεί στον κόσμο τoυ wellness. Ο Barker λάνσαρε πρόσφατα μια σειρά περιποίησης δέρματος με κάνναβη που επικεντρώνεται στη σωματική και ψυχική ενδυνάμωση. Η premium μάρκα αποτελείται από μια σειρά προϊόντων, όπως ενυδατικές κρέμες, ορούς, καθαριστικό, «νιφάδες» για το μπάνιο και βιολογικές τσίχλες για χαλάρωση και καταπολέμηση της αϋπνίας. Με αυτό το project, ο Barker ελπίζει να αποστιγματίσει την κάνναβη και να δείξει ότι τα κανναβινοειδή μπορούν να είναι ευεργετικά τόσο για το μυαλό όσο και το σώμα. «Από το σπίτι δε θα βγω, γιατί δοκιμάζω προϊόντα με μπάφους και παίζω pro».

www.barkerwellness.com

7. Bless well από τον DJ Khaled

Αυτά τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης έχουν την προσθήκη μιας πολύ σημαντικής τάσης για την υγεία: CBD – αντιφλεγμονώδες θαυματουργό συστατικό, σύμφωνα με τον Khaled. Σε συνεργασία με την Endexx Corporation, ο ράπερ λάνσαρε έξι προϊόντα περιποίησης για άνδρες που θα σας κάνουν να βιώσετε την απόλυτη εμπειρία σπα, όπως ένα scrub καθαρισμού, ένα πλύσιμο σώματος και μια ενυδατική κρέμα με βάση το χαμομήλι. Και τώρα ένα tip από μία γυναίκα. Στις γυναίκες αρέσουν τα μούσια, αλλά τα περιποιημένα. Ρίξτε μια ματιά στο μείγμα φυσικών ελαίων που μαλακώνει και περιποιείται τα γένια προωθώντας την ανάπτυξη και θρέφει το δέρμα εξαλείφοντας τη φαγούρα.

www.blesswell.co

8. UN/DN LAQR από τον Machine Gun Kelly (Colson Baker)

Ο ράπερ αρραβωνιαστικός της Μέγκαν Φοξ λάνσαρε πρόσφατα μια μάρκα βερνικιών νυχιών χωρίς διάκριση σε φύλο με την ονομασία UN/DN LAQR. Αυτό το λογοπαίγνιο της λέξης undone είναι μια προσπάθεια «to undo» (να αναιρεθεί) το στερεότυπο ότι οι περισσότερες μάρκες ομορφιάς δημιουργούνται από γυναίκες και απευθύνονται σε γυναίκες. Η συλλογή του MGK, η οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2021, διαθέτει κανονικά βερνίκια και top coats, με μια ποικίλη γκάμα από φωτεινά χρώματα, πιο εκκεντρικά μεταλιζέ, παστέλ, αλλά και ουδέτερους τόνους. Ο μουσικός καλλιτέχνης έχει αναφέρει σε δήλωσή του: «Για μένα, το βερνίκι δεν είναι απλώς ένα χρώμα, είναι μια έκφραση. Ο ατομικισμός πεθαίνει και η αυτοέκφραση είναι ο τρόπος με τον οποίο τον κρατάμε ζωντανό».

www.undnlaqr.com


9. S’ AbleLabs από τον Idris Elba

O Idris Elba, ηθοποιός, παραγωγός, σκηνοθέτης, μουσικός, DJ και ράπερ είναι πλέον και ιδιοκτήτης μιας σειράς ευεξίας που απευθύνεται σε όλους. Μαζί με τη γυναίκα του, Σαμπρίνα, έχουν κυκλοφορήσει τα προϊόντα S’ Able Labs, αναγραμματισμό του επιθέτου τους – Elbas. Όπως αναφέρει εκείνη «όλα ήταν επικεντρωμένα στο φύλο – συζητούσα με τον σύζυγό μου για προϊόντα που δεν πίστευε ότι μπορούσε να χρησιμοποιήσει [επειδή απευθύνονταν σε γυναίκες], αλλά στην πραγματικότητα απλά μπορούσε». Ο Idris προσθέτει ότι «η αυτοφροντίδα είναι τόσο σημαντικό πράγμα στις συνεργασίες και τις σχέσεις – όταν αισθάνεσαι πραγματικά καλά με τον εαυτό σου, είσαι σε θέση να το μοιραστείς με άλλους ανθρώπους και αυτό είναι μεταδοτικό». Στηρίζονται στη δύναμη του Coupledom –της συνεργασίας ενός ζευγαριού– και λανσάρουν τρία προϊόντα: καθαριστικό προσώπου, moisturizer και προϊόν για μαύρους πόρους.

www.sablelabs.co

10. House 99 από τον Ντέιβιντ Μπέκαμ

Με κάθε αλλαγή που έκανε στο κούρεμά του, διαμόρφωνε τα trends στα ανδρικά looks, επηρεάζοντας μία ολόκληρη γενιά και επαναπροσδιορίζοντας έτσι την ανδρική κουλτούρα σε όλο τον κόσμο. Ο λόγος για τον πασίγνωστο ποδοσφαιριστή και είδωλο του στιλ Ντέιβιντ Μπέκαμ, τον άνδρα που έκανε ιστορικά αποδεκτό μεταξύ των ανδρών το να νοιάζεσαι για το στιλ σου και να πειραματίζεσαι με την εμφάνισή σου. Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ ανασκευάζοντας την έννοια του τι σημαίνει να είσαι «αρρενωπός» το 2018 –και σε αυτό πρωτοπόρος– λανσάρει τη δική του σειρά προϊόντων grooming. Η House 99 είναι η δική του σειρά κρέμα ματιών, πομάδα μαλλιών, ενυδατική κρέμα προσώπου και βάλσαμο για τα γένια – με στόχο να εμπνεύσει τους άνδρες να ασχοληθούν με το look τους. Θα βρείτε ακόμα κάποια προϊόντα της σειράς online. Προλάβετε!

11. Crete από τον Lil Yachty

Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου οι ράπερς και γενικότερα πολλοί άνδρες –να σημειωθεί ότι ο δικός μας ο Νίκος Καρβέλας το έχει κάνει πρώτος– φορούν βερνίκι νυχιών και πλέον δε μας κάνει καμία εντύπωση. Ακριβώς όπως ο MGK, ο Lil Yachty (Miles Parks McCollum) καλωσόρισε την τάση με το Crete, μια καινοτόμο σειρά βερνικιών που προσφέρει ένα μοναδικό στο είδος του μπουκάλι βερνικιού νυχιών που μοιάζει με στιλό και διαθέτει ένα πτυσσόμενο πινέλο. «Είναι unisex, αλλά θέλω να είναι περισσότερο επικεντρωμένο στους άνδρες για να το χρησιμοποιούν και να αισθάνονται πιο άνετα στο δέρμα τους». H σειρά Crete –πιθανότατα εμπνευσμένη από την Κρήτη– κάνει το μανικιούρ και το πεντικιούρ πανεύκολο τόσο για τους αρχάριους όσο και για τους επαγγελματίες. Παρατηρούμε δηλαδή ότι το βάψιμο νυχιών γίνεται εύκολη υπόθεση πρώτα για τους άνδρες – παράπονα από γυναίκες δεν γίνονται δεκτά, τόσα χρόνια είχαμε τα πρωτεία!

www.crete.co

άνδρας με βαμμένα νύχια
© Instagram/ @lilyachty

12. Human race από τον Pharrell Williams

Κάποιοι άνθρωποι είναι λες και έχουν ανακαλύψει το ελιξίριο της νιότης. Παρά την απαιτητική φύση της δουλειάς του, η επιδερμίδα του βραβευμένου με Grammy, Aμερικανού τραγουδιστή και παραγωγού Pharell Williams είναι αξιοζήλευτα λεία και εμφανώς απαλλαγμένη από λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Το μυστικό του; Τα προϊόντα Humanrace που δημιουργήθηκαν από τον ίδιο: περιποίηση του δέρματος, του σώματος και του σπιτιού, συμπεριλαμβανομένης μιας θεραπείας τριών βημάτων που υποστηρίζεται από κλινικές πρακτικές και έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει πλούσια ενυδάτωση για διαρκή υγεία του δέρματος. Η Humanrace, η οποία έχει επαινεθεί για την αποστολή της να ενθαρρύνει την αυτοφροντίδα και την ευεξία στην καθημερινή ρουτίνα, έχει επίσης γίνει must αγορά για τους vegan, χωρίς άρωμα και ισορροπημένες φόρμουλες pH, καθώς και για την πρωτοβουλία βιώσιμης αναπλήρωσης.

www.humanrace.com

13. Ozzy από τον Ozzy Osbourne

Τον Οκτώβριο ο τραγουδιστής της Heavy Metal, Ozzy Osbourne, γνωστός για τη συμμετοχή του στους Black Sabbath, σε συνεργασία με την Rock and RollBeauty λανσάρει τη δική του εκκεντρική σειρά μακιγιάζ με τίτλο «Ozzy» – την πιο heavy metal glam κολεξιόν. Παλέτες σκιών –κυρίως dark αποχρώσεις Mantl–, κραγιόν, lipgloss, κεριά, νεσεσέρ, βουρτσάκια για μακιγιάζ και moon Highlighter για άντρες και γυναίκες που τολμούν λιγάκι παραπάνω. Τα προϊόντα έγιναν πολύ σύντομα ανάρπαστα και τα μισά εξ αυτών έχουν ήδη εξαντληθεί. Το πιο παράδοξο; Οι παλέτες έχουν σχήμα φέρετρο –πολλή νταρκίλα– και νυχτερίδα, κάτι που παραπέμπει στο χαρακτηριστικό σκηνικό όταν ο Ozzy Osbourne δάγκωσε το κεφάλι μιας νυχτερίδας σε συναυλία του το 1982 (!) Όχι δεν είναι Batman, είναι ο Ozzy.

www.rockandrollbeauty.com/ozzy-collection.list

Γίνεται φανερό ότι ο σύγχρονος άνδρας δεν φοβάται να εξερευνήσει το δικό του μοναδικό στιλ, να πειραματιστεί και να εκφράσει την ταυτότητα του. Αγόρια, να περιποιείστε –  ό,τι αυτό σημαίνει για εσάς. Δεν σας κάνει λιγότερο αρρενωπούς, ίσα ίσα σας κάνει πιο θελκτικούς πρώτα για εσάς και μετά για τους γύρω σας. Έναρξη καλλωπισμού: η σημερινή ημέρα. Enjoy your wellness routine!

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice